הכספים שנמצאו במהלך החיפוש בבתי החשודים (צילום: דוברות המשטרה)
הכספים שנמצאו במהלך החיפוש בבתי החשודים (צילום: דוברות המשטרה)

צפו: סוכן סמוי חשף – 20 סוחרי קוקאין והרואין בירושלים

שוטר, שפעל כחמישה חודשים כסוכן סמוי בקרב סוחרים בקוקאין ובהרואין בעיר, הוביל השבוע למעצרם

פורסם בתאריך: 16.10.18 20:50

בלילה שבין שני לשלישי עצרה המשטרה 20 חשודים בחשד שסחרו סמים קשים מסוג קוקאין והרואין בירושלים. החשודים נעצרו בעקבות פעילותו של שוטר, סוכן סמוי, בקרב אותם סוחרים במשך כחמישה חודשים. במשטרת ירושלים מציינים כי במהלך התקופה החשודים סחרו בסמים בשווי מצטבר של כ-400 אלף שקלים.





"עם הינתן האות, ומעבר החקירה לשלב הגלוי", מציינים במשטרה, "פשטו בלילה שבין שני לשלישי, שוטרי משטרת ישראל בהם בלשים, כוחות מיוחדים, לוחמי יס"מ ומג"ב וכלבנים על בתיהם של 20 חשודים בסחר בסמים מסוכנים במזרח ירושלים, ירושלים ובלוד. בפעילות אותרו ונעצרו כלל החשודים".

במשטרה מספרים כי "הסוכן הסמוי פעל בקרב החשודים לאורך כחמישה חודשים, במהלכם רכש את אמונם, ובאופן זה הצליח לרכוש מהם במספר הזדמנויות שונות סמים מסוכנים במשקלים שונים: קוקאין – כחצי קילו, חשיש, הרואין כ-200 גרם וכ-510 כדורי אקסטזי".

מהמשטרה נמסר: "משטרת ישראל ממקדת את פעילותה כנגד סחר בסמים בדגש בקרב האוכלוסייה במזרח ירושלים שם העבריינים טועים לחשוב כי הנם נסתרים מעיני המשטרה, אך הכלים, האמצעים ותחכום המשטרה מאפשרים את חשיפתם, סיכול העבירות והבאתם לדין בגין מעשיהם הפוגעים באופן ישיר באוכלוסיית המקום ובאיכות החיים ומהווים זרז לפשיעה ואלימות ולעיתים קרובות אף מגיעים לידיהם של קטינים העושים בהם שימוש מופרז עד לכדי סכנת חיים".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר