עולים חדשים (צילום: גיל כהן מגן)
עולים חדשים (צילום: גיל כהן מגן)

חדש בירושלים: מענק כספי לעולים ולתושבים חוזרים המקימים עסק

נחיתה רכה: מט"י ירושלים מחלק מענקים של עד 43,000 שקל ליזם, שהינו עולה חדש או תושב חוזר עבור פתיחת עסק

פורסם בתאריך: 24.6.17 19:05

החל מהשבוע יינתנו מענקים לעולים חדשים ותושבים חוזרים להקמה ופיתוח עסק לעסקים הפועלים בירושלים, בסך כולל של 1.7 מיליון שקל. על פי התכנית, בעלי עסקים עולים חדשים ותושבים חוזרים זכאים למענק להקמה ופיתוח עסק בסכום של עד 43,000 שקל. המענקים מכוונים לבעלי עסקים פיזיים ירושלים (חנות, סטודיו, קליניקה וכדומה). בנוסף, בעלי עסקים ירושלמיים יקבלו ליווי עסקי מורחב במטרה לבסס את העסק בעיר וזאת בתוספת לסל ההטבות הרחב שניתן. מדובר על מענק אישי וחד פעמי המיועד ליזם.

 

משרדי מט"י בתלפיות, (צילום באדיבות מט''י ירושלים)

משרדי מט"י בתלפיות,
(צילום באדיבות מט"י ירושלים)

ברבעון האחרון בשנת 2016 חולקו 26 מענקים בסכום כולל של כ־900 אלף שקל. התכנית הינה פרויקט משותף של משרד העלייה והקליטה, משרד ירושלים ומורשת, באמצעות מט"י ירושלים.
סופה לנדבר, שרת העלייה והקליטה: "פתיחת עסק, אף עסק קטן – היא דרך חשובה לא רק ליצירת מקור פרנסתם של עולים חדשים ותושבים חוזרים, אלא גם אפשרות לייצר מקומות עבודה לאנשים אחרים.

 

***

הר חומה: קומפלקס ספורט ענק יוקם בשכונה 

הרכבת הקלה בעמק רפאים: בעירייה טוענים כי "המתנגדים הם מיעוט"

האם תמ"א 38 גוברת על תוכנית המתאר בבית הכרם? 

 

***

 

גולן טובי (צילומ: יח"צ)

גולן טובי (צילוo: יח"צ)

העובדות מדברות בעד עצמן: כל עסק חדש מספק מקומות עבודה למשפחתו של היזם וכן לפחות עוד 2-4 מקומות עבודה, חלקם הגדול לעולים אחרים. משרד העלייה והקליטה ממשיך לתמוך ביזמים-עולים בכל דרך! ואל תשכחו: אתם, יזמים יקרים, תורמים תרומה פעילה וניכרת לחיזוקה ולפיתוחה של ירושלים בתחומי הכלכלה, המסחר והתרבות".

"מדובר בהמשך ישיר לתוכנית היזמות שמופעלת על ידי מט"י ירושלים בסבסוד משרד העלייה והקליטה. אנחנו מברכים על הפעלת התוכנית שתתרום רבות לפיתוח כלכלת העיר וסיוע  בקליטת בעלי עסקים בעיר ירושלים. המענק יותאם לצרכים השונים של בעלי העסקים ושיסייעו להישרדות העסקים ובטווח הרחוק כמובן לשגשוגם". סיכם מנכ"ל מט"י ירושלים, גולן טובי.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר