הדמיית פרויקט "MUSEUM RESIDENCE" (הדמיה: VIEW POINT)
הדמיית פרויקט "MUSEUM RESIDENCE" (הדמיה: VIEW POINT)

פרויקט "MUSEUM RESIDENCE": נמכר פנטהאוז תמורת 6.4 מיליון שקלים

תנופת המכירות בפרויקט היוקרתי של חברת האחים ישראל נמשכת: הפנטהאוז שנמכר תמורת סכום עתק משתרע על שטח של 149 מ"ר, מרפסות בשטח של 125 מ"ר והוא כולל גם 2 חניות ומחסן

פורסם בתאריך: 17.6.18 13:47

חברת האחים ישראל מדווחת השבוע על מכירת פנטהאוז יוקרתי בפרויקט "MUSEUM RESIDENCE", שממוקם בשכונת ניות ובסמוך למוזיאון ישראל. הפנטהאוז, שבו 5 חדרים על קומה אחת, משתרע על שטח של 149 מ"ר, יש בו 125 מ"ר מרפסות, מעלית המגיעה לתוך הבית והוא כולל גם 2 חניות ומחסן. הפנטהאוז נמכר תמורת 6,400,000 שקלים.



פרויקט "MUSEUM RESIDENCE", כך נמסר מחברת האחים ישראל, כולל כ-140 דירות יוקרה בנות שלושה, ארבעה, חמישה ושישה חדרים, דירות גן ופנטהאוזים. שלב א', שכולל שלושה בניינים עם 10 דירות בבניין, נמכר כולו וכבר מאוכלס. שלב ב', שכולל 4 בניינים קטנים עם 9 דירות בכל בניין, מצוי בשלב האכלוס, כל הדירות בו מכורות, למעט אחת.


הפנטהאוז בפרויקט "MUSEUM RESIDENCE" (הדמיה: VIEW POINT)

הפנטהאוז בפרויקט "MUSEUM RESIDENCE" (הדמיה: VIEW POINT)


שלב ג', שכולל 7 בניינים, שבכל אחד מהם 6 דירות בלבד, מצוי בשלבי בנייה ושיווק מתקדמים. מהחברה נמסר כי 12 דירות מתוך 42 הדירות בשלב ג' כבר נמכרו.

הפרויקט משתרע על שטח של כ-22 דונם. הוא כולל בסך הכל 15 בניינים ו-140 דירות. "הפרויקט מצטיין במיקום נוח לכניסה וליציאה מהעיר ומשתלב באחת השכונות השקטות והיוקרתיות ביותר באזור", נמסר מחברת האחרים ישראל. "כל הדירות בפרויקט נהנות ממפרט טכני עשיר ומפנק. אופיו המרווח של הפרויקט מתבטא הן בגודלן של הדירות והן במספרם המצומצם של הדיירים בכל בניין. בסיועו של מתכנן הפרויקט, האדריכל אמציה אהרנסון, נבנה פרויקט המעניק דגש מיוחד על בנייה נמוכה בשילוב מרחבים ציבוריים גדולים, שאינם אופייניים לבניה בירושלים, תוך שימוש בחומרי בניה איכותיים".

פרויקט "MUSEUM RESIDENCE" (הדמיה: VIEW POINT)

פרויקט "MUSEUM RESIDENCE" (הדמיה: VIEW POINT)

"פרויקט 'Museum Residence', הצמוד למוזיאון ישראל, הוא אחד הפרויקטים המעטים אשר נבנים כיום במרכז העיר על קרקע בבעלות פרטית ולא קשורה לכנסיה זו או אחרת", מוסיף ומציין יונתן ישראל, סמנכ"ל השיווק של האחים ישראל. "חשוב לציין כי בפרויקט שלנו אין סיכוי שהדיירים יקבלו עוד כמה שנים דרישות לשלם סכומי עתק לכנסיות השונות בתמורה להמשך חכירת הקרקע, כפי שהתפרסם שקורה בימים אלה בחלק משכונת ניות ובאזורים נוספים במרכז העיר. אני צופה לעלייה של עשרות אחוזים בערך הדירות בפרויקט זה. כבר כיום נהנים מי שרכשו את הדירות הראשונות בשלב א', שאוכלס רק לפני חודשים ספורים, מעליית מחירים".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר