השלט שהושחת (צילום: מכללת עזריאלי)
השלט שהושחת (צילום: מכללת עזריאלי)

רמת בית הכרם, שנת 2019: הושחתה דמות של אישה משלט חוצות של מכללת עזריאלי

הלילה שוב הושחתה דמותה של אישה על גבי שלט חוצות של מכללת עזריאלי להנדסה ברמת בית הכרם. נשיאת המכללה פרופ' רוזה אזהרי: "לא ניכנע לבריונות במרחב הציבורי"

פורסם בתאריך: 6.2.19 15:38

שוב הדרת נשים במרחב הציבורי – ירושלים 2019. הפעם מדובר בשלט חוצות של עזריאלי – המכללה להנדסה. דמותה של סטודנטית, הלומדת במכללה, שמופיעה על שלט החוצות, הושחתה בפעם השנייה תוך שבוע. השלט הוצב ברמת בית הכרם, על הכביש הראשי שמוביל לגבעת מרדכי. זו אינה הפעם הראשונה שבה השלט מושחת – האירוע הראשון התרחש ביום רביעי שעבר, 30.1.19, במהלכו הושחת השלט שפורסם על ידי המכללה – פניה של הפרזנטורית על גבי השלט נצבעו בספריי שחור. בעקבות המקרה הגישה הנהלת המכללה תלונה במשטרת ירושלים, והחליפה את השלט לחדש בעלות של אלפי שקלים. הלילה, בין שלישי לרביעי, שוב הושחתה התמונה, תוך קריעת השלט.



"לא ניכנע לבריונות במרחב הציבורי", מציינת נשיאת המכללה פרופ' רוזה אזהרי, "בכוונתנו להמשיך בפרסום תמונות נשים ולהמשיך את מאמצי הגיוס לסטודנטיות חדשות ללימודים במכללה".

פרופ' אזהרי מסרה: "אני רואה בחומרה רבה את ההשחתה של תמונת הפנים והניסיונות להדיר תמונות של נשים מהמרחב הציבורי בעיר ירושלים, וקוראת למשטרת ירושלים לפתוח בחקירה רחבה לאיתור הגורמים המשחיתים. מכללת עזריאלי היא המכללה המובילה כיום בישראל באחוז הנשים הלומדים בה לימודי הנדסת תוכנה, חשמל ואלקטרוניקה, וכי יש לפעול בכל האמצעים לתפיסת הגורמים המשחיתים והעמדתם לדין".


השלט שהושחת (צילום: מכללת עזריאלי)

השלט שהושחת (צילום: מכללת עזריאלי)


"המכללה לא תיכנע לניסיונות הבריונות, ותמשיך הן בגיוס של סטודנטיות נוספות ללימודים במכללה, והן בפרסום המיועד לכלל הציבור ללא הדרה של מגדר זה או אחר", מדגישה פרופ' אזהרי.

כפי שפורסם בעבר ב"כל העיר" יש לציין כי, זוהי אינה הפעם הראשונה שמדובר בהשחתת שלטי חוצות עליהם מופיעות פני נשים. בעבר הושחתו שלטים עליהם מופיעות פניה של חברת המועצה עינב בר-כהן (התעוררות), וח"כ לשעבר, רחל עזריה אשר התמודדה בבחירות האחרונות לראשות העיר, ושלטיה פורסמו על האוטובוסים.


השלט שהושחת (צילום: מכללת עזריאלי)

השלט שהושחת (צילום: מכללת עזריאלי)


ממשטרת ירושלים נמסר בתגובה: "משטרת ישראל רואה בחומרה כל פגיעה והשחתתם של שלטים בייחוד באם העבירה מבוצעת על רקע מגדרי. יחד עם זאת נדגיש כי עם קבלת התלונה פתחו חוקרי המשטרה בחקירה שבמסגרתה בוצעו מגוון פעולות במטרה להגיע למעורבים ולחקר האמת".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר