יותם הלפרין, המנהל הספורטיבי החדש של הפועל ירושלים (צילום: ניר קידר)
יותם הלפרין, המנהל הספורטיבי החדש של הפועל ירושלים (צילום: ניר קידר)

הושג סיכום: הקפטן יותם הלפרין יפרוש ויקבל את תפקיד המנהל הספורטיבי בהפועל

כפי שפורסם לראשונה ב"כל העיר" ואחרי לבטים ארוכים, קפטן הפועל ירושלים בחמש העונות האחרונות, יפרוש ויקבל את תפקיד המנהל הספורטיבי של המועדון. במסגרת תפקידו הוא ישתתף בבניית הסגל בעונות הבאות, יהיה אחראי על הזרים ויסייע בגיוס תורמים. מסיבת עיתונאים רשמית להצגת תפקידו החדש תתקיים ביום שלישי, 21.8

פורסם בתאריך: 20.8.18 17:08

אחרי לבטים ארוכים מאוד, קפטן הפועל ירושלים יותם הלפרין פורש מכדורסל, אבל לא עוזב את האדומים ונשאר בתפקיד ניהולי במועדון.הלפרין, כך נודע ל"כל העיר", עשוי להתמנות לתפקיד המנהל הספורטיבי של הפועל ירושלים, תפקיד שלא קיים כיום במועדון.



כזכור, כפי שפורסם לראשונה ב"כל העיר" לפני כחודש, הקפטן של הפועל ירושלים לא היה בתוכניות המקצועיות של המאמן עודד קטש לעונה הקרובה, וזאת למרות שהוא בעצמו היה שמח להמשיך כשחקן פעיל בשנה-שנתיים הקרובות.ראשי הפועל ירושלים, חשוב לציין, שוחחו לא אחת עם הלפרין בשבועות האחרונים והפעילו עליו לחץ כדי שיתלה את הגופיה לטובת תפקיד שייתפר למידותיו במועדון.

הלפרין (בן 35 בחודש ינואר 2019), כאמור, התלבט ארוכות האם לפרוש מכדורסל. בסביבתו הקרובה סיפרו ל"כל העיר" לפני כשבועיים כי "יותם יודע שיש לו עוד הרבה מה לתת. הוא לא שלם עם ההחלטה לפרוש ולכן עדיין לא קיבל החלטה". בסופו של דבר, ולמרות שקיבל הצעות ממספר קבוצות מליגת העל, כשהרצינית ביותר היתה מכבי אשדוד של בראד גרינברג, החליט הלפרין לקבל את ההצעה של הפועל ירושלים, כשההודעה הרשמית על התפקיד החדש שהוא יקבל תצא ביום שלישי, 21.8, במסיבת עיתונאים שתקיים הקבוצה תחת הכותרת "אומרים תודה לקפטן".

גורמים בתוך הפועל ירושלים אישרו בפני "כל העיר" את הידיעה ומוסרים כי "יותם הלפרין יפרוש ויצטרף אלינו באופן רשמי. הוא ימשיך להיות חלק מהפועל ירושלים. זה טבעי שאישיות כמו יותם תהיה חלק מהמועדון. הוא אדם נפלא עם יכולות גבוהות ויתרום במגוון נושאים".

יש לציין כי במהלך השבועיים האחרונים, ובעקבות אינספור שיחות עם ראשי הפועל ירושלים, השתכנע מי שלבש עד לפני שלושה חודשים את הגופייה מס' 10 כי הגיע הזמן לתלות את הגופיה ולהישאר אדום בתפקיד שנתפר במיוחד בשבילו.

הלפרין, כאמור, ימונה לתפקיד המנהל הספורטיבי. במסגרת תפקידו הוא צפוי להיות שותף בעתיד לקחת חלק פעיל בבניית סגל השחקנים (שכן לעונה הנוכחית הסגל כבר כמעט סגור). בנוסף, הלפרין יהיה שותף בישיבות מקצועיות עם קברניטי הפועל ירושלים ועם המאמן עודד קטש, ידאג לזרים של הקבוצה ויעסוק בשיווק ובגיוס כספים.

ל"כל העיר" נודע עוד כי במסגרת תפקידו החדש, עשוי הלפרין לנסוע לארצות הברית כבר בשבועות הקרובים ביחד עם מנכ"ל גיא הראל, שם ינסו השניים לגייס כספים עבור המועדון. ייתכן כי גם אמארה סטודמאייר יצטרף לשניים במסעם בארצות הברית, כשגם בגזרת החזרה שלו כשחקן בהפועל צפויות התפתחויות בימים הקרובים.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר