אביחי אברהם, יו"ר ועד עובדי העירייה (צילום: דור סקרה צלם ומפיק)
אביחי אברהם, יו"ר ועד עובדי העירייה (צילום: דור סקרה צלם ומפיק)

המתיחות בעיריית ירושלים הגיעה לפיצוץ: אביחי אברהם הושעה זמנית מתפקידו כיו"ר ועד העובדים

בהמשך לפרסום ב"כל העיר" על הסכסוך החריף שפרץ בין יו"ר ההסתדרות בירושלים דני בונפיל לבין יו"ר ועד עובדי עיריית ירושלים אביחי אברהם: בעקבות תלונה שהגיש בונפיל, הערב, רביעי, החליטה ההסתדרות להשעות זמנית את אברהם מתפקידו

פורסם בתאריך: 2.1.19 19:55

המתיחות בין יו"ר מרחב ירושלים בהסתדרות דני בונפיל לבין יו"ר ועד העובדים בעיריית ירושלים עו"ד אביחי אברהם הגיעה הערב לפיצוץ: הוועדה באגף לאיגוד מקצועי בהסתדרות החליטה להשעות זמנית את אברהם מתפקידו כיו"ר ועד העובדים בעיריית ירושלים, וזאת בהמשך לתלונתו של בונפיל כנגדו.



כזכור, כפי שפורסם ב"כל העיר", בחודש שעבר פרץ סכסוך חריף בין השניים. אברהם הציג טענות קשות כנגד בונפיל, לדבריו, כך אמר ל"כל העיר": "התנהלותו של דני בונפיל חורגת מההסכם הקיבוצי ולא נכונה. כתוצאה מההתנהלות שלו נפגעים העובדים בעיריית ירושלים, הוא לא כבר לא רלוונטי"; מנגד, טען בונפיל בשיחה עם "כל העיר" כי "הנהלת העירייה קיבלה הנחיה ברורה, וגם כתבו לו תשובה ברורה, שהוא לא קיים. הכל עובר דרכי. הוא כנראה לא יודע שמבחינת האיגוד המקצועי הוא שייך להסתדרות. הוא לא שייך לבית שלו, לא לחברים שלו ולא לאלה שמייעצים לו".


דני בונפיל (צילום: אמיל סלמן)

דני בונפיל (צילום: אמיל סלמן)


בפרוטוקול הדיון שנערך הערב, רביעי, באגף לאיגוד מקצועי בהסתדרות, שהגיע לידי "כל העיר" נכתב כי בונפיל הגיש תלונה נגד אברהם. בין השאר נטען כי אברהם "ניתק מגע עם המרחב, תוך הצהרות שיו"ר המרחב 'לא רלוונטי' וכי למעשה מדובר בהכרזת מלחמה בגורמים המסומכים וכפירה בסמכותם".

במעמד הדיון נטען כי אברהם התכוון להעביר את כל עובדי עיריית ירושלים להסתדרות הלאומית. אברהם, כך נכתב בפרוטוקול, ציין כי מדובר בהאשמה חדשה.


בניין עיריית ירושלים, כיכר ספרא (צילום: שלומי כהן)

בניין עיריית ירושלים, כיכר ספרא (צילום: שלומי כהן)


בהחלטת הוועדה של האגף לאיגוד מקצועי נכתב כי הודעתו של בונפיל "מגובה בראיות של עדים, אשר הגישו תצהירים". בסופה של ההחלטה נקבע: "הוועדה סבורה כי בשלב זה, של השעייה זמנית, התגבש בסיס ראייתי מספק". בהמשך נכתב: "מאשרת הוועדה את הסעד הזמני אשר מבקש המרחב לנקוט כנגד אברהם, קרי השעיה זמנית ומידית מתפקידו כיו"ר ועד העובדים בעיריית ירושלים ועד להחלטת ועדת המשמעת בתלונה אשר הוגשה".

"כל העיר" שוחח לפני מספר דקות עם אברהם, אשר היה מופתע לשמוע על החלטתה של הוועדה בהסתדרות. לדבריו הוא שמע על החלטת הוועדה לראשונה מ"כל העיר" שפנה אליו.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    נבחר משה ליאון בפועל ינהל את העירייה דני בונפיל

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר