אולם מועצת העירייה (צילום: טל הרדה)
אולם מועצת עיריית ירושלים בכיכר ספרא (צילום: טל הרדה)

ועדת התמיכות העירונית: תקציב לארגוני מניעת תקיפה מינית

חדש בעיריית ירושלים: ועדת התמיכות העירונית אישרה השבוע מתן אפשרות לארגונים ולגופים, שפועלים לסיוע לנפגעות ולנפגעי תקיפה מינית, להגיש בקשה לתמיכה תקציבית. המהלך ייצא לדרך ב-2019

פורסם בתאריך: 23.8.18 10:42

השבוע אישרה ועדת התמיכות העירונית בעיריית ירושלים, לראשונה, קריטריון חדש במסגרתו ארגונים וגופים למניעת תקיפה מינית ולסיוע לנפגעות ולנפגעי תקיפה מינית יהיו רשאים לבקש תמיכה תקציבית עירונית. המהלך צפוי לצאת לפועל בשנת 2019.



למעשה, עד כה הארגונים שפועלים למניעת תקיפה מינית ובעיקר לסיוע לנפגעות ולנפגעי תקיפה מינית לא קיבלו תקציב שוטף על ידי העירייה. כעת בעקבות החלטת ועדת התמיכות, יוכלו הארגונים להגיש בקשה לסיוע כספי.

חבר ועדת התמיכות, חבר המועצה אלעד מלכא (התעוררות) מציין כי "אסור להמתין לרגע בו יהיו קורבנות כדי לטפל בנפגעי תקיפה מינית, עלינו להקדים תרופה למכה ולהוביל פעולת מנע אפקטיבית. תמיכה במניעה היא פעולה חשובה ומבורכת שיש בה כדי לסייע לשרש את תופעת התקיפות המיניות. אני מכיר היטב את הארגונים השונים הפועלים לשם יישום המטרה הנעלה, לדוגמה 'אל הלב' שאת פעילותו אני מכיר לעומק, וכשהחזקתי את תיק הנוער אף קיימנו סדנה לכל עובדי הנוער במקום. אחת מאבני היסוד של הפעילות היא מניעת הטרדות ותקיפות מיניות ואני גאה ליזום את השינוי הכה חשוב הזה וגאה בעיריית ירושלים שהופכת לגוף הראשון שיתמוך במניעת תקיפה מינית".

עוד הוסיף מלכא: "מודה לחברי ועדת התמיכות, מכל הסיעות, שגיבו את הבקשה לייצר קריטריון חדש. יש דברים שכולם בירושלים מסכימים עליהם".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר