בני כשריאל, עיריית מעלה אדומים, מעלה אדומים כללי (צילומים: מטה הבחירות של בני כשריאל, ד’’ר אבישי טייכר, עיריית מעלה אדומים)
בני כשריאל, עיריית מעלה אדומים, מעלה אדומים כללי (צילומים: מטה הבחירות של בני כשריאל, ד’’ר אבישי טייכר, עיריית מעלה אדומים)

ראש העיר מעלה אדומים בני כשריאל: "אני מודה על הבעת האמון והתמיכה בי"

כשריאל, שהיה מועמד יחיד, זכה לכ-80 אחוזי תמיכה בעוד הרשימה שלו, 'כחול לבן', תהיה הגדולה במועצה. יצוין כי כ-2,700 מתושבי העיר שמו פתק ירוק, שמשמעו התנגדות לכשריאל

פורסם בתאריך: 1.11.18 10:08

בעוד שהבחירות לראשות העיר ירושלים היו מרתקות וצמודות ויוכרעו, כידוע, רק בסיבוב השני, במעלה אדומים הבחירות הוכרעו עוד לפני שנערכו בכלל. כידוע, ראש העיר המכהן בני כשריאל היה המועמד היחיד וההצבעה התקיימה למעשה בשיטת בעד ונגד – פתק צהוב להצבעה עבור כשריאל ופתק ירוק להצבעה נגדו. השורה התחתונה היא בחירתו של כשריאל לכהונה נוספת.



הנתונים מלמדים כי כשריאל זכה לתמיכה מצד 10,485 מתושבי מעלה אדומים (79 אחוז), כשמנגד הצביעו בפתק ירוק 2,706 מתושבי העיר. בנוסף, יש לציין כי היום לא מעט תושבים אשר בחרו שלא לבחור לראשות העיר ושמו רק פתח אחד במעטפה.

בסך הכל הצביעו במעלה אדומים 16,595 מתוך 28,740 בעלי זכות הבחירה – 58 אחוזי הצבעה בסך הכל, אשר שווים פחות או יותר לממוצע הארצי שנמדד בבחירות לרשויות המקומיות השנה.


עיריית מעלה אדומים (צילום: ד’’ר אבישי טייכר)

עיריית מעלה אדומים (צילום: ד’’ר אבישי טייכר)


כשריאל, חשוב לציין, רשם הישג נאה גם בבחירות למועצת העירייה, אשר כוללת כידוע 15 חברי מועצה. הרשימה של כשריאל, ‘כחול לבן’, קיבלה כ-7,000 מקולות המצביעים אשר שווים 6 מקומות במועצת העירייה (כשריאל בונה עוד על קולות החיילים שעשויים להעניק לו מקום נוסף). בין הנהנים מההישג המרשים נמצאים גם סגן ומ”מ ראש העיר גיא יפרח, אשר דורג במקום השני ברשימה, דודו מתתיהו, שדורג שלישי, וחברת המועצה מעין מור, שנכנסה מהמקום הרביעי.

הישג נאה רשם גם סגן ראש העיר בוריס גרוסמן, ראש רשימת ‘מעלה ביתנו’, אשר גרפה 5,124 מקולות המצביעים ותכניס 5 נציגים מטעמה למועצת העירייה – גרוסמן עצמו, אבי רחמים, אלינה אייזנברג שפירו, רוזי ישי, ג’קי עזרא.

על ארבעת הכיסאות הנותרים במליאת מועצת עיריית מעלה אדומים יישבו אייל פישלר וברנדה הורביץ פרוור – נציגי רשימת ‘הבית היהודי’, אשר קיבלה 2,337 קולות – ושני נציגי ‘ש”ס’ (1,572 קולות) – יחיאל וקנין ואברהם נגר.

רשימת ‘דגל התורה’ בראשות הרב משה בר חנון קיבלה רק 652 קולות ולא עברה את אחוז החסימה.

בעיריית מעלה אדומים מציינים כי הבחירות במעלה אדומים התנהלו כסדרן ולא נרשמו אירועים חריגים ב-53 הקלפיות אשר עמדו לרשות התושבים.


בני כשריאל (צילום: מטה הבחירות של בני כשריאל)

בני כשריאל (צילום: מטה הבחירות של בני כשריאל)


“להיות מועמד יחיד זו הבעת אמון מלאה של הציבור בי ובפועלי, ואני מודה לכל אחת ואחד מתושבי העיר על האמון, התמיכה והאהדה הרבה”, אומר כשריאל בשיחה עם “כל העיר”. “מעלה אדומים עבורי היא מפעל חיים, עיר שאני חי ונושם 24/7 ואחת האהבות הגדולות בחיי. אני גאה לראות את ההתפתחות והצמיחה של העיר ואת הפיכתה לאחת הערים הטובות והאיכותיות ביותר”.

עוד מוסיף כשריאל: “אני רוצה להודות לתושבים שיצאו להצביע באחוז מכובד, והוכיחו שוב שתושבי מעלה אדומים הם תושבים שאכפת להם, מעורבים ואוהבים את העיר הזאת. כמובן שאני מודה על הבעת האמון והתמיכה בי וברשימת ‘כחול לבן’, שבראשה אני עומד”.

מעלה אדומים כללי (צילום: עיריית מעלה אדומים)

מעלה אדומים כללי (צילום: עיריית מעלה אדומים)

למרות היותו מועמד יחיד לראשות העיר, כשריאל, כך לדבריו, היה מודאג מכך שהציבור לא יאמר את דברו. “חששנו משאננות”, הוא מסביר, “שמעתי הרבה ששואלים אותי מדוע לצאת להצביע אם אני מועמד יחיד? אבל ברגע האמת התושבים הצביעו ברגליים ובידיים והביעו את תמיכתם הגדולה והנחרצת בי לראשות העיר לחמש שנים נוספות של עשייה למען מעלה אדומים. האהבה העצומה של התושבים באה לידי ביטוי גם באחוזי התמיכה הגבוהים בי לראשות העיר וגם בכוח שנתנו לסיעת “כחול לבן” – שהיתה ונשארה הסיעה הגדולה והחזקה ביותר במועצת העירייה”.

לסיכום, אומר כשריאל: “אני שולח ברכות חמות לחברים שנבחרו לכהן במועצת העירייה מטעם הרשימות האחרות. יחד עם תושבי העיר נמשיך לפתח, לבנות, לחזק, לבסס ולעשות למען העיר שכולנו אוהבים כל כך. לפנינו עומדים אתגרים רבים וחשובים, ביניהם בעיקר המשך בניית שכונות חדשות בעירנו. בחזוני אנו מחברים אלינו את יישובי הסביבה, והופכים לגוש חזק ועצמאי שחי בעיר מפותחת, מבוססת כלכלית ועצמאית, כך שלא תהיה תלויה במענקי איזון של הממשלה. אני שמח לומר שאנחנו כבר עם רגל אחת עמוק בתוך החלום – הצלחתי להוריד את מענקי האיזון מ-36 אחוז לפני עשור ל-7 אחוז כיום, וזאת בזכות פיתוח מרכזים מסחריים ועירוניים ואזורי תעשייה”. 

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר