לא מסתפק בסגנות - אלן אומיץ' (צילום: באדיבות הפועל ירושלים)
לא מסתפק בסגנות - אלן אומיץ' (צילום: באדיבות הפועל ירושלים)

אומיץ': "לא הגעתי בשביל מקום 2, אני בהפועל כדי לזכות ביורוקאפ"

הסנטר החדש של הפועל מסמן מטרות מאוד ברורות ומוסיף: "יש לנו שחקנים עם הרבה ניסיון וסגל השחקנים איכותי מאוד, כך שאפשר לעשות דברים יפים מאוד"

פורסם בתאריך: 1.10.17 13:34

ביום חמישי האחרון ערכה הפועל ירושלים את ה"מדיה דיי" המסורתי שלה, שנערך באולם המיתולוגי במלחה, שם הקבוצה מקיימת את מרבית אימוניה. הרבה צוותי תקשורת הגיעו ליום המתוקשר, כשאחד המעניינים שבהם היה הסנטר הסלובני-בוסני אלן אומיץ', שברזומה שלו, כידוע, זכייה ביורוקאפ בעונה שעברה עם מאלגה הספרדית.

"לא הגעתי בשביל מקום 2 או 3, אני בהפועל כדי לזכות ביורוקאפ", הכריז אומיץ' בנחרצות כבר בתחילת הראיון עם "כל העיר", כשהוא נחוש מאוד. "יש לנו שחקנים עם הרבה ניסיון וסגל השחקנים איכותי מאוד, כך שאפשר לעשות דברים יפים מאוד".

איך אתה מרגיש עד עכשיו בהפועל?
"אני מרוצה מאוד. מרגיש טוב בקבוצה ונהנה עם החבר'ה החדשים ולומד אותם כל יום. אנחנו רוצים להתקדם צעד אחר צעד ואני מתרגש לקראת העונה החדשה, ורוצה להתחיל לשחק כבר".

ספר קצת על סגנון המשחק שלך?
"אני שחקן עם הרבה תשוקה למשחק. הקהל יראה שחקן שמשחק עם הלב. אני אוהב לקבל את הכדורים בצבע וניזון בעיקר מהקהל. לא סתם בחרתי לשחק בהפועל ירושלים. אני זוכר מצויין את הקהל מהמשחק ששיחקתי בארנה עם גראן קנריה לפני שנתיים. קהל כמו זה של הפועל נותן לי עוד אנרגיה ואני אוהב את זה".


אלן אומיץ (צילום: מתוך אינסטגרם)

ניזון בעיקר מהקהל – אומיץ' (צילום: מתוך אינסטגרם)


בשנה שעברה היו לא מעט תלונות מצידו של אמארה סטודמאייר, שאותו אתה מחליף, על כך שהוא לא מקבל מספיק כדורים. אתה לא חושש מסגנון המשחק של הפועל?
"אני לא רוצה לדבר על אמארה סטודמאייר. הוא אגדה באן.בי.איי וכולם יודע כמה הוא גדול. פחות מעניין אותי מה היה שנה שעברה. ברגע שאקבל כדורים אני הוכיח מה אני שווה. אני וריץ' האוול נמצאים עכשיו בעמדת הסנטר, ניתן הכל ונעשה מה שדרוש כדי להוכיח שאנחנו שחקנים טובים".

בראיון משתף אומיץ' גם על השמחה והכאב שחווה בו זמנית בקיץ האחרון, עם זכייתה של נבחרת סלובניה ביורובאסקט. אומיץ', כידוע, השתייך במשך שנים לסגל הנבחרת הסלובנית על תקן של מתאזרח, כיוון שהוא יליד בוסניה, אך לקראת אליפות אירופה האחרונה איזרחה סלובניה את הפאוור פורוורד/סנטר של ריאל מדריד, אנתוני רנדולף, שהועדף על פניו.

"כאב לי שלא הייתי חלק מהקבוצה האגדית של סלובניה", הוא אמר בכאב. "תמיד נתתי את כולי לנבחרת ובשבע השנים האחרונות הייתי חלק בלתי נפרד מהסגל ותמיד הגעתי שקראו לי. אבל אני עדיין שמח בשביל החברים שלי שזכו, למרות שלא הייתי חלק מזה".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר