שגרירות ארה"ב (צילום: אוליבייה פיטוסי)
שגרירות ארה"ב (צילום: אוליבייה פיטוסי)

הדיירים באזור שגרירות ארה"ב החדשה: "העובדים שלהם חונים במקומות החניה שלנו וחוסמים אותנו"

תושבי שכונת ארנונה טוענים כי מאז שעברו עובדי השגרירות לשכונה, הם חונים בחניות הפרטיות השייכות לדיירים ומקימים רעש רב. שגרירות ארה"ב: "נקטנו בצעדים כדי להפחית את ההשפעה שלנו על השכונה"

פורסם בתאריך: 26.7.18 11:22

הצד פחות נעים של מעבר שגרירות ארה"ב לירושלים: תושבי שכונת ארנונה טוענים כי מאז שעברו עובדי שגרירות ארה"ב למבנה בשכונת ארנונה, הם סובלים. מאז פתיחת השגרירות החלו עובדי השגרירות להגיע למבנה נוסף בשכונה, המשמש את השגרירות. מאותו רגע, לדבריהם הם העובדים חונים במקומות החניה הפרטיים של הדיירים, וחוסמים רכבים של שכנים באזור.



"מאז שהם עברו למבנה, העובדים שלהם חונים במקומות החניה שלנו וחוסמים אותנו שוב ושוב", מספרת נטי פלדמן המתגוררת סמוך. "לא רק שהם בונים כל הזמן – זה כבר הפך להיות חלק מהחיים כאן – הם גם מקימים רעש רב לאורך כל שעות היום, לעתים בשעות מוקדמות מאוד, כבר בחמש בבוקר. הם מדברים בקולי קולות, משוחחים בטלפון ומרעישים, ונראה שאין להם שום בעיה עם זה".


סמוך לשגרירות ארה"ב (צילום: נטי פלדמן)

(צילום: נטי פלדמן)


כזכור, בחודש מאי נערך טקס פתיחת שגרירות ארה"ב בארנונה, בהשתתפות נשיא המדינה ראובן ריבלין, יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין, ראש הממשלה בנימין נתניהו ורעייתו שרה נתניהו, שרי הממשלה, הרמטכ"ל גדי איזנקוט, המפכ"ל רוני אלשיך, ראש המוסד יוסי כהן, בתו של נשיא ארה"ב דונלד טראמפ – איוונקה טראמפ, וחתנו ויועצו של הנשיא טראמפ ג'ראד קושנר.


שגרירות ארה"ב בירושלים (צילום: אוליבייה פיטוסי)

שגרירות ארה"ב בירושלים (צילום: אוליבייה פיטוסי)


פלדמן טוענת שניסתה לדבר עם עובדי השגרירות כמה פעמים, אך ללא הועיל: "אנחנו מבקשים מהם לא לעשות את זה, לא לחנות בחניות הפרטיות, לא לחסום אותן ולהפסיק להרעיש, אבל הם מתווכחים איתנו ושום דבר לא עוזר. התקשרתי כמה פעמים לבעלי תפקידים מהשגרירות, שאליהם הופניתי כדי להתלונן על המצב, אבל אף אחד לא עונה. הם פשוט עושים מה שבא להם".

משגרירות ארה"ב בירושלים נמסר ל"כל העיר" בתגובה: "אנחנו לוקחים את הדברים ברצינות, ונקטנו בצעדים כדי להפחית את ההשפעה שלנו על השכונה. אנו נמשיך במאמצים אלה כחלק מעבודתנו להיות חלק נכבד מקהילת שכונת ארנונה".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. א. פ.

    ובנוסף, כנראה בגלל השגרירות, העירייה החלה לאכוף חנייה ברחוב גלעדי בארנונה, שם גרים עובדי השגרירות. והתחלנו לקבל דוחות חניה על חניות שלא מפריעות לתנועה, ואף לא להולכי רגל. קבלנו דוח על כך שלא רואים את מספר הבית המואר, שיש לגזום את העצים( הטענה היתה לא נכונה). אבל יש הרגשה שאנחנו תושבי העיר, משלמי הארנונה הגבוהה, עברנוחלסוף הרשימה.

  2. ארז

    בעיה ידועה בכל ירושלים עכשיו התעוררתם
    מזמן התכנון ומצוקת החניה בשכונות ירושלים גוברת

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר