(צילום: ינון פוקס)
(צילום: ינון פוקס)

"אני נותן לנורדיה עדיפות על פני קבוצות אחרות"

ויקטור גניש, מאמן בית"ר נורדיה, מסכם עונה מיוחדת - וממתין לבשורה מהמועדון: "אני מקבל את התחושה שאני רצוי בקבוצה, ושמעוניינים בי לעונה הבאה"

פורסם בתאריך: 26.5.18 10:04

לפני כשלושה שבועות הודחה בית"ר נורדיה בצורה דרמטית מהפלייאוף העליון של ליגה א' דרום על ידי מכבי 'קביליו' יפו, ומאז מנסה המועדון להבין לאן מועדות פניו בעונה הבאה.


  • להורדת האפליקצייה של "כל העיר" באנדרואיד
  • להורדת האפליקצייה של "כל העיר" באייפון

הוועד המנהל של הקבוצה עדיין לא יודע איך תיראה הקבוצה, מה יהיה גובה התקציב ואילו מטרות יוצבו בפני השחקנים והצוות המקצועי. "אנחנו עוד בשלבי סגירה של העונה הנוכחית מבחינה כלכלית", אומר גורם בקבוצה בשיחה עם "ספורט כל העיר".

אחת המטרות העכשוויות, מלבד גיבוש התקציב והיעדים, היא מציאת מאמן ובמועדון מקווים כי עד סוף החודש יוחלט מה תהיה זהותו. המאמן בעונה החולפת ויקטור גניש, שהגיע בחודש נובמבר במקומו של עמית ברבש, הוביל את נורדיה אל המקום הרביעי ואל הפלייאוף, אך למרות זאת הישארותו אינה ודאית.

"נקשרתי למקום", מודה גניש בריאיון ל"ספורט כל העיר", ומוסיף: "נורדיה היא לא עוד קבוצה בליגה א'. עשינו עונה יפה ואני מאוד מרוצה שהגעתי לכאן. יש כאן תנאים מדהימים שאין גם בקבוצות מליגה גבוהה יותר. מבחינתי אני נותן לנורדיה עדיפות, על פני קבוצות אחרות".


ויקטור גניש (צילום: ינון פוקס)

(צילום: ינון פוקס)


איפה המצב עומד כרגע בינך לבין הקבוצה?

"יש ועד מנהל שאחראי על העסק, והדברים הפנימיים עוד לא סגורים. אני נמצא איתם בקשר אבל כמו בהרבה ארגונים, הדברים קורים לאט. הם לא יודעים לאן הם הולכים בכלל".

יש לך דד ליין, קווים אדומים כלשהם?

"אין לי קווים אדומים, אבל אני כן צריך לדעת לאן הרוח נושבת. אני מקבל את התחושה שאני רצוי בקבוצה, ושמעוניינים בי לעונה הבאה. בימים הקרובים נהיה חכמים יותר".

בוא נחזור לתחילת השנה. קיבלת את הקבוצה במצב רע והצלחת יפה. האמנת שתגיע לפלייאוף?

"עם יד על הלב, לא חשבתי שנגיע לפלייאוף ושנסיים במקום הרביעי. כשהגעתי, המטרה היתה להחזיר את הקבוצה למסלול. עשינו סיבוב שני מדהים, החזרתי את הביטחון לשחקנים והיה לנו הפסד אחד בלבד ב-21 משחקים. למעשה, היינו שנִיִים רק לנס ציונה שעלתה ליגה".

התמודדת עם סגל שחקנים קצר מאוד, אפילו חריג, והיו אימונים עם 8 ו-10 שחקנים בלבד. אפילו רשמתם את גילי גור, העוזר שלך, כשחקן מן המניין.

"ברגע שהלכתי על דרך מסוימת, גם קרו דברים. לא כל השחקנים הצליחו ליישר איתה קו, והם עזבו. בסופו של דבר לישורת האחרונה הגענו עם 14 שחקנים בלבד, ביניהם גם כאלו שלא היו בריאים ב-100 אחוז. זה היה מצב לא פשוט, אבל לא שמעו אותי מתלונן אף פעם. מגיע כל הכבוד לשחקנים – רשמו הישג יפה".

ואז הגיע המשחק מול קביליו יפו: הובלתם בדקה 80 והפסדתם. איך זה קרה?

"דברים קורים. זה היה מהיר – בתוך שלוש דקות איבדנו את היתרון. רציתי לעשות חילוף הגנתי ולהכניס את אדי דדון, אבל המשחק לא נעצר אפילו, וספגנו שער. למרות האכזבה הלכתי גאה הביתה – גאה בשחקנים שלי שנתנו הכול ושבזכותם הגענו לאן שהגענו. אני מודה לאל על הדברים הטובים שקרו לי ולקבוצה".


הטור של רונן שוויג: נשאר רק טעם רע

הטור של רמי מנדל: נפרדנו כך


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר