שווים עלייה? יוגב לרמן, אבירם ברוכיאן, ברק לוי, אריאל הדר (צילומים: שרון בוקוב, אורן בן חקון, גיא יצחקי-באדיבות katamon.co.il)
שווים עלייה? יוגב לרמן, אבירם ברוכיאן, ברק לוי, אריאל הדר (צילומים: שרון בוקוב, אורן בן חקון, גיא יצחקי-באדיבות katamon.co.il)

בקטמון בטוחים: "יש לנו סגל מצוין שיכול להתחרות על העלייה"

האופטימיות בקרב שחקני קטמון שוברת שיאים. הספונסר יוסי ליפקין: “המועדון מכוון מאוד גבוה”. הבלם נועם חפצדי הצטרף רשמית

פורסם בתאריך: 23.7.17 11:58

הפועל קטמון ממשיכה את ההכנות לקראת העונה הקרובה, ובשבוע האחרון ערכה שני משחקי אימון. מחר (שבת, 22.7) היא תצא למחנה אימונים בן שבוע ימים בפולין, שם תערוך שני משחקי אימון נוספים, נגד קבוצות מקומיות.

ביום חמישי שעבר ערכה הקבוצה את משחק האימון השני שלה העונה, נגד מכבי נתניה, והפסידה 1:0 משער שספגה בדקה ה־90, למרות שהיתה דומיננטית והיוותה יריב שקול לאורך כל המשחק. ביום שני ערכה קטמון את משחקה השלישי מתחילת העונה, נגד העולה החדשה ללאומית, הפועל חדרה, ורשמה ניצחון ראשון – 2:3 לאחר שכבר פיגרה 2:1.

"עשינו קאמבק מרשים", טוען שחקן בקבוצה בשיחה עם “ספורט כל העיר” ומוסיף: “יש לנו סגל טוב מאוד. ליאור זדה מאמן מצוין ומעמיד אותנו כמו שצריך על המגרש. אנחנו יוצאים למחנה האימונים במטרה לעבוד קשה וללמוד את הדרישות של המאמן, ואין לי ספק שנתחבר יותר”.

שחקן שני מוסיף ואומר: “המטרה שלנו היא להתברג בצמרת הגבוהה. יש לנו סגל שחקנים מצוין שיכול להתחרות על העלייה, ואנחנו מקווים שנציג בתחילת העונה יכולת טובה יותר מאשר בשנה שעברה”.

השבוע צורף לקבוצה נועם חפצדי (20), קפטן קבוצת הנוער של בית”ר בשנתיים האחרונות, שהגיע בהשאלה לעונה אחת. “נועם הפתיע אותנו לטובה”, מציין גורם בקטמון ומוסיף ש”אנחנו שוקלים לוותר בעקבות כך על החתמת בלם נוסף. כרגע אנחנו רוצים מאוד להחתים קשר רומני. גם דייגו קאצ’ובה הוא אופציה”.

מחפש חלוץ וקשר - ליאור זדה (צילום: ניר קידר)

מחפש חלוץ וקשר – ליאור זדה (צילום: ניר קידר)

 

***

***

“אני חושב שהמועדון מכוון מאוד גבוה”, מדגיש הספונסר יוסי ליפקין, “אם נהיה במרחק נגיעה מעלייה וקרובים לצמרת, אין לי ספק שנתחזק בעוד שחקן או שניים שיהיו שוברי שוויון”.

“אנחנו מתכוננים לעונה החדשה ואין לי ספק שהיא תתחיל טוב יותר מאשר בשנתיים האחרונות”, מוסיף הספונסר השני בני סיון, “שחקנים מאוד טובים הצטרפו לקבוצה, לצד אלו שנשארו כמובן, ובסך הכול יש סגל איכותי. אני מניח שעד פתיחת הליגה יצטרפו עוד שני שחקנים שיהיו שחקני מפתח בקבוצה”.

בתוך כך, הקשר אור ואקנין, שחזר לבית’’ר אחרי שתי עונות השאלה בקטמון, עשוי לדרוש לחזור לקבוצה, משום שכרגע הוא לא מקבל קרדיט משרון מימר. “אור חתום בבית’’ר”, אומר סיון ומציין: “אנחנו מקווים שכמו בעונות האחרונות, גם העונה הוא ישוחרר אלינו בשלב מסוים”.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר