תקיפת כבאים במאה שערים

מהומה במאה שערים: שלושה חיילי צה"ל הותקפו וחולצו על ידי המשטרה

לפני זמן קצר, הותקפו שלושה חיילים במאה שערים על ידי חרדים קיצונים, שהשליכו לעברם חפצים. הם חולצו על ידי כוחות המשטרה

פורסם בתאריך: 28.2.19 21:53

שוב הותקפו חיילים בשכונה מאה שערים בירושלים: שלושה חיילים הותקפו הערב, חמישי, על ידי קבוצה של חרדים קיצונים. על החיילים הושלכו חפצים, כוחות של משטרה הוזעקו לשכונה וחילצו את החיילים מהמקום. נפתחה חקירה וסריקות לאיתור חשודים.



ממשטרת ירושלים נמסר: "לפני זמן קצר, התקבל דיווח במשטרת ישראל על שלושה חיילים, שנכנסו לשכונת מאה שערים בירושלים, כאשר הבחינו בהם ברחוב, החלו עוברים ושבים לקרוא לעברם מיני קריאות. בהמשך, לאחר שנכנסו לרכבם, הושלכו לעבר הרכב מיני חפצים, כוחות משטרה שהוזעקו למקום חברו לחיילים והם יצאו  עם רכב מהמקום, החיילים לא נפגעו, נזק נגרם לשמשת הרכב".

שוטרים החלו בפעולות לאיתור מעורבים. נפתחה חקירת משטרה.



ממשטרת ירושלים נמסר: "משטרת ישראל לא תאפשר כל אירוע שיש בו סממן של פגיעה בלובשי המדים ותפעל בנחישות ובכלל האמצעים לאתר את אלו אשר ידם במעשים אלו".

אחד האירועים החמורים שבהם הותקף חייל במאה שערים התרחש בחודש מאי שנה שעברה. כפי שפורסם ב"כל העיר", חייל נכנס עם רכבו לשכונה, כשלפתע המון של חרדים קיצונים החל לזרוק על רכבו חפצים שונים. למקום הוזעקו כוחות משטרה שחילצו את החייל, שלא נפגע.

כמו כן, בחודש אפריל שנה שעברה, עצרה משטרת ירושלים ארבעה חשודים מהפלג החרדי קיצוני, בחשד שהשתתפו בהפרות סדר ובעבירות אלימות. מדובר בתושבים שלפי החשד השתתפו בהפגנות סמוך ללשכת הגיוס בירושלים ונקטו באלימות, בין השאטר בחשד שזרקו חפצים על שוטרים, שחלקם נפצעו.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר