מעצרים (צילום: דוברות המשטרה)
(צילום: דוברות המשטרה)

מעשים מגונים בילדה בת 10 בבית כנסת בירושלים: נעצר חשוד בן 59

לפי חשד המשטרה גבר בן 59 ביצע בילדה בת 10 מעשים מגונים בבית כנסת בעיר. החשוד נעצר בעקבות תלונת ההורים

פורסם בתאריך: 29.7.18 15:44

בן 59, תושב העיר, חשוד כי ביצע מעשים מגונים בילדה בת 10 בבית כנסת בירושלים. אתמול, מוצ"ש, בשעות הערב, התקבל דיווח במוקד המשטרה מאביה של הילדה, לפיו הוא חושד כי אדם שהתפלל עמו בבית הכנסת בשעות הצהריים ביצע מעשים מגונים בבתו, בת ה-10.

במשטרה מספרים כי "החוקרים פגשו בהורים וביצעו מספר פעולות תחקור ראשוניות שהביאו לאיתור זהותו של החשוד, בן 59, תושב ירושלים, ותוך זמן קצר הגיעו לביתו ועצרו אותו. החשוד הובא לחקירה במשטרה בחשד לביצוע מעשה מגונה בקטינה מתחת לגיל 14. במהלך היום הובא החשוד להארכת מעצר בבית משפט השלום בעיר.



מהחקירה עולה החשד כי החשוד ביצע את המעשים בילדה במקום נסתר, עת שהיתה בבית הכנסת בשעות הצהריים יחד עם אביה. עוד עלה חשד כי ביצע בה עבירות מין במקרים נוספים.

מהמשטרה נמסר כי "תגובתם של השוטרים לדיווח הביאה למעצרו של גבר כבן 59 בחשד שביצע מעשה מגונה בקטינה תחת לגיל 14 בבית כנסת בירושלים. פעולות החקירה, שערכו השוטרים ומעצר החשוד תוך זמן קצר בביתו, הינם פועל יוצא של ערכי המשטרה על מנת להגיע לכל חשוד בדגש בעבירות שיש בהן פגיעה מינית בקטינים הבאתו לחקירה ולבסוף הרחקתו מסביבת החיים של האזרח הנורמטיבי שומר החוק".

כמו כן, בשבוע שעבר נעצר בן 30, תושב ירושלים, בחשד שהטריד מינית ילדה כבת 13 באמצעות הודעות ותמונות בעלות אופי ותוכן מיני ששלח למכשירה הנייד. כפי שפורסם ב"כל העיר", במשטרה סיפרו כי "ראשיתה של חקירה המשטרה הסמויה עם קבלתה של תלונה על ידי אמה של הקטינה בתחנת המשטרה לפני כשבוע, לפיה ישנו אדם אותו היא לא מכירה, השולח למכשירה הנייד של בתה הודעות ותמונות בעלות אופי ותוכן מיני". חוקרי המשטרה, שפעלו בשלב הראשון בחקירה סמויה על מנת להתחקות אחר זהותו של החשוד, אספו ראיות וממצאים תוך שימוש במגוון אמצעים טכנולוגיים מתקדמים שהביאו לאיתור זהותו וכתובתו בירושלים.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר