אנטואן קונט (צילום:אורן בן-חקון)
אנטואן קונט (צילום:אורן בן-חקון)

"קונט הוא אמנם המגן הכי טוב בארץ, אבל הוא גם הבלם הכי טוב"

בבית"ר מחמיאים לצרפתי, שעושה עבודה מצוינת כבלם: "בזכותו ההגנה שלנו נראית הרבה יותר טוב"

פורסם בתאריך: 29.8.17 20:14

בתחילת העונה, לאחר עזיבתו של חסוס רואדה ובעקבות המחסור בבלם, 'ביקש' אלי טביב משרון מימר, לצאת מהקופסה, ולהציב את אנטואן קונט במרכז ההגנה. המאמן המפוטר של בית"ר, כידוע, לא הואיל להקשיב לבעל הבית, והמשיך עם קונט בעמדת המגן הימני, בעוד דן מורי, דוד קלטינס, טל כחילה ומיקי סירושטן משחקים כבלמים. זה לא עבד ובית"ר ספגה בצרורות. אחרי משחק הנפל בבולגריה, שבו בחר מימר לעלות עם מורי וסירושטיין כבלמים, כבר גמלה בליבו של טביב ההחלטה על זעזוע.

כשמימר הבין שהוא על זמן שאול, הוא החליט להקשיב לבעל הבית ולהסיט את קונט לעמדת הבלם. כשזה קרה בית"ר ניצחה את אשדוד והתפוצצה עם 0:3 מרשים על האלופה הפועל באר שבע בגביע הטוטו. למימר, כידוע, זה לא עזר והוא פוטר. עוזר המאמן גיל לבנדה המשיך עם קונט כבלם גם במשחקי הליגה – את התוצאה אתם כבר יודעים – 0:3 מהמם על סגנית האלופה מכבי תל אביב במחזור הראשון ו-1:4 מצוין על אשדוד במחזור השני.

"קונט פשוט שחקן ענק", מפרגן אחד מחבריו לקבוצה. "בזכותו ההגנה שלנו נראית הרבה יותר טוב. הוא מתרגל לתפקיד הבלם ונותן הרבה שקט".

נכון לעכשיו אפשר להגיד, על פי היכולת ועל פי התוצאות, שאלי טביב ידע מה הוא דורש ולמה הוא דורש זאת. קונט הוכיח בשקט האופייני לו שאפשר להסתדר גם בלי להביא בלם רכש ונתן הרבה שקט למשחק ההגנה, מה שנותן שקט גם לצוות המקצועי וגם לקבוצה כולה, שהיתה חסרת ביטחון לאחר המפלה באירופה.

למרות שבית"ר מרוויחה את קונט בעמדת הבלם, יש לציין כי היא מפסידה אותו בחלק ההתקפי של אגף ימין. כשהצרפתי שיחק כמגן הוא הִרבה לעזור לחלק ההתקפי, ונתן עוד אופציה למסירה ולפתיחה על הקו. למרות זאת, בבית"ר יש מי שטוענים באופן נחרץ כי "קונט הוא אמנם המגן הכי טוב בארץ, אבל הוא גם הבלם הכי טוב בארץ. אנחנו לא מפסידים אותו אלא מרוויחים".

האם הוא צריך לשחק כבלם? אנטואן קונט (צילום: ניר קידר)

אנטואן קונט (צילום: ניר קידר)

 

בעקבות היכולת המצוינת של קונט כבלם, בבית"ר, כפי שפורסם ב"כל העיר", שוקלים לוותר על הבאת בלם זר, מה שאומר שקונט ימלא את התפקיד עד סוף העונה. בסביבתו של השחקן מציינים כי "אם יביאו בלם זה יהיה מצוין ואם לא אז גם טוב. אנטואן מאוד רוצה לחזור ולשחק בעמדת המגן הימני. טוב לו שם, הוא בא לידי ביטוי טוב יותר בעמדת המגן הימני, למרות שגם בעמדת הבלם הוא מוכיח איזה שחקן נפלא הוא".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר