ניידת משטרה בלילה צילום דוברות המשטרה
ניידת משטרה (צילום: דוברות המשטרה)

הדקירה הלילה בקרית מנחם: בן 20 נפצע באורח בינוני; 2 חשודים נעצרו לחקירה

קצת אחרי השעה 1:00 הוזעקו כוחות משטרה והצלה לרחוב קוסטה ריקה בשל דיווח על דקירה. מהזירה פונה צעיר כבן 20 במצב בינוני. המשטרה עצרה 2 חשודים. הרקע - פלילי

פורסם בתאריך: 17.12.23 07:43

עדכון אחרון: 17.12.23 10:08

אירוע אלימות קשה ברחוב קוסטה ריקה בקרית מנחם: הלילה, בין שבת לראשון, קצת אחרי השעה 1:00, נדקר צעיר כבן 20. הרקע ככל הנראה פלילי. המשטרה פתחה בחקירה.

ממד"א נמסר: הלילה בשעה 01:06 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירושלים על גבר שנפצע באירוע אלימות ברחוב קוסטה ריקה בירושלים. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו לבי"ח הדסה עין כרם, גבר כבן 20 במצב בינוני, עם פציעה חודרת".

לזירה, כאמור, הוזעקו גם כוחות משטרה, אשר החלו בביצוע סריקות, במהלכן הבחין אחד מצוותי הסיור בשני חשודים – גילאי 18, 20 – המתהלכים ברחוב באופן שעורר חשד. בבדיקתם הבחינו השוטרים כי עליהם סימני פציעה ודם, ועל כן ביקשו השוטרים לבצע חיפוש בכליהם. "בשלב זה", נמסר מהמשטרה, "השליך אחד החשודים חפץ לצד הדרך במטרה להכשיל את השוטרים בפעולת החיפוש. בהמשך התברר כי מדובר בסכין. שני החשודים נעצרו על ידי השוטרים והועברו לחקירה בתחנת המשטרה מוריה".

במשטרה מציינים כי הרקע למקרה פלילי. במהלך היום יובאו החשודים לבית המשפט בבקשה להאריך את מעצרם של החשודים לטובת המשך החקירה ומיצויה.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר