שחקני קטמון חוגגים עם האוהדים אחרי המשחק מול נצרת עילית (צילום: גיא יצחקי, באדיבות הפועל קטמון ירושלים)
שחקני קטמון חוגגים עם האוהדים אחרי המשחק מול נצרת עילית (צילום: גיא יצחקי, באדיבות הפועל קטמון ירושלים)

דעה | הניצחון של קטמון מול נצרת עילית הגיע בזכות

שחקני הפועל קטמון הציגו משחק התקפי משובח, וזאת לצד מלחמה הרבה מהירות והמון תנועה ללא כדור. הקרדיט למאמן יוסי מזרחי | טור דעה

פורסם בתאריך: 17.4.19 17:01

במחצית הראשונה במשחקה של הפועל קטמון בנצרת עילית נזכרתי בסרט הבריטי הנהדר "המתקפה של הבריגדה הקלה" (the charge of the light brigade), שמתאר את נפלאותיה של פלוגת הפרשים הבריטית במלחמת קרים (1854). הפועל קטמון שיחקה היטב והאפילה לגמרי על מוליכת הליגה הלאומית מנצרת עילית. ההגנה היתה שוב מצוינת ורוח הלחימה של כל השחקנים היתה נהדרת. ערן לוי היה קצת מסורבל אבל עשה כמיטב יכולתו. אני מקווה שנצליח להשאיר אצלנו את המגן הימני דניאל בוסי, שיכול לשחק בכל קבוצה בליגת העל.



במחצית השנייה הפגינה הפועל קטמון משחק התקפי מעולה, הבקיעה שני שערים יפים והיא ראויה לכל שבח על הניצחון הזה. זה היה ניצחון מרשים שגימד לגמרי את המובילה. לא הייתי פוסל את ערן לוי אחרי משחק כזה. גם מול נצרת עילית הוא תרם הרבה ועוד יועיל לקבוצה. לזכותו של יוסי מזרחי יש לזקוף את היכולת הקבוצתית, את המהירות ואת התנועה, בעיקר במחצית השנייה. שמחת הניצחון של האוהדים הרבים במשחק החוץ ממש בעבעה מבעד למרקע. יום גדול.


  • תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר" [email protected]

ילד שלנו מוצלח

במשחק הניצחון הנאה של בית"ר נגד מכבי פתח תקוה בטדי, בלט המנהל המקצועי יוסי בניון בהתנהגותו האקסצנטרית. סלחתי לו בלבי. הוא כוכב מבריק ואלה ידועים במוזרויות שלהם. אם ילמד להסתדר עם אלי אוחנה הוא יוכל להצליח. עליו להבין שיש עוד פיגורות באגודה, והתנהלותו תקבע את גורלו. אחרי שהמאמן זאב זלצר סיפר לי על הילד יוסי בניון במזנון הטלוויזיה לפני יותר מ-20 שנה, עקבתי אחריו בכל מקום. הוא בעיקר שימח את לבי בווסטהאם יונייטד, שם הפך לכוכב גדול ואהוב הקהל. אחר כך התפתה לעבור לליברפול וגם שם הצטיין. המנג'ר רפא בניטז לא ספר את יוסי, חרף הצלחותיו וזה הביא אולי לקריסת הקריירה שלו כשחקן בינלאומי מוכר.

לכל מקום הביא יוסי את החן המיוחד בסגנון משחקו. הוא פרגן לחבריו, בישל עבורם שערים רבים ולעתים הבקיע גולים נפלאים משלו. שני הכוכבים שלנו, בניון ואייל ברקוביץ', לא הבינו את המהות המיוחדת של הקבוצה ממזרח-לונדון. הם בעטו באהבה הרבה שקיבלו ולא השיבו אהבה לקהל הגדול של וסטהאם. חבל. לכל אחד מהשניים היו איכויות מיוחדות והקהל של וסטהאם תמיד העריך כדורגל יפה.

בניון לא הצליח לשקם את הקריירה שלו בארץ וההחלטה שלו לעבור לתפקידי ניהול בבית"ר היא חכמה. הוא מבין המון בכדורגל ואיש טוב במהותו, אבל כישוריו בניהול טרם הוכחו. אם יוכל להבין ללבם של שחקנים פחות מוכשרים ממנו, הוא יצליח.


חיים ברעם (צילום: ארנון בוסאני)

חיים ברעם (צילום: ארנון בוסאני)


אחרי בלותם

הפועל ירושלים מתחתית ליגה א' צפון מנסה לשרוד וניצחון החוץ שלה על הפועל כפר-כנא מסמל איזו התאוששות. אם היא תתמיד, ובעזרת לא מעט מזל, ייתכן שתוכל להינצל מירידה משפילה לליגה ב'.

יש להפועל הוותיקה אוהדים פעילים מעטים וההתייחסות בתקשורת הארצית היא אפסית. בכל זאת הם ראויים לאזכור אוהד בזכות העבר. לדעתי כדאי להנהלת קטמון להשאיל לקבוצה הוותיקה כמה שחקנים, שיוכלו אולי לעזור לקבוצה. זה יהיה צעד חשוב לקראת קירוב לבבות. מניסיוני אין סיכוי שההצעה הזאת תתקבל אבל אני מניח אותה בכל זאת על סדר יומה של קטמון.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר