זיו אריה, אוהדי הפועל (צילומים: אורן בן חקון, אור בוקר)
זיו אריה, אוהדי הפועל (צילומים: אורן בן חקון, אור בוקר)

דעה | תיקו טוב? החילופים המאוחרים והתמוהים של זיו אריה מוכיחים שהוא חושב שכן

הפועל היתה שווה ניצחון בקרית שמונה, אבל זיו אריה ממשיך לנהל רע את המשחק ולהפגין פחדנות. איתי זדה נכנס רק בדקה ה-82, סגן אלוף אירופה לנוער אחמד סלמן כלל לא שותף וכל זה ביום שהקבוצה מהצפון בועטת רק פעם אחת למסגרת. ולפני שתצעקו על החילוף המוצלח של דון סדריק - תחשבו שנייה על השאלה למה הוא בעצם לא פתח בהרכב? | טור דעה

פורסם בתאריך: 28.8.22 17:24

1. בהפועל כמו בהפועל, הניסיונות הכבירים לראות את חצי הכוס המלאה קורסים לעומת זו הריקה, עם תחושת אכזבה קשה מתיקו חוץ בקרית שמונה, שעם ביצוע מלוטש של איתמר שבירו סגרה משחק עם 100 אחוז בניצול הזדמנויות.

שני המצטיינים באדום הם כמובן דון סדריק, ילד הפלא מחוף השנהב, שכבש שער בכורה בליגת העל והראה שילוב של מיקום טוב וקור רוח, לצד אילוז' יאהו שחתום על בישול מהסרטים וכמעט שער בלתי נשכח מחצי המגרש. גם סדריק לא היה רחוק מצמד אחרי מבצע אישי וטכניקה משובחת.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


וכעת שתי שאלות חשובות: מדוע ישב הטאלנט בן ה-18 וחצי על הספסל במשך 64 דקות תמימות, וכיצד נדרשה מחצית שלמה כדי להשיב את יאהו למקומו הטבעי באגף ימין? הפועל חייבת להפיק מהשחקנים שלה את המקסימום בכל רגע נתון, ויפה שעה אחת קודם.

2. ומעניין לעניין באותו עניין. החילופים התמוהים בלשון המעטה של מיסטר זיו אריה גורמים לאוהד הפועל הממוצע לתפוס את הראש במקרה הטוב ולחשוד שהאיש פשוט לא מעוניין לנצח במקרה הרע. הפועל חייבת לאגור נקודות לימים קשים שלבטח עוד יגיעו, ולא ייתכן שהכלים ההתקפיים שיכולים לעשות את השינוי יתייבשו על הספסל ולא יקבלו את המינימום הנדרש בדמות הזדמנות ריאלית כדי להוכיח את עצמם.

מי שפנטז על דקות משחק משמעותיות לאיתי זדה אחרי השער הנפלא בגביע הטוטו מול הפועל תל אביב והמחצית לה זכה מול חדרה, התבדה שוב עם כניסה מאוחרת בדקה ה-82 אמש, במחצית בה המארחת שיחקה בעמידה והפועל חייבת הייתה להעז ולהכות בברזל בעודו חם. אם זה לא מספיק, העובדה שאשטה אווקה ותומר אלטמן הדפנסיביים מצאו את דרכם לשדה המשחק לפני החלוץ אחמד סלמן (סגן אלוף אירופה לנוער למי ששכח) שכלל לא שותף, מראה על מגמת פחדנות ברורה אותה משדרת הפועל, ובשפת הרחוב – נקודה בחוץ זה סבבה, בואו נשמור עליה ויאללה הביתה.

3. נכון שמדובר עדיין בשלב מוקדם מאוד של העונה, אבל כדי להימנע מבעוד מועד ממאבקי הישרדות מתישים בתחתית, הפועל ירושלים חייבת לשנות דיסקט ולשחק קודם כל כדי לנצח. כרגע היא שואפת בראש ובראשונה לא להפסיד. בשני המחזורים הראשונים זה אפילו הצליח לה, אבל כמו שאמר פעם מאמן-על שהוביל אותה לגמר גביע עם סגל שכלל בין השאר את שלומי דנינו, אמיר גולה וויקי בוקובזה – כשאתה יכול – תרצה, כי אחר כך כשתרצה כבר לא תוכל. ניסוי על רטוב ללא מורא יתקבל בברכה בשבת הקרובה מול מ.ס אשדוד.

 

 


מחפשים דירות גן במרכז העיר? היכנסו ללוח הנדל"ן של ירושלים


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר