ניר קלינגר, מאמן ביתר ירושלים (צילום: שרון בוקוב)
ניר קלינגר, מאמן ביתר ירושלים (צילום: שרון בוקוב)

מקורב לקלינגר: "ניר רוצה מאוד להצליח. קשה לו עם הסגל הקיים"

בסביבתו של מאמן בית"ר מוסיפים: "הוא לקח הימור גדול, אבל הוא מאמין שהוא יכול להוביל את בית"ר ירושלים קדימה". ביום ראשון ינסה קלינגר להתחיל את מסע הטיפוס בטבלה עם ניצחון מול הפועל רעננה

פורסם בתאריך: 30.11.18 01:54

לאחר פגרה של שלושה שבועות, שבמהלכה יצאו שחקני בית"ר ירושלים למיני מחנה אימונים בבית הנבחרות בשפיים, הם יחזרו ביום ראשון הקרוב (2.12) אל ליגת העל, וינסו לעשות זאת ברגל ימין ולהשיג 3 נקודות חשובות מאוד במשחק מול הפועל רעננה (20:15 באצטדיון רמת גן).

הצוות המקצועי של בית"ר ירושלים, כפי שפורסם ב"כל העיר", העניק תשומת לב רבה במיוחד בשבועיים האחרונים למשחק ההגנה. חלק מהטענות של המאמן ניר קלינגר הופנו לחוסר המחויבות בעיניו שמפגינים כמה שחקנים בקבוצה, שאף עשויים לשלם את המחיר בחודש ינואר הקרוב. בית"ר ירושלים, כידוע, נמצאת במקום האחרון בטבלה עם 8 נקודות מתוך 30 אפשריות ועם יחס שערים מביש אשר עומד על 23 שערי חובה ו-12 שערי זכות.



עם הנתון המדאיג הזה על גבהּ, ועם החבל על הצוואר, מגיעה בית"ר ירושלים למשחק כשהיא יודעת שאיבוד נקודות נוסף עשוי להוביל ללחץ גדול פי כמה במועדון, ולגרום לספינה המתנדנדת של רב החובל קלינגר להיטלטל עוד יותר.

"ניר רוצה מאוד להצליח. קשה לו עם הסגל הקיים. הוא מבין שיש לו בעיה קשה", מציין גורם המקורב לקלינגר, שמתייחס לאופי של השחקנים: "ההתנהלות של כמה מהם לא לטעמו, והוא ישנה את זה. הוא ווינר בנשמה שלו, הוא לקח חתיכת סיכון כשהגיע לבית"ר".

"ניר בא ממקום מאוד נוח ושקט. הוא ויתר על הכל", משתף גורם נוסף בסביבת המאמן ומציין: "הוא בא לבית"ר כשהיא ממוקמת במקום אחרון. הוא חייב להצליח, אחרת הוא מתרסק מקצועית. הוא לקח הימור גדול, אבל הוא מאמין שהוא יכול להוביל את בית"ר ירושלים קדימה".

המשחק ביום ראשון פותח עבור בית"ר ירושלים חודש דצמבר ארוך, קשה ומלא במשחקים חשובים. בתוך שמונה ימים מצפים לבית"ר שלושה משחקים – נגד רעננה העשירית ביום ראשון, מול מכבי נתניה ביום רביעי (5.12) ומול הפועל תל אביב ביום שני, 10.12, באצטדיון המושבה.

"מצפים לנו ימים עמוסים וקשים מאוד, עם שלושה משחקים קשים מאוד", מציין שחקן בבית"ר בשיחה עם "כל העיר". "מבין השלושה, המשחק מול רעננה הוא הכי קשה. זו קבוצת תחתית שיודעת איך לשחק, בשונה מאיתנו. עדיין לא הבנו איך אנחנו צריכים לשחק, ובמיוחד כקבוצת תחתית. אנחנו גם צריכים להיזהר מאוד ממשחק המעבר שלהם ומהמתפרצות המהירות, כי הם יכולים לתפוס אותנו לא מוכנים כשנשלח הרבה שחקנים למעלה".


ניר קלינגר (צילום: שרון בוקוב)

מחכה לינואר – קלינגר (צילום: שרון בוקוב)


"אנחנו חייבים לנצח את רעננה, הם באים למשחק הזה עם הסכין בין השיניים", מדגיש גורם בבית"ר בשיחה עם "כל העיר", ומתייחס לעומס של הקבוצה בשבוע הקרוב. "לא יהיה קל: רעננה זה משחק מפתח. אנחנו מנצחים שם – הכול פתוח. אם מפסידים אנחנו נכנסים לברוך, כי הפלייאוף העליון יתרחק. למכבי תל אביב, הפועל באר שבע, עירוני קרית שמונה, בני יהודה ומכבי נתניה יש 10 נקודות יותר מאיתנו, והן קבוצות לא פראייריות בכלל".

מתחילת העונה השיגה בית"ר רק שני ניצחונות, נגד בני סכנין בטדי ונגד מכבי חיפה בסמי עופר, לעומת שישה הפסדים ועוד שתי תוצאות תיקו. רק פעם אחת העונה היא השכילה לחזור מפיגור לניצחון, במשחק הבכורה של ניר קלינגר על הקווים, בחיפה. במשחקי החוץ השיגה בית"ר העונה רק 5 נקודות מתוך 15 אפשריות.

"אנחנו משחקים באצטדיון רמת גן, שקשה מאוד לשחק בו", מתייחס שחקן בבית"ר למשחק נגד רעננה. "אני מקווה מאוד שהקהל יביא את עצמו לידי ביטוי, כפי שהוא עושה מתחילת העונה. אנחנו צריכים את האוהדים איתנו מהדקות הראשונות, ואני מאמין שהתמיכה שלהם תהיה משמעותית מאוד במשחק כזה. רק צריך שיהיו סבלניים".

"יש לנו שלושה משחקים אחרונים עד תום הסיבוב. אנחנו רוצים לסיים אותו ברגל ימין ועם אנרגיות טובות", אומר שחקן נוסף במועדון בשיחה עם "ספורט כל העיר" ומשדר אופטימיות גדולה: "אני מרגיש את השחקנים ואת החברים שלי, הם מודעים למצב שאנחנו נמצאים בו ואני חושב שכולם מבינים שזה הזמן לצאת ממנו. אנחנו צריכים לעבוד קשה ולנצח בכל מחיר, לא חשובה היכולת. חשובות רק שלוש הנקודות".

גורם בבית"ר מוסיף: "אסור לנו לאבד נקודות. אנחנו צריכים לייצר רצף ניצחונות ולשפר את המאזן שלנו, כי עם יחס השערים הקיים אנחנו גם בפיגור של נקודה נוספת. אנחנו צריכים לשפר משמעותית את הפרש השערים, כי לקבוצות שנמצאות לצידנו בתחתית אין מאזן רע כל כך".

 

בבית"ר מודעים לחשיבות המשחק מחרתיים נגד חניכיו של מנחם קורצקי. בבית וגן יודעים שניצחון והשגת 3 נקודות יכול להוציא את הקבוצה לדרך חדשה, התחיל מומנטום חדש – ולהעלות את בית"ר ירושלים עד למקום העשירי בטבלה.

"אני כבר לא יודע מה לחשוב על הקבוצה הזאת", אומר בגילוי לב גורם נוסף בבית וגן. "יש המון משחקים שהיינו צריכים לנצח ולא ניצחנו, אז אני כבר לא יודע מה להגיד. בשנה שעברה כשהיינו מגיעים למשחקים כאלה הייתי יודע בוודאות שננצח, והשנה שום דבר לא צפוי".

מבחינה מקצועית מאור בוזגלו, שהרשים מאוד במחנה האימונים ואף בישל שער נוסף – הפעם לעידן ורד במשחק האימון נגד בית"ר תל אביב/רמלה, עשוי לפתוח לראשונה בהרכב זה כמעט שנה. הקשר צפוי לפתוח בעמדת הכנף הימני, כשעידן ורד ישחק על קו שמאל.


מאור בוזגלו (צילום: ניר קידר)

מאור בוזגלו (צילום: ניר קידר)


"זה משחק שמאור יכול לפתוח בהרכב ולא לעלות מהספסל", אומרים בבית וגן. "הפגרה הזאת היתה טובה בשבילו ובשביל עוד שחקנים, שלא נכנסו לכושר".

מי שבספק למשחק הוא מיקי סירושטיין, שסובל מרגישות בשריר. בקבוצה יחליטו בסמוך לאימון המסכם מחר אם לרשום אותו בסגל למשחק. מי שעשוי לחזור להרכב על חשבונו הוא אפונסו טיירה, שלא שיחק מאז התיקו מול אשדוד לפני כחודשיים. חוליית ההגנה תכלול את דוד קלטינס כמגן ימני, את טל בן חיים ואת טל כחילה כבלמים, ואת שמואל שיימן כמגן שמאלי. אחת ההתלבטויות של קלינגר היא אם להמשיך בשער עם איתמר ניצן, או להחזיר אל בין הקורות את דודו גורש שהיה פצוע בידו.

תגובות

אין תגובות

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר