הדמייה משכנות האומה (הדמייה: יח"צ)
הדמייה משכנות האומה (הדמייה: יח"צ)

מבצע לפסח במשכנות האומה: הנחה של כמיליון שקלים לדירות היוקרה

חברת ב.יאיר, שאמונה על הפרויקט היוקרתי בכניסה לעיר, יוצאת לרגל חג הפסח במבצע מיוחד - "מחיר לפי מטר" - במסגרתו משווקות דירות הפרימיום ב-24,000 שקלים למ"ר במקום 30,000 שקלים למ"ר

פורסם בתאריך: 24.3.18 20:11

שכונת המגורים משכנות האומה עלתה בחודשים האחרונים לכותרת בעיקר בשל העבודות במסגרת פרויקט המסחר הגרנדיוזי הכניסה לעיר, אשר מבוצעות ממשך בסמוך לשכונה והפכו, לטענת הדיירים, את חייהם לכמעט בלתי אפשריים בשל רעש העבודות והאבק הרב.



בינתיים, בתוך כל המולת העבודות והפקקים הרבים שנוצרו בגינם, ממשיכה חברת ב.יאיר לשווק את דירות הפרימיום שעוד נותרו למכירה בפרויקט. כעת, לרגל חג הפסח המתקרב ובא, יוצאת החברה במבצע מיוחד – "מחיר לפי מטר" – שבו מוצעות דירות הפנטהאוזים והדופלקסים בפרויקט, בהנחה של כמיליון שקלים ואף למעלה מכך.

מהחברה נמסר כי במסגרת המבצע החדש משווקות דירות הפנטהאוזים והדופלקסים במחיר של 24,000 שקלים למ"ר אקוואלנטי במקום ב-30,000 שקלים למ"ר.

כך למשל, דירת פנטהאוז בת 5 חדרים, שמשתרעת על שטח של 177 מ"ר עם מרפסות ששטחן 66 מ"ר, מוצעת למכירה ב-4,960,000 שקלים במקום 6,200,000 שקלים – הנחה של 1,240,000 שקלים; כמו כן, דירת דופלקס בת 6 חדרים, שמשתרעת על שטח של 250 מ"ר עם מרפסות בשטח של 40 מ"ר, מוצעת למכירה ב-6,200,000 שקלים במקום ב-7,200,000 שקלים – הנחה של מיליון שקלים.

מחברת ב.יאיר נמסר כי תוקף המבצע הינו עד ל-30.4.2018.

הדמייה משכנות האומה (הדמייה: יח"צ)

הדמייה משכנות האומה (הדמייה: יח"צ)

כידוע, פרויקט משכנות האומה כולל 15 בניינים שבהם כ-600 יחידות דיור בתמהיל רחב – החל מדירות בנות שני חדרים ועד לדירות שישה חדרים עם מרפסות גדולות, וכאמור, דירות פרימיום.

לדברי דודי דביר, סמנכ"ל השיווק בב.יאיר, נכון להיום, רוב רובו של הפרויקט שווק, כשבחודשים האחרונים החל אכלוס השלב האחרון בפרויקט, שבו נותרו למכירה דירות הפרימיום שמוצעות במבצע המיוחד.

פרט לדירות המגורים, כולל פרויקט משכנות האומה גם את שדרת המסחר "שדרת האומה" הממוקמת למרגלות הפרויקט. לדברי דביר, במקום מתוכננת שדרת חנויות אלגנטית עם מגוון חנויות בוטיק, גלריות, מסעדות ובתי קפה.

 

 

"בתכנון "שדרת האומה" נלקחו בחשבון הצרכים השונים של בתי העסק שייפתחו במקום", מציין דביר. "מדובר בשטח כולל של כ-5,000 מ"ר מסחר בחנויות המושכרות במחולק החל מ-80 מ"ר ועד מאות מ"ר.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. אריה

    ברור… הרחובות שם הפכו להיות הדרך הראשית לכניסה לעיר וחניון אוטובוסים צמוד לביניינים, לא שווה אפילו את ה"הנחה" הקושקשת הזאת.

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר