אוסטין דיי (צילום: ניר קידר)
אוסטין דיי (צילום: ניר קידר)

באיטליה מאמינים: דיי יעבור בקרוב לוירטוס בולוניה

אחרי שלא היה בסגל גם מול נהריה, נראה שימיו של הפורוורד בהפועל ספורים. בתקשורת האיטלקית אומרים ל"כל העיר": "העסקה עשויה להיסגר בקרוב מאוד"

פורסם בתאריך: 25.12.17 10:50

כמה שהפועל היתה זקוקה לנצחון בנהריה במסגרת רבע גמר גביע המדינה. אחרי הקמפיין האירופי החלש של האדומים, החיוכים התפזרו במוצ"ש באולם בעין שרה והחשש שהקבוצה תודח כבר בשלב מוקדם בגביע התפוגג. "הספידו אותנו מוקדם מדי", אומר גורם במועדון, "הסגל שלנו בוודאי לליגה הוא מהטובים שיש. הכישלון באירופה לא מעיד כלום על הליגה. אנחנו עדיין קבוצה חזקה מאוד לליגה הישראלית".

 



 

במקביל, הקבוצה עסוקה ב"דיאטה" הצפויה בסגל השחקנים כשהראשון שצפוי לעזוב את הקבוצה הוא הפורוורד אוסטין דיי – בו האדומים תלו תקוות רבות, אבל השחקן לא שידר על אותו גל עם המאמן מודי מאור והשניים לא מעט התווכחו, גם במהלך המשחקים. בסוף השבוע האחרון נפגש דיי עם ראשי הקבוצה ושני הצדדים הביעו רצון להיפרד, כאשר הצדדים דנו בפרטי ההסכם. במועדון וסוכניו של השחקן מחפשים לדיי קבוצה, כאשר וירטוס בולוניה האיטלקית ממשיכה להראות עניין בשחקן שמחזיק גם בהצעה מהליגה הסינית.

 

אוסטין דיי (צילום: ניר קידר)

אוסטין דיי (צילום: ניר קידר)

ראשי האדומים מעוניינים כי הקבוצה האיטלקית או כל קבוצה אחרת שתחפוץ בשירותיו של דיי, תישא במלוא עלות שכרו של השחקן המוערכת בחצי מיליון דולר. "וירטוס בולוניה מעוניינים בשירותיו של דיי ומאמינים כי העסקה עשויה להיסגר בקרוב מאוד", אומר אנטונלו וראלו, כתב "יורובאסקט איטליה" המעורה בפרטי המשא ומתן. "בבולוניה יודעים כי לדיי הצעות נוספות, אבל עושים מאמצים גדולים להחתים אותם אצלם, למרות שמדובר בעסקה יקרה".

 

 

פרט לדיי, גם הסנטר אלן אומיץ' קיבל אור ירוק לחפש קבוצה, אם כי לגביו העניינים קצת סבוכים יותר. השחקן למעשה הושאל לקבוצה מאנאדולו אפס הטורקית, שם הוא הוא מחזיק בחוזה ומשלמת חלק משכרו והשחקן לא מעוניין לוותר על שכרו כדי לעזוב את הפועל. "אומיץ' לא יוותר להפועל על שקל", אומרים בסביבתו של הסנטר, "הוא לא מרגיש שמיצה את יכולתו כאן ולא ידעו להפעיל אותו נכון. אומיץ' מכוון לרמות גבוהות יותר ובטוח ששם מקומו".

 

אלן אומיץ' (צילום: ניר קידר)

אלן אומיץ' (צילום: ניר קידר)

 

השחרור של הסנטר הסלובני-בוסני עשוי להתעכב בגלל הפציעה של ריצ'רד האוול שיחזור למגרשים רק בחודש פברואר ובהפועל חוששים להישאר רק עם רונלד רוברטס בעמדת הסנטר, אבל נמצאים בסוג של פלונטר, מאידך הם יודעים כי אי אפשר למשוך את סוגיית אומיץ' עוד זמן רב.

 

סטראטוס פרפרוגלו (צילום: שרון בוקוב)

סטראטוס פרפרוגלו (צילום: שרון בוקוב)

בתוך כך, בקבוצה משקיעים מאמץ רב להשאיר את סטרטוס פרפרוגולו. כפי שפורסם בשבוע שעבר באתר "כל העיר", ליווני יש סעיף יציאה בתום הקמפיין האירופי, לאחר שהקבוצה נכשלה לעבור את השלב הראשון. בסביבתו של פרפרוגולו מדברים על כך, שהשחקן ישקול אופציות ביורוליג במידה ויגיעו כאלה בזמן הקרוב, אך מאידך לא פוסל אפשרות להישאר בקבוצה. אישתו של השחקן נהנית מהחיים בישראל וגם השחקן, אך ברמה המקצועית הוא מאוכזב מהכישלון המקצועי. בהפועל, כבר הודיעו לפורוורד היווני כי הם מעוניינים לראות אותו על לסיום העונה ואף מוכנים לדון איתו בשיפור התנאים.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר