דוח החניה אחרי השעה 6 בערב, שלט החניה (צילומים: פרטי)
דוח החניה אחרי השעה 6 בערב, שלט החניה (צילומים: פרטי)

החוצפה: דוח אחרי שעת החניה בתשלום

בעל רכב קיבל ביום שני שעבר דוח ברחוב רוטשילד בירושלים שעליו מצוינת השעה 18:08, למרות שבשלט החניה מצוין כי החניה בתשלום עד השעה 18:00. העירייה: "הפנייה הועברה לבחינה והחלטת התובע העירוני"

פורסם בתאריך: 29.5.19 18:16

החוצפה: בעל רכב ירושלמי שפנה ל"כל העיר" מספר כי הוא הופתע לראות על שמשת הרכב שלו, שחנה ברחוב רוטשילד סמוך לבית המשפט העליון בירושלים, דוח חניה שעליו מצוינת השעה 18:08 – אחרי שעת החניה בתשלום שהינה 18:00. בעקבות פניית "כל העיר" לעירייה התלונה הועברה לתובע העירוני לבחינה משפטית.

את הדוח קיבל הנהג ביום שני שעבר, 20.5, כאמור בשעה 18:08. לדבריו הוא חנה את רכבו ברחוב רוטשילד והפעיל את שירות הפנגו, שהסתיים בשעה 18:00. "בשלט כתוב במפורש כי החניה בתשלום עד השעה 18:00", מספר בשיחה עם "כל העיר" בעל הרכב. "חניתי ביום שני שעבר ברחוב רוטשילד, בין בית משפט העליון לגן הוורדים, סמוך למדרכה המסומנת בכחול-לבן. ברחוב מוצב שלט חניה בתשלום עד השעה 18:00, אני הפעלתי את הפנגו עד 18:00 ואז זה הפסיק אוטומטית. אני מגיע שעה לאחר מכן, ורואה דוח על השמשה שניתן לי בשעה 18:08".


דוח חניה אחרי השעה 6 בערב (צילום:יוני אברהמי)

דוח החניה – שבו מצוינת השעה 18:08 (צילום:פרטי)



"אני לא יודע איך נותנים דוח לרכב לאחר השעה הכתובה בשלט", אומר בעל הרכב, "זה היה מוזר. אין סיבה לתת כאן דוח עירייה. אנשים שראו אותי מוציא את הדוח מהשמשה, היו בהלם ונבהלו, והם לא הבינו. מעבר לכך, אני היחיד שקיבלתי דוח חניה אחרי השעה  18:00, שאר הרכבים שהיו שם לא קיבלו וגם הם הפעילו פנגו עד השעה 18:00".

מעיריית ירושלים נמסר לפניית "כל העיר" כי "הפנייה הועברה לבחינה והחלטת התובע העירוני".


דוח חניה אחרי השעה 6 בערב (צילום:יוני אברהמי)

שלט החניה ברחוב רוטשילד (צילום:פרטי)



בתוך כך, השבוע, בעקבות פניית "כל העיר", הסירו עובדי עיריית ירושלים שילוט חניה מטעה בגבעת שאול. עובדי העירייה התקינו שלטי חניה אחידים – לפיהם ניתן לחנות בתשלום במתחם עד השעה 18:00, זאת בעקבות הפרסום ב"כל העיר" כי ברחוב בית הדפוס 22, הוצבו שני שלטים שונים לאותה חניה. בשלט אחד נכתב כי החניה בתשלום עד השעה 18:00, בשלט הנוסף, שהיה מוצב כעשרה מטרים מהשלט הראשון, נכתב כי החניה בתשלום עד השעה 19:00. בעקבות השלטים המבלבלים נהגים קיבלו דוחות חניה אחרי השעה 18:00. "כל העיר" פנה לעיריית ירושלים ולאחר כמה שעות הוצב שלט חדש, שבו נכתב כי החניה בתשלום במקום היא עד השעה 18:00.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. סיוון

    שיהיו בריאים בעירייה עם הדוחות ההזויים שלהם, הפקחים פשוט לא יודעים לחשוב! פעם פנגו דווקא עזרו לי להתמודד עם זה.

  2. אדם

    בושה. צריך לעשות לזה כבר סוף. נראה שיש מדניות חזירית מידי למתן דוחות. אחרת אין הסבר לאובססייה הזו.

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר