בניין עיריית ירושלים בכיכר ספרא (צילום: שלומי כהן)
בניין עיריית ירושלים בכיכר ספרא (צילום: שלומי כהן)

יו"ר ועד עובדי עיריית ירושלים המודח ל"כל העיר": "אם צריך אפנה לבג"ץ"

סערה בעיריית ירושלים | בהמשך לפרסום ב"כל העיר" על הסכסוך החריף שפרץ בין יו"ר ההסתדרות בירושלים דני בונפיל לבין יו"ר ועד עובדי העירייה אביחי אברהם - ועדת המשמעת של ההסתדרות החליטה להדיח סופית את אברהם מתפקידו

פורסם בתאריך: 9.1.19 14:47

בהמשך לסכסוך בין יו"ר מרחב ירושלים בהסתדרות לבין יו"ר ועד עובדי עיריית ירושלים עו"ד אביחי אברהם: אחרי שבשבוע שעבר, כפי שפורסם ב"כל העיר", הושעה אברהם מתפקידו כיו"ר ועד עובדי עיריית ירושלים – היום, רביעי, החליטה ועדת המשמעת בהסתדרות להדיח את אברהם מתפקידו. הרקע להחלטה היא הטענה כי אברהם ניסה להעביר עובדים לארגון אחר, מה שהוביל לקרע בינו לבין בונפיל.

בתגובה להחלטת ועדת המשמעת, שקובעת סופית כי אברהם כבר לא ישמש כיו"ר ועד עובדי העירייה, הוא ממשיך להיאבק על מקומו. "אם צריך אפנה לבג"ץ", מוסר אברהם ל"כל העיר", "אמשיך לפעול למען עובדי עיריית ירושלים היקרים, עד שהצדק יעשה וביתר שאת".


דני בונפיל (צילום: אמיל סלמן)

דני בונפיל (צילום: אמיל סלמן)


למעשה הוועדה קבעה כי אברהם ביצע "עבירת משמעת חמורה, אשר מצידה נקיטה בצעד משמעתי של הרחקה מוועד העובדים, וכך גם לגבי ההצהרה בדבר העברת עובדים ללאומית". בהחלטת הוועדה עוד נכתב כי הצטברות של הפרות ההסתדרות "מהוות ללא כל סק הפרת מרות חמורה, אשר מצדיקה נקיטה של הרחקה".

במכתב שנשלח על ידי אברהם באמצעות עורך דינו אלי בן גרא, לסגן יו"ר איגוד מקצועי בהסתדרות נכתב בין השאר כי "מעמדו של אביחי נראה על פניו כנחות וחסר סיכוי. אביחי מצר על כי הוא נאלץ לומר את דעתו בגילוי, ובהמשך ינתן הסבר על כך". עוד נטען כי במכתב כי "לעו"ד אברהם נראה כי אין הוא עומד לדין משמעתי באופן שווה למר בונפיל, בפני ועדת המשמעת".


בניין עיריית ירושלים, כיכר ספרא (צילום: שלומי כהן)

בניין עיריית ירושלים, כיכר ספרא (צילום: שלומי כהן)




כזכור, כפי שפורסם ב"כל העיר", בחודש שעבר פרץ סכסוך חריף בין השניים. אברהם הציג טענות קשות כנגד בונפיל, לדבריו, כך אמר ל"כל העיר": "התנהלותו של דני בונפיל חורגת מההסכם הקיבוצי ולא נכונה. כתוצאה מההתנהלות שלו נפגעים העובדים בעיריית ירושלים, הוא לא כבר לא רלוונטי"; מנגד, טען בונפיל בשיחה עם "כל העיר" כי "הנהלת העירייה קיבלה הנחיה ברורה, וגם כתבו לו תשובה ברורה, שהוא לא קיים. הכל עובר דרכי. הוא כנראה לא יודע שמבחינת האיגוד המקצועי הוא שייך להסתדרות. הוא לא שייך לבית שלו, לא לחברים שלו ולא לאלה שמייעצים לו".

כבר לאחר השעייתו הזמנית של אברהם על ידי ועדת המשמעת בהסתדרות הוא אמר כי "ההחלטה להדיח אותי מתפקיד יו"ר ארגון העובדים בעיריית ירושלים לוקה בחסר".

כמו שזה נראה, זוהי לא מילתו האחרונה של אברהם, והמאבק בין הצדדים יעבור ככל הנראה לבית המשפט.


בעקבות אירוע הדקירה של הנערה – תושבים בארמון הנציב בלחץ גדול: הדוקר טרם נתפס


המחר של תמול שלשום

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. אביחי אברהם עובדי העירייה איתך.

    אביחי אנחנו איתך כל העובדים. אם יוציאו אותך נעזוב את ההסתדרות

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    אכן אם כך מתנהלים בהסתדרות חייבים לעזוב את ההסתדרות . הם קובעים לעובדים מי יהיה היו" ר שלהם .לאן הגענו .

  3. ירושלמי

    לא עובד עיריה אבל איך אתם נותנים לאיש הזה בונפיל לנהל אתכם הרי הוא בעצמו כפי שזכור נזרק מהעיריה ואביחי נבחר על ידכם בקיצור קמו משנתכם

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר