סטראטוס פרפרוגלו (צילום: שרון בוקוב)
סטראטוס פרפרוגלו (צילום: שרון בוקוב)

"אנחנו לא מתכוונים לתת לפרפרוגולו ללכת בקלות"

סעיף היציאה שיש ליווני בחוזה מטריד את הפועל, אך בקבוצה מדגישים כי לא יוותרו עליו

פורסם בתאריך: 27.12.17 12:19

ביום ראשון הקרוב, 31.12, הפועל תפגוש את הפועל באר שבע (19:30 בבאר שבע) מהליגה הלאומית. "קיבלנו הגרלה נוחה", מודה גורם בקבוצה, "אבל כבר ראינו קבוצות מהליגה השנייה עוברות קבוצות מהליגה הראשונה. לא רוצים לחשוב על הדחה אפילו בצחוק. אחרי שעפנו מאירופה ומאחר שהליגה עוד ארוכה, גביע המדינה הפך להיות המטרה העיקרית כרגע. אנחנו מאוד ממוקדים בזה".



אחד משחקני הפועל מוסיף ומדגיש כי "אסור לנו לתת להם להיכנס למשחק ולהרגיש שיש להם סיכוי. אסור להסתבך במשחק כזה. זה מסוג המשחקים שצריכים להיזהר בהם משאננות. אנחנו צריכים להיות מוכנים מנטאלית ולא לזלזל כי זו קבוצה מליגה שנייה".

במקביל למשחק הגביע ולהגרלה, בהפועל עסוקים מאוד במחשבות על סגל הקבוצה, שצפוי לעבור דיאטה לאחר ההדחה מהיורוקאפ. להפועל, כידוע, ישנם שבעה זרים – ג'רום דייסון, טרנס קינזי, קיילין לוקאס, רונלד רוברטס, סטראטוס פרפרוגולו, אלן אומיץ' ואוסטין דיי – ועם חוקי הרישום והמגבלה של החוק הרוסי, בקבוצה מבינים כי אין שום סיבה להשאיר את כולם. המועמדים לשחרור, כפי שנכתב לא אחת באחרונה ב"כל העיר", הם דיי ואומיץ' המאכזבים מאוד, כשגם המשך דרכו של פרפרוגולו כלל לא בטח.

ליווני, כפי שפורסם לראשונה באתר "כל העיר", ישנו סעיף יציאה מהחוזה בהפועל עם סיום הקמפיין האירופי. הקמפיין הזה, כידוע, הסתיים וגורמים הנמצאים איתו בקשר מציינים כי אם יגיעו אליו הצעות מקבוצות יורוליג הוא בהחלט ישקול אותן. אותם גורמים גם מציינים כי הפורוורד לא פוסל את הישארותו בקבוצה, וזאת מאחר שהוא מרוצה מהחיים בארץ.

 

 

 

בהפועל מודעים למצב העדין עם פרפרוגולו ועושים כל שביכולתם כדי לגרום לו להבטיח את הישארותו בקבוצה. אנשי המועדון, כך נודע ל"כל העיר", שוחחו עם הפורוורד בעניין ואף הודיעו לו כי הם מוכנים לדון על שיפור תנאיו, כשבתמורה הוא יתחייב שלא לעזוב עד לסיום העונה.

 

סטראטוס פרפרוגלו (צילום: שרון בוקוב)

סטראטוס פרפרוגלו (צילום: שרון בוקוב)

"סטראטוס אישיות נהדרת", מחמיא גורם בהפועל לפורוורד ומציין כי "הוא מוסיף לנו הרבה חוכמה וניסיון. הוא בחור טוב שעושה את העבודה השחורה. ננסה להשאיר אותו למרות סעיף היציאה שיש לו בחוזה. אנחנו בהחלט לא מתכוונים לתת לו ללכת בקלות".

הדיונים סביב פרפרוגולו הם אלא שמעכבים בשלב זה את שחרורו של אוסטין דיי. הפורוורד, שראשי הפועל תלו בו תקוות גדולות, לא מספק עד כה את הסחורה ומעבר לכך גם לא מצליח למצוא שפה משותפת עם המאמן מודי מאור. כפועל יוצא מכך הוא אף לא נרשם בסגל הקבוצה לשני המשחקים האחרונים בארץ – בגביע מול נהריה ובליגה מול הפועל חולון.

יצוין כי בסוף השבוע שעבר נפגשו ראשי הפועל עם השחקן ושני הצדדים הביעו את רצונם להיפרד ואף החלו לדון בפרטי הסכם השחרור. למרות זאת, בהפועל כאמור, לא ימהרו לשחרר אותו עד להתבהרות המצב עם פרפרוגולו, וזאת מכיוון שלקבוצה אין יותר אפשרות לרשום שחקנים זרים.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר