אורי אלון (צילום: ניר קידר)
אורי אלון (צילום: ניר קידר)

"ההדחה מגביע ווינר היא אכזבה, אורי רוצה לזכות בכל תואר"

הבעלים נכח בהפסד לנהריה והיה לא מרוצה מהיכולת ובעיקר מהתוצאה. המאמן קאציקאריס זעם על השחקנים שמחו על חילופים

פורסם בתאריך: 3.10.17 10:10

אכזבה להפועל: הקבוצה הודחה מטורניר 'גביע ווינר' שבו זכתה בשנה שעברה, לאחר הפסד לעירוני נהריה בשלב רבע הגמר 87-84. באולם בחולון נכח גם הבעלים אורי אלון, שלא נראה מרוצה כלל מהיכולת של הקבוצה ובעיקר מהתוצאה המאכזבת ומאיבוד התואר הראשון בעידן פוטיס קציקאריס.

"היו שני חלקים למשחק", ניסה לתרץ המאמן היווני לאחר ההדחה. "התחלנו את המשחק בצורה טובה, הזזנו את הכדור, היה איזון. במחצית השנייה האנרגיה שלנו ירדה, וגם היחס שלנו למשחק היה אחר. נהריה ניצלה זאת".

קציקאריס בא בטענות למשחק ההגנה של קבוצתו, שספגה בחצי השני 47 נקודות: "ההגנה שלנו היתה רעה מאוד. זו לא ההגנה שאני רוצה בקבוצה שלי. זה היה נורא. מעבר לכך, לא הזזנו את הכדור כמו שרצינו. אנחנו לא מוכנים עדיין לשחק 40-35 דקות באותה אינטנסיביות ויעילות. זה משחק שאפשר ללמוד ממנו, לראות איפה אנחנו נמצאים ועל מה אנחנו צריכים לעבוד".

"ההדחה מגביע ווינר היא אכזבה, אורי אלון רוצה לזכות בכל תואר", מציין גורם בהפועל ומוסיף: "פיתחנו מסורת מסוימת, ולא רצינו שכך יסתיים הקרב על התואר הראשון של העונה. למרות זאת אנחנו מעודדים, כי יש דברים טובים בקבוצה. אנחנו מקווים שדברים ישתפרו לקראת ההתמודדויות הבאות, העונה עוד ארוכה. רואים שיש לנו הרבה פוטנציאל, אבל צריך להביא את זה גם לידי מימוש".

כעס על משחק ההגנה - קציקאריס (צילום: שרון בוקוב)

כעס על משחק ההגנה – קציקאריס (צילום: שרון בוקוב)

במחצית הראשונה, כאמור, האדומים עוד נראו טוב למדי והארסנל ההתקפי בא לידי ביטוי, עם הפרש דו-ספרתי בשלב מסוים. למחצית השנייה השחקנים באדום עלו קצת זחוחים וספגו מקבוצתו של אריק אלפסי נוקאאוט שהזכיר יותר את פתיחת רבע גמר הפלייאוף של העונה שעברה, אז כזכור הובילה נהריה 0:2 בסדרה לפני שהפסידה שלושה משחקים רצופים והודחה.
בחצי השני העצבים שלטו בדקות רבות על הספסל של האדומים. לא פעם, שחקנים שהוחלפו באו בטענות כלפי חבריהם, כלפי המאמן וכלפי כל דבר שזז, והמאמן היווני לא אהב את זה ואף כעס בסיום על חניכיו והבהיר בפניהם בחדר ההלבשה שאינו מוכן שמקרים כאלו יחזרו על עצמם.

ברבע הרביעי, בפיגור 12, גער קציקאריס בשחקניו והעיר להם על העצבים הרופפים. "תפסיקו לבוא בטענות ולעשות פרצופים ותסתכלו על עצמכם", אמר המאמן בזעם, לאחר שהבחין כי השחקנים לא מקבלים את העובדה שהם מוחלפים. בנקודה הזאת שחקניו שינו גישה, והפועל התקרבה עד מרחק נגיעה משוויון וכפיית הארכה, אך דייסון החטיא זריקת התאבדות משלושת רבעי המגרש, ושלח את שחקני נהריה לחגוג.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר