ילד בתא המטען (צילום: דוברות המשטרה)
ילד בתא המטען (צילום: דוברות המשטרה)

סכנת נפשות – ילד קטן בתא המטען; ליקויי בטיחות ב-21 רכבי הסעות תלמידים

היום, חמישי, ערכה משטרת ירושלים מבצע לבדיקת רכבי הסעות תלמידים בירושלים - ב-21 כלי רכב נמצאו ליקויי בטיחות והם נאסרו לשימוש; במהלך המבצע תפסו השוטרים נהג שהושיב את בנו הקטן בתא המטען של הרכב

פורסם בתאריך: 30.8.18 21:28

"לא ידעתי שהבן שלי בתא המטען". כך טען היום, חמישי, נהג שנתפס במסגרת מבצע חזרה ללימודים שערכה המשטרה בירושלים כנגד רכבי הסעות תלמידים –  21 רכבי הסעות נאסרו לשימוש, עקב ליקויי בטיחות חמורים ואף נתפס נהג שלא הוציא רישיון נהיגה מעולם בישראל.



"זאת במסגרת פעילותה הנחושה של משטרת ישראל בתחום אכיפת חוקי התנועה ובטיחות, תוך דגש לרכבי הסעת לתלמידים שבמקרה של אי תקינות רכב", נמסר מהמשטרה, "להם פוטנציאל קשה עד קטלנית בהתרחשותה של תאונה, וזאת במטרה לשמור על ביטחונם של התלמידים ומשתמשי הדרך בפרט עתה עם החזרה לספסל הלימודים".

במהלך המבצע, הורדו מהכביש 21 רכבי הסעות בהם נמצאו ליקויי בטיחות חמורים. במהלך היום אף נעצר לבדיקה רכב ובחיפוש בתא המטען נמצא בנו הקטין של הנהג יחד עם אופניו. לדבריו לא ידע שהילד ברכב. וכן נתפס נהג שנהג ללא רישיון נהיגה.

במהלך הפעילות 36 דוחות, בגין איסורי, התקני ריסון, נהיגה תוך שימוש בסלולרי ועוד.

מתוך המבצע המשטרתי (צילום: דוברות המשטרה)

(צילום: דוברות המשטרה)

"מבצע האכיפה שנערך היום ברחבי ירושלים ותוצאותיו", מדגישים במשטרה, "הינם תוצר ישיר של ניתוח ממוקד של המקומות בהם ישנה תנועה של רכבי הסעות, בדגש על אלו המסיעים תלמידים, ומתוך מחשבה על ביטחונם ובטיחותם של כלל משתמשי הדרך והתלמידים. משטרת ישראל שמה לנגד עיניה לצמצם את היקף תאונות הדרכים באמצעות אכיפה אפקטיבית כנגד עבירות מסכנות חיים ובדיקת תקינותם של הרכבים במטרה למנוע את התאונה הבאה".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר