קטמון חגיגה (צילומים: גיא יצחקי, באדיבות הפועל קטמון ירושלים)
קטמון חגיגה (צילומים: גיא יצחקי, באדיבות הפועל קטמון ירושלים)

בקטמון מרוצים: "יש תחושות טובות אצל כולם"

בקטמון מרוצים מאוד מפתיחת העונה ומהניצחון הגדול על הפועל ראשון לציון ביום שני האחרון. המאמן זדה: "אנחנו רוצים לנצח בכל משחק ולא מתעסקים בהצהרות"

פורסם בתאריך: 6.9.18 12:19

בקיץ עמלו ראשי הפועל קטמון על בניית קבוצה חזקה שתעמוד בציפיות ושתרוץ חזק בצמרת, במטרה להשיג את אחד משני הכרטיסים לליגת העל. לאחר הניצחון המרשים, 1:4 בחוץ על עירוני ראשל"צ – שאמורה להיות אחת מהמתמודדות הרציניות על העלייה העונה – בקטמון מרוצים מהמאזן המושלם ומכיבוש הפסגה.

שחקניו של ליאור זדה לא השאירו לחניכיו של ניר ברקוביץ' שום סיכוי, עם פתיחה מרשימה ועם שערים של וויליאם אגאדה והרכש הטרי סער בנבנישתי עוד לפני המחצית. השמחה הפכה לגדולה עוד יותר במחצית השנייה, אז כבש הראל שלום, תוצר קבוצת הנוער של קטמון, שער מרהיב בבעיטה חופשית כשעל הפינאלה היה אחראי ירדן אבוחצירה.



מלבד הניצחון, בהפועל קטמון היו מרוצים מאוד מ-500 האוהדים שליוו את הקבוצה למשחק החוץ, נתנו לשחקנים אווירה ביתית ודחפו את קבוצתם לניצחון.

"מגיע שאפו לשחקנים. לאורך כל המשחק שמרנו על גישה נכונה, על אגרסיביות ועל תנועה", סיכם המאמן ליאור זדה את הניצחון בשיחה עם "ספורט כל העיר". "יצרנו הרבה מצבים וזזנו טוב על המגרש, ואנחנו שמחים מאוד על הניצחון, כמובן".

קטמון חגיגה (צילום: גיא יצחקי, באדיבות הפועל קטמון ירושלים)

רקדו גם אחרי המשחק – שחקני הפועל קטמון (צילום: גיא יצחקי, באדיבות הפועל קטמון ירושלים)

למרות המאזן המושלם, זדה לא יוצא מגדרו: "אנחנו רוצים לנצח בכל משחק ולא מתעסקים בהצהרות".

"אנחנו מאוד מרוצים מהמשחק ומתצוגת הקהל, ומקווים להמשיך את היכולת הטובה ולראות את הקהל שלנו גדל", אמרו השבוע במועדון. "עדיין מוקדם להגיד שזו העונה שלנו, אבל יש תחושות טובות אצל כולם – אצל השחקנים, האוהדים, הצוות מקצועי וההנהלה. אנחנו מתרכזים בכל פעם במשחק הקרוב ומקווים להמשיך לנצח".

בקבוצה שיבחו את המאמן זדה, שממשיך לשלב שחקני בית והפעם גם נהנה מיכולת טובה של המגן השמאלי הראל שלום. "אנחנו מתחילים לקצור פירות ההשקעה במחלקת הנוער", ציינו במועדון.

מאידך, אנשי הפועל קטמון לא רוצים לחגוג יתר על המידה, למרות היכולת המצוינת והתוצאות הטובות. "עם כל הכבוד, לא עולים ליגה במחזור השני ויש עוד דרך ארוכה. יש עוד משחקים רבים ואנחנו למודי ניסיון. הליגה הזאת מייצרת תהפוכות מדי עונה", אמר גורם אחר במועדון שמנסה לצנן במעט את ההתלהבות.

ביום רביעי הקרוב, 12.9, תארח הפועל קטמון את הפועל פתח תקוה (19:30 בטדי), שגם היא בלתי מנוצחת. למרות שני הניצחונות של המלאבסים הם עם מינוס חמש נקודות, משום שפתחו את העונה עם מינוס 11 בעקבות פירוק הקבוצה וההתנהלות הכלכלית של המועדון. "הפועל פתח תקוה קבוצה חזקה ומאומנת. זה משחק אחר לגמרי, ונצטרך לבוא מוכנים", אומר זדה לקראת המשחק.

לרשותו של המאמן יעמוד סגל מלא, לראשונה העונה. כל הפצועים, כולל עדן שרם ויוגב לרמן, החלימו ויהיו כשירים למשחק. בקטמון מצפים לקהל גדול שיגיע לתמוך בקבוצה.

קטמון חגיגה (צילום: גיא יצחקי, באדיבות הפועל קטמון ירושלים)

קטמון חגיגה (צילום: גיא יצחקי, באדיבות הפועל קטמון ירושלים)

אחד האנשים שתומכים בקבוצה מבחינה כלכלית כבר תקופה ארוכה הוא איש העסקים בני סיוון, שתמיד מכוון גבוה. "פתחנו טוב את העונה ואנחנו נראים טוב מאוד, אבל תמיד יש עוד מקום לשיפור", הוא מציין, ומוסיף בשיחה עם "ספורט כל העיר": "אני מתפלל שנעלה ליגה".

"גם בשנה שעברה", ממשיך סיוון, "עם הפועל תל אביב, היתה הזדמנות טובה והיינו צריכים לעלות. קשה להסביר איך לא עלינו. אי אפשר לדעת מאיפה תגיע העולה. הנה, הפועל חדרה, בלי חלילה לזלזל, עלתה ליגה אחרי שהגיעה מליגה א'. לנו היה סגל לא פחות טוב בשנה שעברה. אני כבר למוד ניסיון ולמרות שעל פניו באמת נראה שהשנה זו השנה, אי אפשר לדעת איך יתפתחו דברים".

 

אם תצטרכו חיזוק, תשקיע?
"עשיתי את זה בעבר, ואם נצטרך השנה לעזור נתגייס, מי שיוכל, כדי לחזק. אני אמנם לא בקשר יום-יומי עם אנשי הקבוצה, אבל מספיק מעורב. אם זה יהיה רלוונטי, נדבר על זה. נראה שיש סגל טוב ורכש טוב, אז אני אופטימי ושמח מהמצב".

קטמון בשלה לליגת העל?
"כל המערכת בשלה לליגת העל, ולא מהיום. כל מי שחושב שלקטמון יהיה קשה להחזיק מעמד ולהעמיד קבוצה בליגת העל, טועה. אני לא מקבל את זה. עליית ליגה תיתן הרבה מוטיבציה שתביא איתה, נוסף על השמחה, גם הרבה כסף. אני מקווה שנהיה בליגת העל בעזרת השם ונחזיק שם מעמד הרבה מאוד שנים".

קטמון חגיגה (צילום: גיא יצחקי, באדיבות הפועל קטמון ירושלים)

קטמון חגיגה (צילום: גיא יצחקי, באדיבות הפועל קטמון ירושלים)

כאב לך שאבירם ברוכיאן, בן טיפוחיך, לא נשאר?
"כן, זה כאב לי. זו היתה החלטה מקצועית, למרות שהוא רצה להמשיך. אני לא רוצה לכפות את דעתי ולא אעשה את זה. בשורה התחתונה זו היתה החלטה נכונה מצד קטמון, כי בסוף העונה שעברה הוא הפך לשחקן ספסל ולא היה שחקן מוביל. אני עד היום לא מבין מה קרה. גם היום הוא שחקן מצוין. אמשיך לעקוב אחריו ומקווה שיצליח".

הפועל ירושלים גוססת. יש מחשבה על איחוד או השתלטות?
"אני לא רוצה לחשוב על זה, ואנשים בקטמון לא חושבים על זה. אני לא חושב שזה רלוונטי. אם זה היה רלוונטי היינו מדברים על זה – אבל זה לא על סדר היום של קטמון".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר