החשוד אבי בראון, שם הפרופיל שבו השתמש, החלון שממנו השליך את הטלפונים במטרה להשמיד ראיות ושל אחת הדירות שאליהן התפרץ (צילומים: דוברות המשטרה)
החשוד אבי בראון, שם הפרופיל שבו השתמש, החלון שממנו השליך את הטלפונים במטרה להשמיד ראיות ושל אחת הדירות שאליהן התפרץ (צילומים: דוברות המשטרה)

הציג את עצמו כנערה בת 15 בשם חנה: תושב מרכז העיר נאשם בעבירות מין ופדופיליה

עבירות מין ופדופילה ב-7 נערים, בהם בן 13 עם אוטיזם: לאחר שחשפה את שמו בתחילת החודש, משטרת ירושלים איתרה 6 קורבנות נוספים של אבי בראון, בן 37, אשר חשף את עצמו בפני הקטינים ואף וניסה ליזום איתם מפגשים פיזיים. היום יוגש כנגדו כתב אישום

פורסם בתאריך: 23.11.23 10:24

ב-5 בנובמבר, בצעד חריג יחסית, פרסמה משטרת ירושלים את שמו ואת תמונתו של חשוד בעבירות מין ופדופיליה – אבי בראון, בן 37 ממרכז העיר. בראון נעצר אז לאחר תלונה שהוגשה למשטרה על ידי אמו של קטין בן 13 עם אוטיזם. מהתלונה עלה כי בראון שוחח עם הקטין באינטסגרם ובשיחות וידאו, שבהן הוא חשף את עצמו בפני הנער במספר הזדמנויות ואף ניסה ליזום עמו מפגש פיזי.

בראון נעצר על ידי המשטרה ובמהלך החקירה עלה החשד כי הוא פעל באותה שיטה במקרים נוספים. על כן, באישור בית המשפט, פורסמו שמו ותמונתו של בראון. בעקבות הפרסום והחקירה המאומצת של בלשי ימ"ר ירושלים – אותרו 6 קורבנות נוספים של בראון, קטינים בגילאי 12 עד 16, שעל פי החשד חוו מעשים דומים מצידו של בראון.

בימים האחרונים הוגשה כנגד בראון הצהרת תובע, והיום, חמישי, צפויה פרקליטות מחוז ירושלים להגיש נגדו כתב אישום חמור בעבירות של פדופיליה ועבירות מין בקטינים.

כזכור, כפי שפורסם ב"כל העיר", בתאריך 31.10 בלשי ימ״ר ירושלים הגיעו למרכז העיר ירושלים לבית בו שהה החשוד במטרה לעוצרו. החשוד שהבחין בשוטרים, השליך את מכשירי הטלפון שעל-פי החשד שימשו אותו לביצוע העבירות מגובה רב לכיוון גג של מבנה סמוך. לאחר מכן קפץ ממרפסת ביתו למרפסת סמוכה, פרץ לדירה שהיתה ריקה, ובהמשך התחבא בדירת שכנה בבניין. כשהגיעו הבלשים לדירה של השכנה, נמלט דרך המרפסת וקפץ לדירה שמתחתיה ושם נעצר לבסוף. במהלך ניסיון מנוסתו והתפרצותו לדירות – גרם נזק לשתי דירות.

 

 

לאחר שמכשיר הטלפון שהחשוד השליך נתפס על ידי בלשי הימ״ר בגג בניין סמוך, הוא הועבר לתיקון ובוצעה חדירה למכשיר הטלפון בהתאם לצו בית משפט, והחומרים שבו שוחזרו. בתוך הטלפון, איתרו חוקרי המשטרה התכתבויות רבות שבהן החשוד התכתב/ניסה להתכתב עם קטינים בפרופילים שונים ובאפליקציות שונות, תוך שהוא מציג עצמו כילדה בת 15 העונה לשם ״חנה״. בנוסף על פי החשד, החשוד היה משיג בתחבולה מספרי טלפון של קטינים ברחוב ומציע להם הצעות בעלות אופי מיני.

מאז מעצרו, בראון נחקר במשטרה בחשד לעבירות מין כלפי קטינים (פדופיליה), השמדת ראיות ושיבוש מהלכי משפט, הסגת גבול והיזק לרכוש במזיד, העברת מידע כוזב במחשב, הטרדה באמצעות מתקן בזק ועוד. עם השלמת החקירה ולאחר שהוגשה הצהרת תובע – היום, כאמור, תגיש פרקליטות מחוז ירושלים כתב אישום כנגדו.

"משטרת ישראל תמשיך לפעול נגד עברייני מין באשר הם, ובפרט נגד אותם אלו הפוגעים בקטינים ובחסרי ישע", נמסר מהמשטרה.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר