תחנת מרחב מוריה (צילום: מגד גוזני)
תחנת מרחב מוריה (צילום: מגד גוזני)

מטפלת במעון בקרית משה חשודה בתקיפת פעוט בן 3; נחקרה במשטרה

בעקבות חשש ההורים כי בנם בן ה-3 חווה התעללות על ידי המטפלת, המשטרה פתחה בחקירה. המטפלת נחקרה בתחנת מוריה בחשד להתעללות פיזית ונפשית בפעוט

פורסם בתאריך: 23.7.18 15:56

מטפלת במעון בקרית משה חשודה בתקיפה ובהתעללות בפעוט בן 3. המטפלת נחקרה על ידי חוקרי משטרת ירושלים בתחנת מוריה. "משטרת ישראל פתחה בחקירה נגד מטפלת במעון בירושלים בחשד להתעללות פיזית ונפשית בקטין חסר ישע ותקיפת קטין על ידי אחראי", כך נמסר לפני כמה דקות על ידי המשטרה. "במשטרת ישראל התקבלה תלונתם של הורים לפעוט כבן 3 הנמצא במסגרת מעון בירושלים, לפיה חושדים כי בנם הותקף וחווה התעללות על ידי אחת המטפלות במעון לפני מספר ימים. חוקרי המשטרה הפנו את ההורים לבדיקה בבית החולים".

במשטרה מספרים כי "חוקרי המשטרה שמיד פתחו בחקירה מאומצת, פעלו במגוון מישורים לאיסוף ראיות וממצאים נוספים תוך שילוב אמצעים טכנולוגיים מתקדמים שחיזקו את החשד כי המטפלת החשודה תקפה ונהגה באלימות כלפי הפעוט. לפני זמן קצר, זומנה החשודה, בת 23, שמתגוררת ביישוב הסמוך לירושלים, על ידי חוקרי המשטרה והיא נחקרת בשעה זו בחשד להתעללות פיזית ונפשית בקטין חסר ישע, תקיפת קטין ע"י אחראי הגורמת חבלה של ממש".

מהמשטרה נמסר: "משטרת ישראל תמשיך לפעול בנחישות וללא פשרות עם קבלתו של כל דיווח, ובדגש על עבירות התעללות ואלימות מכל סוג המבוצעות נגד קטינים וחסרי ישע שלעתים מבוצעות תוך ניצול קרבה ואחריות ישירה על קורבן העבירה משטרת ישראל פועלת בכל מקרה בו עולה חשד כי מבוצעות עבירות כנגד קטינים חסרי ישע על ידי אחראי, זאת תוך חתירה למיצוי חקירה בזמן קצר ושימוש במגוון כלים ואמצעים טכנולוגיים מתקדמים במטרה להביא למעצר החשודים ולהרחיקם מסביבתם של הילדים".



 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר