הקסדות שנמצאו אצל החשודים (צילום: דוברות המשטרה)
הקסדות שנמצאו אצל החשודים (צילום: דוברות המשטרה)

גנבי אופנועים נתפסו על חם במרכז העיר. אמצעי הזיהוי: קסדה ורודה

בפעילות מבצעית סמויה של בלשי משטרת ירושלים הלילה במרכז העיר נתפסו שני צעירים בחשד לגניבת אופנועים. השוטרים זיהו שאחד מהם חובש קסדה בצבע ורוד, שנגנבה מוקדם יותר

פורסם בתאריך: 30.7.18 14:48

קסדה ורודה – היא שהובילה הלילה, בין ראשון לשני, את בלשי המשטרה לעצור שני צעירים בחשד לגניבת אופנועים בירושלים. בפעילות מבצעית סמויה של בלשי המשטרה הלילה כנגד עבירות התפרצות וגניבת רכבים בירושלים, הבחינו השוטרים באופנוע ועליו שני גברים, בני 17 ו-18, תושבי מזרח העיר, כאשר אחד מהם חובש קסדה בצבע ורוד – דבר שהעלה את חשדם של השוטרים בעקבות דיווח על אופנוע שנגנב ואיתו קסדה בצבע ורוד.



במשטרה מציינים כי "בניסיון של השוטרים לבדוק את השניים, החל נהג האופנוע להימלט בנסיעה פרועה תוך סיכון משתמשי הדרך, ולאחר מרחק קצר נטשו את האופנוע והחלו להימלט רגלית, השוטרים שדלקו אחריהם הצליחו לעצור את הנהג. כתוצאה מהמעצר נחבל אחד השוטרים וקיבל טיפול רפואי. במקביל, הבחינו השוטרים בחשוד נוסף הנמצא בקרבת מקום ומתנהג בצורה חשודה, ובבדיקה שערכו לו עלה החשד כי הנו אחד מחברי החוליה ועל פי החשד שימש כ'תצפיתן'".

במשטרה ממשיכים ומספרים כי "בבדיקה שערכו לאופנוע עלה כי נגנב דקות קודם לכן משדרות הרצל ובסריקות נוספות באזור איתרו השוטרים אופנוע נוסף ועליו סימנים המעידים על ניסיון גניבתו ועל פי החשד ממנו גנב החשוד את הקסדה הוורודה".

גנבי אופנועים במרכז העיר (צילום: דוברות המשטרה)

(צילום: דוברות המשטרה)

החשודים הובאו לחקירה בחשד לגניבת רכב, סיכון בנתיב תחבורה, קשירת קשר לביצוע פשע ועבירות נוספות. היום הובאו החשודים להארכת מעצר בפני בית המשפט.

מהמשטרה נמסר: "מלחמתה העיקשת של משטרת ישראל נגד גניבת רכבים, נמשכת כל העת במגוון מישורים מתוך כוונה לשים את 'זרוע החוק' הארוכה של משטרת ישראל על כל אדם או גורם המנסה לפגוע ברכושו הפרטי של האזרח הנורמטיבי שומר החוק. הפעילות הנחושה של שוטרי משטרת ישראל, סיכלה פעילותם של חברי חוליה, רגע לפני שמימשו כוונותיהם, ובכך נמנעה גניבת האופנועים ופגיעה ברכושם של אזרחים תמימים שומרי חוק. משטרת ישראל פועלת כל העת תוך הפעלת מכלול האמצעים והמשאבים העומדים לרשותה במאבק הבלתי מתפשר כנגד גנבי הרכב הפוגעים ברכוש הציבור ומסכנים אותו".

גנבי אופנועים במרכז העיר (צילום: דוברות המשטרה)

(צילום: דוברות המשטרה)

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר