זירת האירוע שבו התרחשה הדקירה ברחוב שטרן (צילום: תיעוד מבצעי איחוד הצלה)
זירת האירוע שבו התרחשה הדקירה ברחוב שטרן (צילום: תיעוד מבצעי איחוד הצלה)

החשד לניסיון הרצח בקרית היובל: נגד הבעל נפתח תיק על איומים כלפי אשתו, שנסגר לפני כשנה

שוב האלימות כלפי נשים מרימה את ראשה: הגבר, בן 63, חשוד כי היכה את אשתו באמצעות סיר ולאחר מכן דקר אותה בסכין. היא פונתה במצב קשה להדסה, הוא נמלט והסגיר את עצמו כעבור מצוד. בשנה שעברה נפתח נגדו תיק בגין איומים כלפיה, שנסגר

פורסם בתאריך: 20.2.19 14:34

החשד לניסיון הרצח בקרית היובל: האישה, בשנות ה-50 לחייה הותקפה ונדקרה בביתה שבקרית היובל, לפי החשד על ידי בעלה. האישה נפצעה באורח קשה ופונתה להדסה עין כרם.

בעלה, בן 63, לפי החשד היכה אותה ביום שלישי בצהריים באמצעות סיר ולאחר מכן דקר אותה בפלג גופה העליון באמצעות סכין. לאחר מצוד קצר הגבר הסגיר את עצמו למשטרה. מעצרו הוארך על ידי בית משפט השלום בעיר. יש לציין כי בשנת 2018 נפתח נגדו במשטרה תיק בגין איומים כלפיה, שנסגר.



החשוד הודה במהלך חקירתו במעשים המיוחסים לו. עוד במהלך חקירתו סיפר הגבר כי לאחר שתקף את אשתו – היכה אותה ודקר אותה, הוא התקשר לבנו וסיפר לו על כך. הבן התקשר למשטרה שהגיעה למקום יחד עם צוותי מד"א.



בהארכת המעצר של החשוד אמר נציג המשטרה כי הבעל דקר את אשתו על רקע סכסוך ביניהם, ולאחר שהטיח בה אמירות משפילות הוא לקח סיר והיכה בראשה בחוזקה. לאחר מכן הוא לקח סכין מטבח ודקר אותה מספר פעמים.

סנגורו של החשוד, עו"ד דוד הלוי, אמר במהלך הארכת מעצרו כי מרשו היה במצב של בלבול ומצב סהרורי וביקש להפנותו לבדיקת הפסיכיאטר המחוזי.

ממשטרת ירושלים נמסר כי "השוטרים שמיהרו למקום, איתרו את האישה כשעל גופה מספר פצעי דקירה וחבלות. החשוד נמלט מהמקום טרם הגעת השוטרים, ולאחר סריקות נרחבות וחסימות של המשטרה, הוא הסגיר עצמו. בזירת האירוע איתרו חוקרי המז"פ של המשטרה את הסכין שבאמצעותה על פי החשד דקר החשוד את אשתו".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר