ניסיון ההסתרה של הגדי (צילומים: חוזרים להר, דוברות המשטרה)
ניסיון ההסתרה של הגדי (צילומים: חוזרים להר, דוברות המשטרה)

אין גבול לטירוף ולאכזריות: ניסו להכניס גדי להר הבית, זו התוצאה הקשה

חשד להתעללות בבעל חיים - גרסת המשיחיים: שני חשודים נתפסו בצהריים בכניסה לעיר העתיקה, לאחר שצעירה הסתירה גדי מתחת לשמלתה. כתוצאה מהמעשה האכזרי - הגדי מת. תנועת חוזרים להר טוענים כי הגדי נתפס בחיים ומת בעקבות "טיפול כושל של השוטרים". צפו בסרטון

פורסם בתאריך: 22.5.24 16:20

היום, רביעי, בצהריים הבחינו שוטרי מרחב דוד במחוז ירושלים בשני חשודים – תושב ירושלים בן 25 וצעירה מבית שמש (17), שהגיעו לאזור שער יפו. בעת שערכו לשניים תחקור, שמע אחד השוטרים קולות מוזרים והבחין בתזוזות מוזרות מאזור בטנה של הצעירה.

בחיפוש שבוצע, נמצא כי החשודה הסתירה מתחת לבגדיה ולתבנית המדמה בטן הריונית, גדי קטן שהיה ללא רוח חיים, וככל הנראה מת כתוצאה מחנק בשל מעשה ההסתרה האכזרי.

השניים הועברו לחקירה במרחב דוד, בחשד להתעללות בבעלי חיים ולהתנהגות העלולה להפר את הסדר הציבורי, כאשר כוונתם היתה, ככל הנראה, לעלות את הגדי להר הבית ושם להקריבו כקורבן.



 

 

מתנועת 'חוזרים להר', הקוראת בכל שנה סביב חג הפסח לחדש את הקרבת קורבן הפסח בהר הבית, נמסר בתגובה: "במקום שמשטרת ישראל תבצע את תפקידה ותאפשר את חופש הפולחן המותר במדינות דמוקרטיות, נאלצים הפעילים לנקוט בדרכים לא שגרתיות על מנת לנסות לקיים את המצווה. כפי שמשתמע גם מהסרטון המצורף וכן מהודעת דוברות המשטרה עצמה, בעת מעצר הפעילים הגדי היה בחיים, ולאחר מכן ככה"נ בתחנת המשטרה עקב טיפול כושל של שוטרי משטרת ישראל בגדי, מצא הגדי את מותו ואנו מצרים על כך".

עוד נמסר: "בכדי למנוע מקרים מצערים כאלו להבא, אנו קוראים לממשלת ומשטרת ישראל לאשר ולאבטח הקרבת כל הקורבנות במקומם".

 

תגובות

3 תגובות
3 תגובות
  1. אוי אוי אוי

    יאללה יאללה, כשכל שנה השומרונים מקריבים קורבנות בהר גריזים אתם כאלה נאורים ותרבותיים מסקרים את האירוע באהדה. עאלק חופש פולחן. בושה שזה מה שקורה בהר הבית.

  2. יוני

    תנועה של משוגעים, הרי בית המקדש לא קיים, אז למה לכם להקריב קרבנות כשאין שום חיוב,
    וכי איזה תועלת יש לכם בזה? הרי אין חיוב קרבן, ואם מקריבים לא מקיימים שום מצווה,
    אז מה חשוב לכם? העיקר להתגרות בגויים?
    משוגעים נמאסתם…

  3. אלי

    אלוקים לא רוצה את הקורבנות והזבחים האלו. תשמרו על מצוות צער בעלי חיים. מצווה חמורה מאוד, שקשה מאוד לכפר עליה. וכבר ידוע שבבית המקדש השלישי לא חהיו קורבנות בעלי חיים. רק קורבנות לחם וסולת בשמן.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר