עודד קטש, גיא הראל (צילומים: שרון בוקוב)
עודד קטש, גיא הראל (צילומים: שרון בוקוב)

דעה | הלו, להתעורר: בחסות הקורונה – אף אחד לא שם לב, אבל הסגל עמוס בבעיות

מרות הנצחון על מכבי ראשון לציון, הפועל זקוקה לפעולות הבאות כדי להשתפר: חיזוק הקו האחורי, מציאת קלעים, צירוף ישראלי בכיר והחתמת סנטר זר. תמונת מצב מדאיגה

פורסם בתאריך: 17.10.20 23:18

התבוסה המהדהדת באתונה לבורגוס, חייבת להדליק הרבה נורות אדומות במשרדי הפועל ירושלים בגבעת רם. קברניטי המועדון, צריכים לחשוב על פתרונות, אך בינתיים הם קיבלו חבל הצלה בדמות הסגר בתקופת החגים, שמסיט את היכולת החלשה והמדאיגה של האדומים מסדר היום.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת17"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


כמו כולם, גם גיא הראל ואייל חומסקי מנצלים את תקופת הקורונה כדי להתחבא מאחורי הכשלון הצורם באתונה והמבוכה ביוון הייתה רבה. הם פנטזו להביא את הפרס הגדול – מיליון דולר – לקופת המועדון שמשוועת כמו כל קבוצה למרשרשים, אבל הרצון לחוד והמציאות המרה לחוד. פלסטר על פלסטר וכל מיני פתרונות קסם כדוגמת ניקוס פאפאס היווני או החתמה זמנית של לוקה מיטרוביץ' כשלו, והפועל מצאה את עצמה לא ערוכה ולא מוכנה לטורניר המכריע.

הנצחון הדחוק מול מכבי ראשון לציון בשלישי האחרון, במסגרת הליגה הבלקנית מהווה תמרור אזהרה נוסף. הקבוצה מעיר היין שיחקה עם שלושה זרים בלבד וללא נמרוד טישמן, שלטה לאורך המשחק ורק הבליטה את החסרונות של האדומים.

הפציעה של ג'ייקובן בראון הוציאה את הפועל מאיזון, וזה בדיוק מה שמדאיג. אם בשנה שעברה עוד היו לקטש כלים נוספים מלבד הרכז המצויין, הרי שעכשיו התמונה הכללית צריכה להדיר שינה מעיניהם של הצוות המקצועי והג'נרל מנג'ר גיא הראל, כשהפועל נשארה עם כלים מוגבלים בלבד. במקומו של בראון, הפועל הייתה צריכה ללכת על שחקן של "כאן ועכשיו" כדוגמת ג'רמי פארגו, אף שהחתמה כזו מצריכה את הגדלת התקציב. אם כבר חומסקי הרים את הציפיות, מן הראוי שהיה דואג להחתים שחקן איכותי שיתרום גם לטורניר וגם להמשך העונה.

נכון לעכשיו, כריס קרמר אמור להיות המחליף של בראון ומידת התאמתו לסגל הנוכחי מוטלת בספק, שכן, גם הוא לא ממש סקורר ויש סימני שאלה רבים לגבי כושרו ויכולתו, על אף יכולת סבירה במחצית השניה נגד ראשון לציון. זה משאיר את הפועל עם תמיר בלאט בעמדת הרכז כשחקן מוביל וראינו בטורניר באתונה שלבד הוא ממש לא יכול.

בניגוד לשנה שעברה, בסגל הישראלי ישנם שלושה בכירים כאלה בלבד, ועוד שלל צעירים חסרי נסיון ויש מקום לחזק את החלק הזה בבכיר נוסף. מעבר לכך, הפועל של השנה קולעת הרבה פחות טוב מחוץ לקשת וללא חיזוק מתאים זה עלול להיות בעוכריה ואם נוסיף לבעיות האלה את המחסור בסנטר, נקבל צבע פרוץ. אל תתנו לקורונה לטשטש אתכם – הפועל זקוקה לשיפוץ ולשפר את הסגל.

הבעיות המקצועיות של הפועל עמוקות מאוד ולמרות שראיתי רק שלושה משחקים באופן רשמי, אפשר להתרשם שהסגל נבנה לא טוב, עם שלל בעיות.


רמי מנדל

רמי מנדל (צילום: פרטי)


לסיום, מילה טובה: התרגיל המחוכם של המנהלת ברישום כל הקבצות (מלבד מכבי ת"א) לליגה הבלקנית, השאירה את הפועל ואת הכדורסל הישראלי בפעילות, על מנת לצמצם את הפגיעה בענף הכתום ועל זה מגיע להם שאפו. זה יאפשר להפועל עוד משחקי הכנה שהאדומים כל כך צריכים, שתשרת את הקבוצה של קטש לקראת החזרה לליגה ולצ'מפיונס ליג.



תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר