אירוע פתיחת החממה הטכנולוגית במעלה אדומים, השבוע (צילום: עיריית מעלה אדומים)
אירוע פתיחת החממה הטכנולוגית במעלה אדומים, השבוע (צילום: עיריית מעלה אדומים)

מעלה אדומים: נפתח מרכז היזמות והחדשנות "חממה טכנולוגית"

מטרת המרכז, שממוקם זמנית בספרייה העירונית וכולל ציות מתקדם, היא לצמצם פערי לימוד טכנולוגיים

פורסם בתאריך: 11.10.18 16:04

אחרי הכנות רבות והשקעה גדולה נפתח בתחילת השבוע מרכז היזמות והחדשנות "חממה טכנולוגית" במעלה אדומים. המרכז ממוקם בשלב זה ובאופן זמני בספרייה העירונית, כשעל הפעלתו אמון המתנ"ס.



לרגל הפתיחה החגיגית נערך במקום טקס חניכה בהשתתפות בני כשריאל ובכירי העירייה ובמעמד השרה לשוויון חברתי גילה גמליאל, שמשרדה תרם כספים רבים לטובת הקמת המרכז, נציגי המתנ"ס ואנשי הספרייה.

בעיריית מעלה אדומים מציינים כי "תכליתו של מרכז החדשנות היא צמצום פערים טכנולוגיים, הנגשת הטכנולוגיה המעודכנת ביותר לכל חלקי הקהילה, חינוך ליזמות ולהשתלבות בעולם הטכנולוגי של המחר".

ב"חממה הטכנולוגית" ניתן להתנסות בכלים מתקדמים דוגמת מדפסות תלת ממד לצד תוכניות לימוד ופעילות העשרה. כחלק מההכשרה, יוכל הציבור לרכוש במרכז ידע טכנולוגי לפתרון בעיות המעסיקות אותו ביום-יום ולפתח אפליקציות מתאימות, כשבמקום אף יתקיימו קורסים ותוכניות העשרה, שיהיו מותאמות לכלל האוכלוסייה בעיר.

מרכז החדשנות הוקם מתקציבי משרד המדע והטכנולוגיה, המשרד לשוויון חברתי, החברה למתנ"סים, המתנ"ס העירוני והעירייה. "אנחנו שותפים למרכז החדשנות, פועלים ומעורבים רבות בעשייה", מציין מנהל המתנ"ס אורי מסיל ומוסיף: "יופעלו בו מיזמים ופעילויות למען הקהילה".

השרה לשוויון חברתי גמליאל מוסיפה כי "שמחתי להשיק במעלה אדומים את החממה הטכנולוגית, שהקמנו במשרד לשוויון חברתי יחד עם העירייה והחברה למתנ"סים. לילדי מעלה אדומים, יהודה ושומרון וגוש עציון מגיעה הזכות לקדמה וחדשנות בדיוק כמו לילדי תל אביב והמרכז. המהפכה הדיגיטלית היא המהפכה הגדולה ביותר מאז המהפכה התעשייתית ודור העתיד של מעלה אדומים יהיה חלק ממנה ויוביל אותה".

"ההשקעה של כל הגופים המעורבים בהקמת החממה תניב פירות טובים", מסכם ראש העיר כשריאל ומוסיף: "זוהי רק ההתחלה – אנחנו נבנה בעיר מרכז מדעים גדול הכולל, מרכז הייטק ועוד לא רק לילדים אלא גם למבוגרים אשר שואפים לממש חלומות ונמשיך להצעיד את העיר קדימה, לפתח פרויקטים ויוזמות חדשות ולתת לילדינו את כל הכלים להצלחה במאה ה-21".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר