התחנה הסופית של הרכבת הקלה בפסגת זאב (צילום: נעמי מזרחי)
(צילום: נעמי מזרחי)

הבוקר, יידוי אבנים לעבר הרכבת הקלה בשועפאט: שני נערים נעצרו

הנערים נתפסו על חם במסגרת פעילות סמויה של בלשי משטרת ירושלים כנגד מיידי אבנים על תוואי הרכבת הקלה בשועפט; לאחר מרדף רגלי קצר הנערים הובאו לחקירה

פורסם בתאריך: 18.2.19 09:11

הבוקר, שני, עצרה משטרת ירושלים שני נערים בני 14 בחשד שיידו אבנים לעבר הרכבת הקלה  -בציר שועפאט. הנערים נתפסו במסגרת פעילות סמויה של בלשי משטרת ירושלים באזור.



ממשטרת ירושלים נמסר כי "בפעילות סמויה וממוקדת של בלשי משטרת ישראל הבוקר כנגד מיידי אבנים על תוואי הרכבת הקלה בשועפט, הבחינו השוטרים בשני קטינים כבני 14 כשהם מיידים אבנים לעבר הרכבת הקלה שעברה במקום".

במשטרה מספרים כי "לאחר מרדף רגלי קצר, עצרו בלשי המשטרה את החשודים והם הובאו לחקירה. נבדק חשד למעורבותם במקרים נוספים בהם יודו אבנים לעבר הרכבת".



הנוסעים ברכבת הקלה, שמגיעים מנוה יעקב ופסגת זאב, מתלוננים לא מעט על תופעת יידויי האבנים לעבר הרכבת הקלה, כשזו נוסעת בשועפאט. בעקבות מספר אירועים שנרשמו במקום פתחה משטרת ירושלים בפעילות סמויה וגלויה לתפיסת מיידי האבנים.

במקרה אחר של יידוי אבנים לעבר התחבורה הציבורית בירושלים, כזכור, לפני תשעה חודשים, הושלכו אבנים לעבר אוטובוס בדרך עוזי נרקיס, סמוך לגבעה הצרפתית – שמשת האוטובוס נופצה ונוסעת נפגעה באורח קל. האבנים הושלכו לעבר קו אוטובוס מספר 25, שנוסע מנוה יעקב למרכז העיר. מתנדבים של איחוד הצלה הגיעו לזירת האירוע ופינו את הנוסעת לטיפול רפואי בהדסה הר הצופים. שוטרים הגיעו לזירת האירוע ופתחו בחקירה. מאוחר יותר באותו יום עוכבו ונעצרו שישה בני נוער, תושבי מזרח העיר, בחשד שיידו את האבנים לעבר האוטובוס.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר