אביחי אברהם, יו"ר ועד עובדי העירייה (צילום: דור סקרה צלם ומפיק)
אביחי אברהם, יו"ר ועד עובדי העירייה (צילום: דור סקרה צלם ומפיק)

אביחי אברהם ל"כל העיר": "ההחלטה להדיח אותי מתפקיד יו"ר ארגון העובדים בעיריית ירושלים לוקה בחסר"

בעקבות הפרסום אמש ב"כל העיר" על החלטת ועדת המשמעת בהסתדרות להשעות את אביחי אברהם באופן זמני מתפקידו כיו"ר ועד העובדים בעיריית ירושלים - הערב, חמישי, הוא מגיב לראשונה

פורסם בתאריך: 3.1.19 18:53

ההתנהלות המביכה בין יו"ר ועד העובדים בעיריית ירושלים עו"ד אביחי אברהם, שמושעה זמנית, לבין יו"ר מרחב ירושלים בהסתדרות דני בונפיל נמשכת. בהמשך לפרסום אמש, רביעי, ב"כל העיר" על החלטת ועדת המשמעת של ההסתדרות להשעות זמנית את אברהם מתפקידו – הערב, חמישי, הוא מגיב לראשונה על ההחלטה ומוסר ל"כל העיר": "החלטת ועדת המשמעת של ההסתדרות החדשה להדיח אותי מתפקיד יו"ר ארגון העובדים בעיריית ירושלים לוקה בחסר, וזאת בלשון המעטה. אבקש ללמוד את הפרטים במדויק". עוד הוא מציין כי "תחושותיהם של עובדי עיריית ירושלים היקרים הינן קשות, הגובלות אף במבוכה קשה לעובדים ולארגון הגדול עיריית ירושלים, והחברות העירוניות וגמלאיה המונים כ-24,000 חברים. ישנם מספר גורמים שסירבו להתייחס מכיוון שהם חוששים", טוען אברהם.



"יחד עם זאת מאמינים עובדי עיריית ירושלים כי ארגון העובדים והעומד בראשו יפעלו בהתאם לחוק, לפסיקה, לחוקת ההסתדרות, לתקנון ועדי העובדים של ההסתדרות ועוד", כך מוסר אברהם. "בהזדמנות זאת ברצוני להודות לכלל עובדי עיריית ירושלים המסורים והנאמנים".

דני בונפיל, יו"ר ההסתדרות במרחב ירושלים (צילום: אמיל סלמן)

דני בונפיל, יו"ר ההסתדרות במרחב ירושלים (צילום: אמיל סלמן)


כפי שפורסם ב"כל העיר", בחודש שעבר פרץ סכסוך חריף בין השניים. אברהם הציג טענות קשות כנגד בונפיל, לדבריו, כך אמר ל"כל העיר": "התנהלותו של דני בונפיל חורגת מההסכם הקיבוצי ולא נכונה. כתוצאה מההתנהלות שלו נפגעים העובדים בעיריית ירושלים, הוא לא כבר לא רלוונטי"; מנגד, טען בונפיל בשיחה עם "כל העיר" כי "הנהלת העירייה קיבלה הנחיה ברורה, וגם כתבו לו תשובה ברורה, שהוא לא קיים. הכל עובר דרכי. הוא כנראה לא יודע שמבחינת האיגוד המקצועי הוא שייך להסתדרות. הוא לא שייך לבית שלו, לא לחברים שלו ולא לאלה שמייעצים לו".

בתגובה לדבריו של אברהם אומר הערב, חמישי, יו"ר מרחב ירושלים בהסתדרות דני בונפיל כי "ההחלטה אומרת שהוא למעשה מפסיק לשמש כיו"ר ועד העובדים עד להחלטה של ועדת המשמעת. בינתיים אין לו מחליף, עד שתתקבל החלטה".

בתגובה לטענות של אברהם על גורמים בעירייה שחוששים, אומר בונפיל: "תפנו למקורבים, לא אלי. בגדול, כל מי שיש לו טענות על מישהו שיפנה למשטרה, שיתלונן. כל פטפטני הצד – אנחנו מכירים אותם. יש לו כמה כאלה. זה רק עניין של זמן, עוד נראה שכבר בשבוע הבא היא תיעלם".


בניין עיריית ירושלים, כיכר ספרא (צילום: שלומי כהן)

בניין עיריית ירושלים, כיכר ספרא (צילום: שלומי כהן)


בונפיל מוסיף ואומר: "עובדי העירייה ראויים ליו"ר ועד שיתמוך בהם, ולא ראש ועד שיעשה את הכל חוץ מלטפל בהם. דבר ראשון – שילמד לקרוא את ההסכם הקיבוצי, שאומר חד וחלק שהוא תחת מרותו וטיפולו של מרחב ירושלים".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר