שמואל שיימן (צילום: מתוך אינסטגרם)
שמואל שיימן (צילום: מתוך אינסטגרם)

בבית וגן טוענים: "שיימן מאכזב, חייבים להביא מגן שמאלי בינואר"

גורמים בבית"ר מאוכזבים מהיכולת שמפגין המגן השמאלי וקוראים להחליפו. גם השוערים סופגים ביקורת ובבית וגן עדיין לא ויתרו על הבאת שטקוס בינואר

פורסם בתאריך: 10.12.18 11:07

ההפסד של בית"ר להפועל ברעננה ביום ראשון האחרון חיזק את תחושת האכזבה העצומה שקיימת בבית וגן מהיכולת שמפגין המגן השמאלי שמואל שיימן. כזכור, את שני השערים לזכות רעננה כבש החלוץ הצעיר יואב תומר, שלדברי גורמים בבית"ר "חגג על קו שמאל שלנו".



שיימן, שהגיע לבית"ר בתחילת ספטמבר מהפועל באר שבע, לא מגלה יכולת מרשימה מאז שהגיע, ולא מספק את השקט המצופה בהגנה. על כן, לקראת ינואר מחפשים בבית"ר גם מגן שמאלי, למרות שהדבר נמצא בעדיפות נמוכה יותר מאשר בלם ושוער.

"שיימן מאכזב, אנחנו חייבים להביא מגן שמאלי בינואר", אומר גורם בבית וגן בשיחה עם ספורט כל העיר". "אני בכלל לא מבין למה הביאו אותו, אם הוא היה טוב הפועל באר שבע לא היתה משחררת אותו".

"שיימן זה קטסטרופה אחת גדולה. אני לא נותן לו לשחק עד ינואר או עד סוף השנה – עד שיביאו שחקן אחר", תוקף גורם במועדון את השחקן באופן ישיר. "עד ינואר יש לנו חודש שלם, עם הרבה משחקים, וצריך לשים בעמדה הזאת מישהו אחר. הוא לא רץ, הוא לא משקיע. איפה נראה דבר כזה, שבלם רץ יותר ממגן? קלטינס עם כתף פצועה מהדקה ה-30 רץ יותר ממנו".

שיימן הוא לא היחיד בבית וגן שמקבל חיצי ביקורת רבים. גם שני השוערים של בית"ר ירושלים, דודו גורש ואיתמר ניצן 'חוטפים', וגורמים שונים אף מפנים ביקורת אל מי שאחראי על השניים, מאמן השוערים משה בן דוד שהגיע בקיץ האחרון למועדון.

"שני השוערים שלנו חלשים מאוד, ואף אחד לא מדבר על מאמן השוערים שלנו. השוער מקבל גול בין הרגליים, כדור שכל אחד צריך לקחת. אין מילים לתאר זאת", אומר גורם נוסף במועדון בשיחה עם "ספורט כל העיר".

"איתמר ניצן אומנם הציל אותנו מתבוסה, אבל הוא לא נכנס באמת למשחק. איך אפשר להסתדר ככה?", אומר בייאוש גורם בבית וגן, ומעביר גם הוא ביקורת על מאמן השוערים: "העבודה עם השוערים שלנו לא טובה. הם לא מביאים נקודות, וסופגים שערים שהם חייבים לעצור".

ארנסט שטקוס (צילום: שרון בוקוב)

יגיע לבית"ר? ארנסט שטקוס (צילום: שרון בוקוב)

על רקע הבעיות הרבות בשער, במועדון ישנה עדיין תקווה כי בינואר יגיע שוער חדש. בבית"ר, כפי שפורסם כאן לא אחת, בונים על ארנסטס שטקוס מהפועל חיפה כגואל הקבוצה.

"במועדון מאוד רוצים להביא את שטקוס, השאלה אם זה יקרה", אומרים בסביבתו של ניר קלינגר. "חוגג אמר שלא יביא שחקנים חדשים אלא אם כן ישחרר אחרים, אבל עכשיו יש ספונסר חדש ואולי הוא ישנה את פני הדברים".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר