צומת פת (צילום: פרטי)
צומת פת (צילום: פרטי)

פקקים, עצבים וצפירות: נמשכים עומסי התנועה החריגים בצומת פת ובכבישים הסמוכים

בעקבות השבתת הרמזורים בצומת פת - בו מתבצעות עבודות תשתית להקמת הרכבת הקלה, נהגים מתלוננים על עומסי תנועה חריגים: "קטע כביש של 500 מטרים לוקח 15-10 דקות, זה לא נורמלי, אבל הבעיה הכי גדולה היא הרעש - כל הזמן יש צפירות"

פורסם בתאריך: 8.4.19 08:52

עומסי תנועה חריגים נרשמים השבוע בצומת פת – אחד הצמתים המרכזיים והעמוסים בירושלים, זאת בעקבות השבתת מערך הרמזורים בצומת, על רקע ביצוע עבודות תשתית להקמת הרכבת הקלה. נהגים מתלוננים על עומסי תנועה כבדים – נהגים כבר מאבדים את הסבלנות ולא מספיק רעש העבודות, במקום נשמעים לא מעט קולות הצופרים של כלי הרכב. נהגים מדווחים על עמידה בפקק ארוך מדי – רובם עצבנים וחסרי סבלנות.

יש לציין כי העבודות בצומת פת משפיעות על הצירים הסמוכים – ציר גולומב עמוס מאוד לכיוון צומת פת, כמו כן, רחוב דב יוסף – מהירידה לגילה עד לצומת פת – נרשמים עומסי תנועה כבדים מאוד. בנוסף, רחוב יהודה הנשיא בגוננים פקוק.



  • תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר" [email protected]

דיירת, שמתגוררת ברחוב יהודה הנשיא, מספרת ל"כל העיר": "המצב פשוט זוועה. הכביש פקוק במשך כל היום. אתמול עד השעה 20:00 היה פקק ארוך.  נראה שכולם מאבדים את הסבלנות. קטע כביש של 500 מטרים לוקח 15-10 דקות, זה לא נורמלי, אבל הבעיה הכי גדולה היא הרעש – כל הזמן יש צפירות. למה לא סיימו את העבודות כבר לפני שבועיים?".


העבודות והפקקים בצומת פת (צילום: פרטי)

העבודות והפקקים בצומת פת (צילום: פרטי)



כפי שפורסם ב"כל העיר", מערך הרמזורים בצומת פת מושבת עד ליום שישי, 12.4.19. למעט, ביום שלישי, יום הבחירות, 9.4.19 – לא יבוצעו עבודות בצומת פת.

כזכור, לפני שבועיים, הושבת מערך הרמזורים בצומת פת – נהגים ונהגות דיווחו על עמידה של 40-30 דקות בפקק. כמו כן, במהלך אותן העבודות התרחשה מפולת באתר – וחלק מהכביש נחסם לתנועה. בנוסף, בשל העבודות, תושבים שמתגוררים בצומת פת מתלוננים על מכת חולדות ועכברים. 

בתוך כך, העסקים שפועלים בצומת פת, בראשם המסעדה הירושלמית המיתולוגית "שבח האבא של הפאלפל", מתנגדים להפקעת הרחבה המשותפת של העסקים ולביטול מקומות החניה באזור, שמשמשים את הלקוחות.

הקו הירוק יהיה הקו השני של הרכבת הקלה שיפעל בעיר, ויתווסף לקו האדום שפועל בירושלים מאז שנת 2011 . הקו הירוק של הרכבת הקלה יחבר בין הגבעה הצרפתית וקמפוס הר הצופים של האוניברסיטה העברית בצפון העיר, ויסתיים בשכונת גילה בדרומה. עלות העבודות נאמדת ב-10 מיליארד שקלים.

תגובות

אין תגובות

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר