פנטהאוז בירושלים: איפה כדאי? איזה הכי יוקרתי? וכמה זה יעלה לכם?

חולמים על פנטהאוז בירושלים? אותה דירה בקומת המגורים העליונה בבניין? עם מרפסת גג צמודה ועוד שדרוגים ופינוקים? ריכזנו עבורכם את הפרויקטים הכי לוהטים בעיר הבירה שמציעים פנטהאוז בירושלים - לזה מתכוונים כשאומרים "איכות חיים"

פורסם בתאריך: 13.2.19 16:29

פנטהאוז "תלפיות החדשה" | קבלן: מ.אביב, קבוצת בליליוס, אבוטס פרופקטיס | דרך בית לחם

פרויקט המגורים היוקרתי תלפיות החדשה, נבנה בדרך בית לחם והסתיים השלב הראשון בפרויקט. בתקופה הקרובה – יפתח שלב ב' לשיווק וייבנו עוד 200 דירות יוקרתיות.

השכונה ממוקמת בלב מרכז העסקים והפנאי של ירושלים בצמוד לפארק רחב ידיים הכולל מדשאות ומשחקים, Street mall יוקרתי המשלב פעילויות פנאי וקניות ממש מתחת לבית.

כיום נותר למכירה – הפנטהאוז האחרון בקומה ה-11 לאכלוס מיידי. הפנטהאוז, אחרון מתוך 8 (שנמכרו) בגודל 132 מ"ר עם מרפסת של  45 מ"ר, מאובזר במפרט פרימיום יוקרתי ומשודרג, בעל 3 כיווני אוויר ונוף יפהפה של ירושלים.

פרויקט המגורים היוקרתי תלפיות החדשה (צילום: עצמי)

פרויקט המגורים היוקרתי תלפיות החדשה (צילום: עצמי)

הפנטהאוז עוצב על ידי אדריכלית עם מפרט טכני עשיר ותכנון יוקרתי, ונותר רק לתכנן ולהזמין מטבח יוקרתי שהחברה תממן. כולל חנייה כפולה, מחסן, חימום תת רצפתי, מזגן מרכזי ומערכת תקשורת וחשמל מתקדמת בית חכם, עם דגש על כל הפרטים הקטנים אשר משדרגים את חווית המגורים. בבניין לובי כניסה מפואר ושתי מעליות מהירות.

פרויקט שלב א' הסתיים בהצלחה וכולו מאוכלס כיום בקהילה מגובשת ופעילה. במתחם גם בתי כנסת, בתי ספר, פארק יפה וחדשני מטופח.

מיקום הפרויקט: דרך בית לחם 164-158

יזם: מרכז בליליוס

טלפון: 02-6732244

מייל: [email protected]


 

פנטהאוז TOP ארנונה | קבלן: בוני התיכון | סמוך לרמת רחל

פנטהאוז לדוגמא TOP ארנונה (צילום: רגב כלף)

פנטהאוז לדוגמא TOP ארנונה (צילום: רגב כלף)

פנטהאוזים אחרונים החל מ- 3,000,000 ₪ לאכלוס מיידי! סיפור ההצלחה מתחיל בקהילה על רכס נישא הצופה אל נופם הקסום של הרי יהודה, בשכונה חדשה, איכותית ואינטימית – שדות רחל מורדות ארנונה, בה הוקם פרויקט היוקרה TOP ארנונה. פרויקט המגורים TOP ארנונה כולל 340 דירות בשני סגנונות בנייה. בסגנון האחד בניינים מדורגים בני 10 קומות, ובשני בניינים בני 12 קומות המשקיפים אל פארק ענק, ירוק ומטופח. הפרויקט הוקם בסביבת מגורים מושלמת, בסמוך לרמת רחל, המושבה הגרמנית והשגרירות האמריקאית. התכנון העתידי של השכונה וסביבתה הקרובה כולל אמפי תיאטרון, בית כנסת, מתנ"ס, מרכז ספורט, גני ילדים, בתי ספר ומכלול רחב של שירותים קהילתיים נוספים. מתחם מגורי הנדל"ן כולל מגוון דירות בנות 3, 4, ו-5 חדרים, מיני פנטהאוזים ופנטהאוזים יוקרתיים. עיצוב הדירות נעשה בהתאמה מלאה לצורכי המשפחה המודרנית – סלון מרווח, חדרי שינה גדולים במיוחד, מאסטר הורים מפנק, ומרפסות שמש המשקיפות לנוף עוצר נשימה.

טלפון: 03-9064678 / 03-9064679 או 4909*

לאתר בוני התיכון

לפייסבוק בוני התיכון


פנטהאוז "לב העיר" | קבלן: מ.אביב | גבעת מרדכי

לב העיר (הדמיה: מ.אביב)

לב העיר (הדמיה: מ.אביב)

במציאות הנדל"נית של היום, ירושלים מציעה פנטהאוזים מרשימים במיוחד במחירים המקבילים למחירי דירות "רגילות"  בתל אביב. כך למשל פרויקט לב העיר שבונה חברת מ. אביב בגבעת מרדכי, בסמוך לרמת בית הכרם ובממשק מיידי לנתיבי בגין המובילים לכל הכיוונים, הכניסות והיציאות. לדברי הילה פלז סמנכ"לית השיווק של החברה "הנדירות של פנטהאוזים כאלה בירושלים, והשילוב של פרויקט הממוקם בנגישות תחבורתית מירבית לכל חלקי העיר, עם נוף מרהיב של עמק הצבאים, מוזיאון ישראל וקמפוס גבעת רם, כמו גם העובדה שמדובר בשכונת "קונספט" מבודלת, מייצרים ביקושים גבוהים בקרב משפרי דיור ירושלמים המחפשים לשדרג את רמת המגורים בפנטהאוז חדש ומרשים בבניין מודרני ומרכזי. הפנטהאוזים בלב העיר נבנים בסטנדרט איכותי וגבוה, פונים לעבר נוף מדהים ופתוח וממוקמים בקומה העליונה של הבניין, לה מצורפת מרפסת גדולה במפלס אחד ללא עליה לקומות נוספות והחלוקה לחדרים מתבצעת בהתאם לצרכי הלקוח. שטח הפנטהאוזים נע בין 155 עד 220 מ"ר עם מרפסת של כ- 50 עד 100 מ"ר, ומחירם החל מ-4.5 מיליון שקלים בלבד, מחיר נמוך בהרבה מפנטהאוז מקביל בתל אביב ובמחיר דומה לדירת 4 או 5 חדרים "רגילה" בעיר ללא הפסקה. "לב העיר" יצא לאחרונה בפריסייל לרגל פתיחת הבניין החמישי בפרויקט וכולל כ- 300 יחידות דיור ב- 6 בניינים מודרניים, לובי, חניות ומחסנים, פארק רחב ידיים ומתחם מסחרי חדיש לנוחות הדיירים. הפרויקט מתאים לאלה המחפשים לרכוש דירה במיקום מבודל שקט ומרכזי עם נגישות מעולה לכל אזורי התעסוקה והמסחר, הנמצא בממשק קרוב לרכבת הקלה, לרכבת העתידית לתל-אביב ולנתיבי בגין הסמוכים, ולאלה המחפשים השקעה כדאית כלכלית עם תשואה יפה שתניב להם נכס בבירת ישראל.

טלפון: 1800-800813

לאתר מ.אביב ירושלים


 

פנטהאוז משכנות משואה | קבלן: פרץ בוני הנגב | מעלה משואה

משכנות משואה (הדמיה: פרץ בוני הנגב)

משכנות משואה (הדמיה: פרץ בוני הנגב)

בפרויקט משכנות משואה נישאים שני בניינים יוקרתיים לגובה של 24 קומות ולמרגלותיהם בוסתן רחב ידיים. הפרויקט, אשר ממוקם באזור האטרקטיבי ביותר בירושלים, אל מול גבעות משואה, משתלב בהרמוניה מושלמת עם נופה הפסטורלי של ירושלים ועם הסביבה כחלק טבעי ממנה. צמד המגדלים בפרויקט שמהווה פסגת היוקרה בירושלים, נהנים מקרבה מקסימלית לשירותים חשובים ומוקדי עניין. בקרבת הפרויקט תוכלו למצוא את גן החיות התנ"כי, מוסדות חינוך שונים (ביניהם גם בית הספר למדעים), קניון מלחה, גבעת משואה ועוד. מיקומו הטופוגרפי של פרויקט משכנות משואה מאפשר לכם ליהנות מנוף פתוח, פראי ועוצר נשימה, של הרי יהודה וירושלים, ובנוסף, גישה מהירה במיוחד לציר מנחם בגין ולשאר צירי התנועה המרכזיים המובילים לכניסה וליציאה מהעיר. לרווחת דיירי הפרויקט כניסה ישירה מרחוב חיים קוליץ, שלמעשה הופכת את הפרויקט לשכונה פרטית.

נותרו 2 פנטהאוזים אחרונים לאכלוס מיידי!

טלפון: 054-8834090 או 3100*

לאתר פרץ בוני הנגב – משכנות משואה


 

פנטהאוז יורו בפסגה | קבלן: יורו ישראל | פסגת זאב

יורו ישראל (הדמיה: יורו ישראל)

יורו ישראל (הדמיה: יורו ישראל)

החברה הוותיקה "יורו ישראל", אשר בונה פרויקטים יוקרתיים בכל רחבי הארץ מקימה כעת פרויקט מגורים מיוחד במינו בשכונת פסגת זאב עם נוף עוצר נשימה, במיקום מרכזי על יד צירי תנועה ראשיים, הרכבת הקלה והקניון, במחירים אטרקטיביים במיוחד – יורו בפסגה. בפרויקט ארבעה בניינים ובהם דירות של ארבעה וחמישה חדרים, בנויות בסטנדרט הגבוה ביותר עם נוף מרהיב שמשקיף על כל העיר. כמובן שגולת הכותרת היא שמונת הפנטהאוזים, אשר נמצאים בקומה השמינית ומתפרסים על פני 140 מ"ר עם מרפסת בגודל של 100 מ"ר, מרווחים מאוד עם שלושה כיווני אוויר. דירות אלו עוצבו מתוך חשיבה על כל הפרטים הקטנים ביותר ויש בהן מפרט טכני עשיר ואיכותי הכולל חימום תת רצפתי ומכלי אסלה סמויים. כמו כן, כיוון שהם ממוקמים בקומות האחרונות, הנוף הנשקף מהן עוצר נשימה ומשקיף על צפון העיר. כל הדירות והפנטהאוזים בפרויקט מעוצבים ובנויים בצורה מאוד פונקציונלית, לאחר חשיבה מעמיקה על חלוקה נכונה של חללי הבית השונים. בכל הבניינים ישנו חניון מקורה עבור כל הדיירים ולובי כניסה מפואר. כמו כן, בכל הדירות ישנו מפרט איכותי הכולל בין היתר חימום תת רצפתי ואף נקודות גז באזור המרפסת. הדירות יכולות להתאים לאוכלוסייה מגוונת – זוגות צעירים, משפחות ומשפרי דיור. זוהי הזדמנות נהדרת לגור בפרויקט חדש ויוקרתי במיקום מרכזי ונוח, באזור עם תחבורה ציבורית נוחה, שלל בתי ספר ומרכזי קניות.

טלפון: 050-5555691, משרד המכירות נמצא באתר הבנייה ברחוב משה לוי.

לאתר יורו ישראל


 

 

 

 

 


כתבה שיווקית


 

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר