סטראטוס פרפרוגלו (צילום: ניר קידר)
סטראטוס פרפרוגלו (צילום: ניר קידר)

"אנחנו מרוצים שהצלחנו להנחית שחקן עם יכולות כמו של פרפרוגלו"

בהפועל שבעי רצון מההחתמה של הפורוורד היווני,שנחת היום (ראשון) בישראל ואמר: "רוצים להתחרות על האליפות ולהשיג משהו מיוחד באירופה"

פורסם בתאריך: 24.9.17 13:52

בשעות הצהריים היום, ראשון (24.9), נחת בישראל הרכש החדש והנוצץ של הפועל – סטראטוס פרפרוגלו היווני (בן 33, 2.03 מטר).

"דיברתי עם המאמן והוא אמר לי דברים טובים על הקבוצה ועל המטרות שלה", אמר פרפרוגלו מיד לאחר נחיתתו בישראל. "אני יודע שהקבוצה הצליחה מאוד בשנים האחרונות ומקווה שנשחזר את זה. אני מקווה שאוכל לתרום לקבוצה, אני צריך להדביק את הפער כי לא הייתי חלק מההכנה".

פרפרוגלו הוסיף והתייחס גם למצבו הפיזי, זאת לאור העונה האחרונה שבה סבל מלא מעט פציעות וגם מכיוון שהוא עדיין לא החל את האימונים לקראת העונה הקרובה. "זה היה קיץ ארוך עבורי", ציין הפורוורד והוסיף: "זו הפעם הראשונה שהייתי בחוץ כל כך הרבה זמן וחתמתי בקבוצה כל כך מאוחר, אבל אני מוכן וכבר לא יכול לחכות להתחיל. אנחנו רוצים להתחרות על האליפות בישראל ולהשיג משהו מיוחד באירופה".

פרפרוגלו, כידוע, הוחתם גם כדי לתת מענה למצבו הלא ברור של טרנס קינזי, שסובל עוד מהעונה שעברה מפציעה טורדנית בגב ועדיין לא ברור מתי יוכל לחזור לאימונים, אבל לא רק, שכן בהפועל חיפשו עוד קודם לכן להוסיף לסגל שחקן שיכול לשחק בשתי עמדות הפורוורד, והיווני נותן לכך מענה.

יעזור להשיג את המטרות - פרפרוגלו (צילום: ניר קידר)

יעזור להשיג את המטרות – פרפרוגלו (צילום: ניר קידר)

ברזומה של הפורוורד היווני עשר שנים ביורוליג בכמה מקבוצות הפאר בכדורסל האירופי, בהן פנאתינייקוס, אולימפיאקוס, אנאדולו אפס ובשנתיים האחרונות בברצלונה. בנוסף, בארון התארים של פרפרוגלו שלוש זכיות ביורוליג, פעמיים עם פנאתינייקוס ופעם נוספת עם אולימפיאקוס. מעבר לכך, הפורוורד זכה בארבע אליפויות יוון ובשלושה גביעים מקומיים, כך שמאבק על תארים ממש אינו זר לו.

בהפועל, חשוב לציין, מאוד מסופקים מההחתמה של פרפרוגלו. "החתמנו שחקן עם המון נסיון שיעזור לנו", אומר גורם בקבוצה ל"ספורט כל העיר". "אי הבהירות לגבי קינזי חייבה החתמה של שחקן, אבל גם ללא פציעתו שקלנו להחתים שחקן נוסף בעמדות האלה. אנחנו מרוצים מאוד שהצלחנו להנחית שחקן עם יכולות כמו של פרפרוגלו, הוא יעזור לנו במטרות שלנו. הוא שחקן קבוצתי וייכנס מהר לעניינים, כשגם הקשר עם המאמן יוסיף".

גורם המקורב לראשי המועדון מוסיף ומציין כי "בהפועל חיפשו מישהו שיתרום להם במיידית ולא איזה פרוייקט או שחקן מליגת הפיתוח. המטרות ברורות בכל המסגרות ופרפרוגולו יוכל להוסיף. אורי אלון רוצה להגיע ליורוליג דרך זכייה ביורוקאפ ולכן הוא השקיע לא מעט בהחתמה של פרפרוגלו".

בעונה האחרונה קלע היווני במדי ברצלונה 7.8 נק' למשחק ו-2.6 ריב' ב- 20 דק' בליגה הספרדית. מספריו ביורוליג היו פחות טובים עם 6.4 נק' ו-3.1 ריב' ב-20.3 דק'.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר