השחתת שלט עם דמות של אישה בכביש בגין (צילום: דוברות המשטרה)
השחתת שלט עם דמות של אישה בכביש בגין (צילום: דוברות המשטרה)

נתפס על חם: בן 37 השחית דמות של אישה בשלט חוצות בכביש בגין

בשעה 1:30 בלילה הוזעק צוות שיטור לכביש בגין - במקום נראה חשוד שמשחית באמצעות סכין דמות של אישה שמופיעה בשלט חוצות. החשוד נעצר בחשד לגרימת נזק והחזקת סכין

פורסם בתאריך: 20.6.19 12:20

המשטרה עובדת: הלילה, בין רביעי לחמישי, גבר כבן 37 נתפה על חם כשהוא משחית דמות של אישה שמופיעה בשלט חוצות לאורך כביש בגין . צוות שיטור הוזעק למקום בעקבות דיווח של עוברי אורח על אדם שמשחית את השלט – המשטרה תפסה את החשוד על חם ועצרה אותו. החשוד נלקח לחקירה.



בחיפוש על גופו איתרו השוטרים שני סכינים. "סמוך לשעה 1:30 הלילה, הוזעקו השוטרים לאזור כביש שדרות בגין בירושלים בעקבות דיווח אודות אדם המשחית שלטים במקום", מספרים במשטרת ירושלים. "כוח משטרה שהיה בפעילות מבצעית בסמוך, הגיב במהירות לדיווח, והשוטרים הצליחו לעצור חשוד, בן 37, תושב ירושלים, במעשה, תוך שמבחינים בשלט המוצב במקום ודמותה של האישה נקרעה ממנו".

"בחיפוש שערכו השוטרים על גופו של החשוד, איתרו 2 סכינים שעל פי החשד שימשו אותו בביצוע העבירה, והוא נעצר כאמור לחקירה במשטרה בחשד לגרימת נזק והחזקת סכין".


הסכינים שעימם השתמש לפי החשד החשוד בהשחתת שלטי החוצות (צילום: דוברות המשטרה)

הסכינים שעימם השתמש לפי החשד החשוד בהשחתת שלטי החוצות (צילום: דוברות המשטרה)


בשנים האחרונים נרשמים מספר מקרים שבהם מושחתות דמויות של נשים משלטי חוצות בירושלים. בעקבות השחתת השלט עולה שוב הנושא של הדרת נשים מהמרחב הציבורי בירושלים. כזכור, בחודש שעבר הושחתה דמות של אישה משלט חוצות בכניסה לעיר – מדובר היה בשלט של סדרת הדוקו החדשה "מחוז ירושלים" שמשודרת ב"כאן 11" ומביאה את הסיפור של יחידות המודיעין, הבילוש ומשמר הגבול במשטרת ירושלים. הדמות שהושחתה הינה דמותה של עדי פליקס, בלשית ביחידה שמשתתפת בסדרה.



תגובות

תגובה אחת
תגובה אחת
  1. אברהם

    טוב שתפסו אבל אחד מדי רבים,
    צריך לשבת כמה חודשים למען ההרתעה, אבל נראה לי שתוך יום יהיה בבית 🙁 עצוב.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר