מתן אדלסון, יובל זוסמן וגבי צ'אצ'אשווילי (צילום: לירן מולדובן, הפועל ירושלים)
מתן אדלסון, יובל זוסמן וגבי צ'אצ'אשווילי (צילום: לירן מולדובן, הפועל ירושלים)

דעה | מזכיר את אורי אלון?

הרצון להחתים את ים מדר שלא התמשש, הצירוף היוקרתי של יובל זוסמן וטורנירים יוקרתיים עם קבוצות בכירות ביבשת מעידות על הכוונות הרציניות של מתן אדלסון לקחת את הפועל הכי גבוה שאפשר

פורסם בתאריך: 4.8.23 13:03

אחת המטרות המרכזיות בקיץ האחרון היה שדרוג הסגל הישראלי הפועל. עם כניסתו של מתן אדלסון כבעלים, הוא רצה להנחית את הישראלים הטובים ביותר בנמצא. היו פרסומים על כך שהוא פנה באופן אישי לים מדר והציע לו שיחתום ויבחר כמה ירוויח. המהלך לא צלח, אבל כן אותת על הכוונות של הבעלים.
בהיעדר פיגורה בדמותו של מדר, הוא הלך על השחקן הישראלי הבא בתור בנמצא שהיה ריאלי עבור הפועל – יובל זוסמן. רבים רואים את החתמתו של זוסמן כמהלך "שובר שיוויון" בכל הקשור לשוק השחקן הישראלי המצומצם. כשאורי אלון החתים את ליאור אליהו (ואת יותם הלפרין) כולם הבינו את כוונותיו, וכך גם הפעם כשאדלסון החתים את יובל זוסמן והציג אותו לראווה במסיבת העיתונאים בארנה.

 

בניגוד לליאור ויותם, זוסמן לא ממש מנהיג, אבל זה לא אומר שהוא לא ישראלי איכותי, שגם מתאים על הדרך לסגנון המשחק הקשוח של אלכסנדר דז'יקיץ', כלומר שחקן ששומר טוב. זוסמן הגיע מאלבא ברלין וכיאה לטייטל של "שחקן יורוליג" גם המשכורת בהתאם – בין 400 ל-500 אלף דולר בעונה (על פי פרסומים השונים), די דומה למה שהרוויח אליהו. אפשר לצפות שזוסמן, למרות אופיו הצנוע, יהיה לכל הפחות הישראלי הבולט בסגל וישדרג את התפוקה הישראלית.
בניגוד לעונה שעברה שבו עשתה הפועל את ההכנות לעונה רק בישראל, הלו"ז שפרסם המועדון מראה שבקבוצה לא סתם מצהירים שהם רוצים להגיע הכי גבוה שאפשר ודז'יקיץ' יעביר את שחקניו הכנה ראויה מאוד. האימונים ייפתחו באמצע חודש אוגוסט, ימשיכו במחנה אימון קשוח בסרביה ומשם לטורניר הכנה יוקרתי בבוסניה עם קבוצות פאר דוגמת צסק"א מוסקבה, פרטיזן בלגרד וטורק טלקום אנקרה. לאחר מכן תשחק הפועל בטורניר ב"היכל שלמה" עם הפועל ת"א, סאסרי האיטלקית ופרומת'אס מיוון. שאפו.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר