מקבלי מלגות הסטודנטים עם בכירי עיריית מעלה אדומים (צילום: עיריית מעלה אדומים)
מקבלי מלגות הסטודנטים עם בכירי עיריית מעלה אדומים (צילום: עיריית מעלה אדומים)

מעלה אדומים: עשרות מלגות בהיקף של 900,000 שקלים חולקו לסטודנטים תושבי העיר

המלגות חולקו בערב הוקרה שנערך לסטודנטים המתנדבים בפרויקט פר"ח, אשר זכו במלגות שלעד 10,000 שקלים בתמורה ל-140 שעות התנדבות

פורסם בתאריך: 22.5.19 19:28

מרכז הצעירים שפועל בעיריית מעלה אדומים ערך בשבוע שעבר אירוע הוקרה לעשרות סטודנטים תושבי העיר, אשר מתנדבים בפרויקט פר"ח. באירוע חולקו לסטודנטים המתנדבים כ-90 מלגות בהיקף כולל של כ-900,000 שקלים, וזאת בתמורה לשעות התנדבות ומעורבות בקהילה.

במרכז הצעירים מציינים השבוע כי "זוהי השנה השנייה שמלגת פר״ח במעלה אדומים עובדת במתכונת חדשה ומשופרת. במסגרת הפרויקט, נהנים עשרות סטודנטים ממלגה מוגדלת בסך 10,000 שקלים בתמורה ל-140 שעות התנדבות בקהילה ומעורבות חברתית".



יש לציין כי מלגת פר״ח המקורית עומדת על 5,000 שקלים. הגידול שמוצע לסטודנטים במעלה אדומים ממומן על ידי כספים שמפעל הפיס ועיריית מעלה אדומים העמידו לטובת הנושא.

"השנה לוקחים חלק בפר״ח 90 סטודנטים, אשר פועלים בארגונים שונים בעיר לרבות חונכות אישית, הנחיית קבוצות בבתי הספר, הפעלת מרכזי למידה ועוד", מדגישים במרכז הצעירים. "20 שעות מתוך שעות ההתנדבות מוקדשות למעורבות בקהילה שם פועלים הסטודנטים במרחבי הלימוד העירוניים, משלוח כרטיסי הסטודנט, חלוקת מזון, קייטנות של בתי הספר ועוד".

באירוע ההוקרה המיוחד, שבו גם חולקו המלגות, נהנו הסטודנטים מארוחת ערב משותפת עם ראש העיר בני כשריאל, מחזיקת תיק סטודנטים במועצה מעין מור, מנהל מרכז הצעירים שי שבו ואחרים. "המטרה של ארוחת הערב היתה לייצר מפגש בלתי אמצעי בין כל השותפים לפרויקט", מסבירים בעירייה, "וזאת כדי לשמוע, להשמיע, להציע, לפרגן ולהתעדכן".

חברת המועצה מור אמרה לסטודנטים: ״אני רואה חשיבות רבה במעורבות שלכם הסטודנטים כאן במעלה אדומים. אנו משקיעים מאמצים רבים על מנת לתת לכם את המענה הטוב ביותר ולהעניק לכם שירותים מגוונים, אירועי והטבות. זה המקום להודות לראש העיר בני כשריאל שלולא הגיבוי שלו כל זה לא היה קורה״.

ראש העיר כשריאל מסכם ואומר: ״אני מברך על ההישגים והעשייה למען הסטודנטים. הסטודנטים מסמלים את הפוטנציאל האדיר של מעלה אדומים ומשתלבים בחיי העיר והקהילה, תורמים לחיזוק החוסן הקהילתי של תושבי העיר".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר