אגרוף (צילום אילוסטרציה: pixabay.com)
אגרוף (צילום אילוסטרציה: pixabay.com)

ניגש, דחף ונתן אגרוף: האלימות הבלתי נסבלת כלפי קשיש במרכז העיר

כתב אישום הוגש נגד תושב מרכז ירושלים בשנות ה-30 לחייו בחשד לתקיפת שני קשישים וגניבה. על פי כתב האישום - הוא איתר את אחד הקשישים, ניגש אליו, דחף אותו והכניס לו אגרוף. כשהיה על הרצפה ניסה לגנוב ממנו תיק

פורסם בתאריך: 13.12.23 17:43

תושב מרכז ירושלים בשנות ה-30 לחייו נאשם כי תקף שני קשישים שהתהלכו לתומם במרכז העיר, ניסה לגנוב את תיקו של אחד מהם ושכשל גנב מכשיר טלפון נייד.

האירוע החמור התרחש לפני כשבועיים, אז התקבל דיווח בתחנת לב הבירה על אירוע שבו הותקפו שני קשישים בשנות ה-70 לחייהם. על פי כתב האישום, הנאשם תקף את הקורבנות ונמלט מהמקום לאחר שגנב את מכשיר הפלאפון של אחד הקורבנות. כתוצאה מהמעשים, נגרמו חבלות חמורות לקורבן והוא נזקק לטיפול רפואי.

מהחקירה עלה כי הנאשם הבחין בקשיש שעבר לתומו ברחוב וניגש אליו, דחף אותו ונתן לו אגרוף. בשלב מסויים, הקורבן ניסה להמלט מהמקום, מעד ונפל ארצה והנאשם החל לתקוף אותו תוך שהוא מנסה למשוך תיק שהיה ברשות הקורבן, אך ללא הצלחה.

חברו של הקורבן שהבחין במתרחש ניגש לסייע לו ובתגובה לכך, הנאשם תקף גם אותו. הקורבנות עזבו את המקום ומכשיר הפלאפון שהיה ברשות אחד מהם ונשכח במקום, נגנב על ידי הנאשם.

מעצרו של הנאשם (בשנות ה-30 לחייו, תושב מרכז ירושלים) הוארך מעת לעת. אתמול, עם סיום החקירה ולאחר ביסוס תשתית ראייתית כנגד הנאשם, הוגש כתב אישום בבית המשפט על ידי יחידת התביעות המשטרתית של מחוז ירושלים.

 

 

 

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר