תמר כדורי ז"ל, יהודה כדורי ז"ל (צילומים: מתוך פייסבוק, באדיבות כיכר השבת)
תמר כדורי ז"ל, יהודה כדורי ז"ל (צילומים: מתוך פייסבוק, באדיבות כיכר השבת)

רצח הזוג כדורי בארמון הנציב: קרוב משפחה נוסף נחקר בחשד למעורבות ברצח

היום, שלישי, עוכב לחקירה בן משפחה נוסף, בזמן שהתקיים דיון בהארכת המעצר של אחיו, החשוד המרכזי ברצח הזוג תמר ויהודה כדורי ז"ל, בבית משפט השלום בעיר

פורסם בתאריך: 26.2.19 14:54

פרשת הרצח הכפול של בני הזוג תמר ויהודה כדורי ז"ל בארמון הנציב: היום, שלישי, חוקרי היחידה המרכזית (ימ"ר) במשטרת ירושלים חקרו קרוב משפחה נוסף של בני הזוג בחשד למעורבות ברצח. קרוב המשפחה הנוסף נלקח לחקירה למשרדי הימ"ר. במקביל היום נערך דיון בהארכת מעצרו של החשוד המרכזי, שנעצר כזכור בשבוע שעבר.

יש לציין כי אשתו של החשוד המרכזי שוחררה ביום ראשון השבוע למעצר בית של חמישה ימים. האישה חשודה בקשירת קשר לביצוע פשע ובשיבוש הליכים בחקירת הרצח הכפול.





בני הזוג כדורי, בשנות ה-70 לחייהם, נמצאו ב-13.1 בביתם ללא רוח חיים, כשסימני אלימות קשים על גופם. את כוחות ההצלה והמשטרה הזעיקו בני משפחה של בני הזוג, וזאת לאחר שלא שמעו מהם כמה ימים. כפי שהותר לפרסום על ידי המשטרה לפני כשבועיים, יממה לאחר גילוי גופותיהם של בני הזוג כדורי בביתם, ב-14.1, עצרו חוקרי הימ"ר חשוד ברצח. מעצרו של החשוד הוארך מספר פעמיים, אך לפני כשבועיים החליט בית המשפט כי בשלב זה מוצתה החקירה בעניינו של החשוד. אחרי שבועות ארוכים של חוסר ודאות, בשבוע שעבר התגבשה במשטרת ירושלים ההערכה כי הרקע לרצח של בני הזוג תמר ויהודה כדורי ז"ל בארמון הנציב לפני למעלה מחודש הינו פלילי. העדות לכך היא מעצרם של שני בני משפחה בחשד לביצוע הרצח. מעצרו של החשוד המרכזי הוארך עד יום שלישי, 26.2, ומעצרה של אשתו, שחשודה בקשירת קשר ובשיבוש מהלכי חקירה, עד יום ראשון (24.2). ביום ראשון החליט בית המשפט לשחרר את האישה החשודה למעצר בית.


זירת הרצח בארמון הנציב (צילום: אוליבייה פיטוסי)

זירת הרצח בארמון הנציב (צילום: אוליבייה פיטוסי)


ביום ראשון סיפרו שכניהם של קרובי המשפחה ל"כל העיר" על התחושות כשגילו כי שכניהם בבניין הם אלו שנעצרו. "אנחנו בהלם, זה הזוי ומטורף, אין סיכוי שבעול שהם ביצעו את זה", סיפרו השכנים, "לחשוב שיש מצב שהשכנים מהבלוק הזה חשודים ברצח – זה לא נתפס". בצל צו איסור הפרסום שהוציאה המשטרה, בנוגע לזהותם של קרובי המשפחה במעורבות על פי החשד ברצח של בני הזוג, עוד סיפרו השכנים כי "מדובר באנשים נורמטיביים לחלוטין, כאלה שנתקלנו בהם ביום-יום, זה זוג שמנהל חיי משפחה תקינים לגמרי, מעורבים בחיי הקהילה בשכונה. אנחנו לא מאמינים, אין סיכוי שבעולם שהם ביצעו את זה".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    נראה קשירת עלילה על החשודים הנקיים מאוד .
    מנצלים את תמימותם למען הככסף.
    חפים מפשע
    פשע של הפרקליטות , שוחד .

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר