ח"כ רועי פולקמן, ראש העיר ניר ברקת (צילומים: יוסי אלוני, מאיר אליפור)
ח"כ רועי פולקמן, ראש העיר ניר ברקת (צילומים: יוסי אלוני, מאיר אליפור)

וידאו – ח"כ פולקמן תוקף בכנס דיור את ברקת: "מי שכאן, אכפת לו מהעיר, ומי שלא כנראה עסוק בקמפיין עצמי"

ח"כ רועי פולקמן, יו"ר סיעת כולנו, אמר את הדברים אמש, רביעי, בכנס שעסק בתוכנית מחיר למשתכן, וזאת על רקע העימות הפוליטי החריף בין שר האוצר משה כחלון לבין ראש העיר ניר ברקת

פורסם בתאריך: 4.1.18 11:35

נמשך העימות הפוליטי בין ראש העיר ניר ברקת לבין שר האוצר משה כחלון (כולנו). אמש, רביעי, נערך בבית וגן כנס דיור, שעסק בתוכנית מחיר למשתכן, בהשתתפות סגן ראש העיר מאיר תורג'מן (ירושלים תצליח), ראשי ארגון הקבלנים וח"כ רועי פולקמן, ראש סיעת כולנו. פולקמן בדבריו תקף את ברקת ואמר: "זה בדיוק מראה את ההבדל בין להתעסק בתכלס, מה שמעסיק אנשים, לפתח את ירושלים, לדאוג לזוגות הצעירים, ולא להתעסק בכל מיני ריבים פוליטיים ודברים אחרים. יכול להיות שיש גורמים עם אינטרסיים פוליטיים אחרים. אני חושב שצריך להיות ממוקדים במה שחשוב לתושבים ולא באינטרסים פוליטיים וקמפיינים שלא מן העניין".



עוד אמר פולקמן: "מי שכאן כנראה שאיכפת לו מהעיר ומהאנשים שחיים בה ומי שלא, כנראה עסוק עכשיו בקמפיין עצמי. מחיר למשתכן זה תוכנית לאומית שבאה לפתור משבר דיור של עשור שנבנה לאורך זמן ולא קמפיין של רגע שנשלף מהמגירה או קמפיין שכותב לך משרד יח"צ. בירושלים אין מספיק פרויקטים של מחיר למשתכן והתחדשות עירונית, כל ראש עיר בישראל שירצה עוד פרויקטים, יקבל אותם. אני מקווה שבמהרה סדר היום העירוני יחזור לעסוק בתושבי ירושלים ולא בקמפיינים מיותרים".

ראש העיר ניר ברקת, שר האוצר משה כחלון (צילומים: אמיל סלמן, אלכס קולומויסקי)

ראש העיר ניר ברקת, שר האוצר משה כחלון (צילומים: אמיל סלמן, אלכס קולומויסקי)

ח"כ רועי פולקמן בכנס הדיור

ח"כ רועי פולקמן בכנס הדיור

כזכור, כפי שפורסם באתר "כל העיר" -על רקע העימות החריף בין ברקת לבין כחלון – ביום ראשון עשרות משאיות של עיריית ירושלים, בהן משאיות אשפה, הגיעו אל מול משרד האוצר ושפכו אשפה על הכביש, בכניסה למשרד. ביום שני בצהריים כינס ברקת מסיבת עיתונאים, שבה הוא הכריז על גזירות קשות שמשמעותן המידית פיטורי 2,150 עובדים וקיצוץ עמוק במרבית השירותים העירוניים – חינוך, נוער בסיכון, מניעת נשירה, רווחה, תרבות, ספורט, מינהלים קהילתיים, תחזוקה ותפעול העיר ועוד. כמו כן, במסגרת הקיצוצים בוטלה האבטחה בחלק מהצהרונים בעיר.

פולקמן הוסיף ואמר השבוע בשיחה עם "כל העיר" כי "התנהלות העירייה כיום היא פספוס ומחדל עצום מבחינת תושבי העיר. במקום שנתמקד בשורה ארוכה של נושאים שאנחנו מקדמים בימים אלה עבור ירושלים, כמו דיור מוזל לצעירים, חיזוק אזורי התעסוקה בעיר ועוד, מתעסקים בקרבות שעיקרם פוליטי. זה ההבדל בין פוליטיקה לעשייה. אני מצפה שדברים יקרו יותר סביב העשייה".

הררי זבל בכניסה למשרד האוצר

הררי אשפה בכניסה למשרד האוצר, יום ראשון

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר