אירוע 'פאן בפארק' של תנועת התעוררות בקרית היובל (צילום: באדיבות התעוררות)
אירוע 'פאן בפארק' של תנועת התעוררות בקרית היובל (צילום: באדיבות התעוררות)

המיזם הקיצי של התעוררות: בשבת הקרובה בפארק זיידנברג בגילה

המשפחות החילוניות בירושלים ממשיכות ליהנות: אחרי ההצלחה של אירוע 'פאן בפארק' בקרית היובל, בשבת הקרובה תתקיים פעילות הקיץ של תנועת התעוררות בפארק זיידנברג בגילה. בתוכנית: משחקי מים, ההצגה 'דירה להשכיר' ועוד

פורסם בתאריך: 2.7.19 12:36

משחקי מים, משחקי כדור וההצגה "דירה להשכיר". מכל אלו ועוד תוכלו ליהנות בשבת הקרובה, 6.7, בפארק זיידנברג בגילה, זאת במסגרת מיזם הקיץ של תנועת התעוררות.

המיזם של תנועת התעוררות, שהופך להיות הבשורה המרעננת של הקיץ, יחל בשבת הקרובה בשעה 10:00. בתוכנית, כאמור, משחקי מים דוגמת ים-יבשה, בריכת ברווזים, תחרות מילויי דליים, מטקות, פריזבי ומשחקי כדור. בשעה 11:00 תוצג בפארק זיידנברג הצגת הילדים "דירה להשכיר" של תיאטרון "משו משו". בהתעוררות מציינים כי האירוע יימשך עד השעה 13:00.



  •  תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]

כזכור, כפי שפורסם ב"כל העיר" לפני כשבועיים, בתנועת ובסיעת 'התעוררות' בירושלים התקבלה ההחלטה להתניע פעילויות משפחתיות חינם שייערכו בימי שבת למען הציבור הפלורליסטי בעיר תחת הכותרת 'פאן בפארק', זאת על רקע מחסור בפעילויות לציבורים ולמשפחות ירושלמיות המעוניינות בכך בשבתות.



האירוע הראשון, שהתקיים לפני כשבוע וחצי בפארק דניה בקרית היובל, היה מוצלח מאוד והגיעו אליו כ-300-250 איש מכל רחבי העיר. הפעילות שתתקיים בשבת הקרובה בפארק זיידנברג היא השנייה בסדרה וממש לא האחרונה.

אירוע 'פאן בפארק' של תנועת התעוררות בקרית היובל (צילום: באדיבות התעוררות)

אירוע 'פאן בפארק' של תנועת התעוררות בקרית היובל (צילום: באדיבות התעוררות)

"לקראת הקיץ, תנועת התעוררות יצאה בסדרת אירועי שבת בשכונות", מציינת שלומית ראונר, ראש צוות חינוך בהתעוררות, תושבת גילה ואמא לשני ילדים. "השבתות ארוכות ומזג האוויר נעים, ירושלמים רבים מחפשים מענה: מקום שאליו אפשר לצאת עם הילדים, שהוא גם קרוב, גם לא מרוקן את הכיסים וגם מכיל תכנים חינוכיים. בעוד בימי השבוע יש היצע שכזה על ידי המינהלים הקהילתיים, והילדים מבלים את רוב היום בקייטנות – בשבת החוסר מורגש. לפני שבוע וחצי התקיים אירוע בפארק דניה, וההיענות של מאות הורים וילדים מכל רחבי העיר הוכיחה עד כמה הצורך אכן קיים. כתושבת גילה, אני שמחה מאוד שהפעם לא אצטרך להרחיק ושהילדים יפגשו את חבריהם מהגנים".

בתנועת התעוררות מדגישים כי האירוע הראשון שהתקיים היה מוצלח מכל בחינה, כשהראייה לכך היא שגם בסיום הפעילות נשארו עשרות משפחות בפארק דניה ועשו פיקניק המשפחה והחברים.


יובב צור - צילום שרון גבאי

יובב צור (צילום: שרון גבאי)


חבר מועצת העירייה יובב צור, שאחראי על מיזם אירועי הקיץ, מדגיש כי "יזמנו את סדרת אירועי 'פאן בפארק' מתוך הבנה שיש צורך באירועים למשפחות החילוניות הצעירות בשכונות השונות בירושלים. מדובר באירוע שמשלב פעילויות ומשחקים עם הצגה לילדים. שמחנו לראות כי לאירוע הקודם הגיעו מאות מתושבות ותושבי העיר, שהביעו את הצורך באירועים מסוג זה, ואנחנו מצפים לפגוש גם באירוע הקרוב מאות הורים וילדים שמבקשים לנצל את השבת הקיצית באוויר הפתוח באירועים איכותיים פה בעיר, ולא בערים אחרות".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. מישי

    התעוררות, מה עם פעילויות שבת לרווקים וגרושים? היעדרן מבריח אנשים מהעיר.

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר