הדמיית הפרויקט ברחוב וינדהם דידס 6 (הדמיה: באדיבות קבוצת מנוס)

המושבה הגרמנית: היתר בנייה לתמ"א 38 ברחוב וינדהם דידס

מדובר במבנה בן שלוש קומות שיתווספו לו שתי קומות חדשות – כולל פנטהאוז. 11 הדירות הקיימות יורחבו ב-25 מ"ר ותיבנה בהן מרפסת, זאת בנוסף לחיזוק המבנה ולשדרוג הנראות שלו

פורסם בתאריך: 6.8.18 16:19

תחום ההתחדשות העירונית בירושלים הולך וצובר תאוצה, זאת גם בחסות של העירייה שמנסה להקל עד כמה שניתן בהליכים בירוקרטים, ובעיקר בשל ההבנה של רבים מתושבי העיר שזוהי הדרך שבה הם יוכלו לשדרג את בתיהם בלי לשאת בעלויות כספיות של שיפוץ.

במסגרת זו, השבוע מדווחת קבוצת מנוס הירושלמית כי התקבל היתר בנייה לפרויקט תמ"א 38 ברחוב וינדהם דידס 6 במושבה הגרמנית.



בקבוצת מנוס מציינים כי המבנה הקיים הוא בן שלוש קומות – קומת קרקע ושתי קומות מעליה – שבו 11 יחידות דיור קיימות. על פי התוכנית יתווספו לבניין שתי קומות חדשות: באחת ייבנו ארבע דירות, ובשנייה, העליונה ביותר, יוקם פנטהאוז רחב ממדים.

נוסף על כך, כוללת התוכנית הרחבה של 25 מ"ר (כולל ממ"ד) והוספה של מרפסת לכל דירה קיימת בבניין. השטחים הציבוריים במבנה יחודשו לגמרי, ותיבנה גם מעלית בבניין. כמו כן, יזכה המגרש כולו לפיתוח סביבתי, כולל עבודות גינון נרחבות. אנשי קבוצת מנוס כבר עובדים בשטח, וזמן הבנייה המשוער הוא שנה וחצי.

פרויקט וינדהם דידס 6 ממוקם בלב המושבה הגרמנית, סמוך לפארק המסילה, למתחם הרכבת הישנה, לעיר העתיקה ולרחוב עמק רפאים שוקק החיים. תושבי השכונה – דתיים, חילונים, משפחות, רווקים, אנגלוסקסים, ישראלים, אנשי בוהמה ואנשי רוח – נהנים גם מתחבורה ציבורית לכל רחבי העיר. בעתיד אף צפויה לעבור בשכונה הרכבת הקלה.

מקבוצת מנוס נמסר: "אנו שמחים על קבלת היתר הבנייה, לאחר עבודה רבה ומאומצת, ומברכים את דיירי הבניין, שעברו כברת דרך משמעותית עם החברה. לפנינו עוד כשנה וחצי לביצוע הפרויקט, שתוכנן ועוצב במשרד האדריכלים המוערך מייקל שוורץ ושות'. בסיומו יתקבל בניין יפהפה ומודרני, הכולל תוספות בנייה וממ"דים לדיירים, חידוש תשתיות המבנה, פיתוח שטח חדש ומרהיב ומבנה מחוזק העומד בתקן רעידות האדמה הישראלי".

יצוין כי קבוצת מנוס הינה חברה לניהול פרויקטים בבנייה. הקבוצה מתמחה במספר תחומים, בהם בעיקר התחדשות עירונית – תמ"א 38 ופינוי-בינוי – ובנוסף בארגון קבוצות רכישה ושיווק דירות.

הקבוצה פעילה מאוד בתחום ההתחדשות העירונית בירושלים ובשנת 2017 היא הכניסה לביצוע קבלני לא פחות משבעה פרויקט מסוג תמ"א 38, בהם פרויקט ברחוב שאול המלך 63, ברחוב ים סוף 5 ברמת אשכול ועוד. בנוסף, הקבוצה כבר השלימה מספר פרויקטים של התחדשות עירונית ברחבי העיר, כמו הפרויקט ברחוב ריש לקיש בקטמון.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר