נערים א' של הפועל בכדורסל (צילום: מיקי דנין)
נערים א' של הפועל בכדורסל (צילום: מיקי דנין)

קבוצות הנוער הירושלמיות – והפעם, נערים א' של הפועל ירושלים

קבוצת הנערים של הפועל ירושלים משתפרת ולומדת תוך כדי תנועה

פורסם בתאריך: 4.4.19 12:26

לקבוצת נערים א' של הפועל בכדורסל, המשחקת בליגה ארצית מחוז דרום, יש מאמן שהוא גם מוזיקאי מקצועי: אסף נווה שלום, שמאוד משתדל לא לערב את הכדורסל והשירה – אבל עם יותר מתשעה מיליון צפיות בערוץ היוטיוב שלו, קשה לו להעלים את הצד הזה שלו, גם אם הוא משתדל מאוד.



"עדיין לא הצלחתי למזג בין השניים, וכמו הכדורסל – גם למוזיקה יש חלק רציני בחיי", מציין נווה שלום. "אני מלמד מוזיקה בתיכון לנוער נושר, וגם עובד עם קשישים באמצעות ספורט ומוזיקה. הוצאתי שישה אלבומים עד היום".

ומה לגבי הקבוצה שלו? "אנחנו מדורגים במקום השלישי מהסוף, 27 מחזורים מאחורינו ושניים לפנינו. ביום ראשון הפסדנו בנקודה לאחרונה, הפועל באר טוביה, בחוץ, מה שמביא אותנו לכדי סכנת ירידה. אם נרד, זה אומר שלהפועל בעונה הבאה תהיה קבוצה אחת פחות בארצית. באופן כללי אנחנו מסתכלים על דרך ולא על המקום. השחקנים עברו השנה תהליך של ממש, וזה דבר יפה מאוד".

נערים א' של הפועל בכדורסל (צילום: חסוס טומא)

נערים א' של הפועל בכדורסל (צילום: חסוס טומא)

עוד מציין נווה שלום: "יש לנו 17 שחקנים בסגל, 12 מהם צעירים שלומדים בכיתה ט'. בגלל שמדובר בשכבה מוכשרת, היתה כוונה ששחקנים שלא נכנסו ללאומית יתאמנו איתנו במסגרת רצינית, ארבע פעמים בשבוע, בליגה קשה שתבנה אותם. לכן ספגנו בתחילת השנה תבוסות קשות, ולא היה קל. היינו חייבים לעבור עם הנערים האלה את המעבר מכיתה ח' ישר לכיתה י', בלי לעבור דרך כיתה ט'. כלומר פתאום הנערים היו חייבים להתרגל לשמור אזורית, גם ללחוץ על מגרש מלא, גם לשמירה של כמה שחקנים על אחד. נדרשה לנו חצי שנה כדי לעבוד על השינויים האלה. אני יכול לסמן ערב מסוים, חודשיים אחרי פתיחת העונה – ערב קבוצה שהכנתי מראש והוציא מכולם את הכול החוצה. הגענו לרמה גבוהה של כנות. אחרי הערב הזה הכול החל להשתפר, גם כשהפסדנו".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר