לא שוכח מאיפה הוא בא - מעוז סמיה (צילום: פייסבוק הפועל ירושלים)
לא שוכח מאיפה הוא בא - מעוז סמיה (צילום: פייסבוק הפועל ירושלים)

סמיה: "משחק נגד קטמון עדיין מרגיש לי לגמרי כמו דרבי"

הבלם, שהיה מסמליה האחרונים של הפועל, מוכן למשחק נגד קטמון במדי לוד (שני, 19:00). גורם בקטמון: "אנחנו איכותיים יותר מלוד"

פורסם בתאריך: 2.9.17 13:42

אחרי שלושה מחזורי גביע הטוטו ומחזור ליגה אחד, השיגה סוף כל סוף הפועל קטמון ניצחון ראשון העונה, 0:1 נגד הפועל ראשון לציון, במשחק שאותו סיימו האדומים עם תשעה שחקנים לאחר הרחקותיהם של הקשר ז'וליו סזאר והמגן נועם חפצדי.

"שבע הדקות האחרונות, מההרחקה של חפצדי, ועד לסיום המשחק, עברו עלינו כמו נצח", משתף שחקן בקבוצה. "גם היינו בנחיתות מספרית, גם היינו יותר עייפים וגם החום התיש אותנו. חיכינו כבר לשמוע את השריקה".

בקטמון משבחים את אריאל הדר, שקיבל את המקום בהרכב והיה שוב מצוין. מחמאות מקבלים גם ג'ורג' אקפביו, שכבש את שער הניצחון, אילן רנקביץ' וצמד הבלמים אורי פסו ויוגב לרמן.

שחקן נוסף שגם לגביו קיים קונצנזוס הוא השוער ברק לוי. "אתה מרגיש את העוצמות שלו ברחבה", אומר גורם בקטמון. "העצירות, הנוכחות, הבעיטות שלו. הוא שוער עוצמתי, אין ספק. אנחנו ניהנה ממנו השנה".

מקבל מחמאות - ברק לוי (צילום: שרון בוקוב)

מקבל מחמאות – ברק לוי (צילום: שרון בוקוב)

 

ביום שלישי הקרוב (5.9) נסגר חלון ההעברות בלאומית, ובקטמון מתכוונים להתחזק בעוד שחקן איכותי אחד לפחות. עמדות המפתח המסומנות הן עמדת בלם וחלוץ. "אנחנו נחכה ממש עד לדקה האחרונה של ההעברות", מציין גורם בקבוצה. "ביום האחרון יש בדרך כלל כמה שחקנים שנחתכים מליגת העל, ואין להם ברירה אז הם יורדים ללאומית. אנחנו מחפשים רק מציאה אמיתית".

עוד לפני כן, ביום שני, 4.9, תשחק קטמון נגד בני לוד (19:00 בלוד) במסגרת המחזור השלישי בליגה. המשחק יהווה מבחן אופי לבחורים של זדה, שינסו להוכיח שהניצחון על ראשון לא היה מקרי, ושיש המשכיות ליכולת הטובה מהמשחקים האחרונים. "נהיה חייבים לחבר ניצחון שני", אומרים במועדון. "אנחנו איכותיים יותר מלוד".

בבני לוד משחק העונה הבלם מעוז סמיה, אולי השחקן המזוהה ביותר עם הפועל ירושלים בשנים האחרונות, שלפני חודש החליט, כמעט בלית ברירה, לעזוב את קרית היובל. סמיה: "משחק נגד קטמון עדיין מרגיש לי לגמרי כמו דרבי. מי שמכיר אותי יודע שבכל משחק אני בא לתת את כל מה שיש לי, וגם במשחק נגד קטמון אעשה זאת. אני מאמין שבבית שלנו ננצח. ירגש אותי לשחק לעיניי הקהל שהיה של הפועל. אוהדי הפועל יקרים לי מאוד. אני אוהב אותם ותמיד ארצה לראות אותם מחייכים".

במקביל לכל אלו, ממשיכה קבוצת הנוער של קטמון להתחזק, ואחרי שצירפה בקיץ את קשרה המצטיין של מכבי ת"א, גוני נאור, החתימה השבוע גם חלוץ ניגרי, ויליאם אגאדה, שיהיה בן 18 בעוד שבועיים. הסוכן של החלוץ הצעיר הוא גם הסוכן שהביא את ג'ורג' אקפביו לקטמון.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר